חי? פרק 1:אני מחסלת מקצועית
מישהו פעם אמר לי שכשרע לי זה בסדר לבכות וכשטוב לי אני צריכה לצחוק, אבל מה עלי לעשות כשטוב לי כשאני עושה רע לאחרים?
אני אוהבת את מה שאני עושה, אני אוהבת את העקשן והסיכון שבמקצוע אבל יודעת שזה לא משהו רגיל, שבחורה רגילה לא עושה דברים כאלו, בחורה רגיל לא רוצחת אנשים ונהנת מזה.
"קים?" שאל הגבר הזר שעמד מולי, הוא שרירי וניראה מאיים, לא כמו כל הלקוחות שלי שבדרך כלל קטנים ושבריריים.
"קים זאת אני" עניתי לו בקולי הרציני ביותר.
"יש לי משימה בשבילך, זה לא משהו רציני.
אני רק צריך שתתידדי אם איזה בחור שאני מכיר, תשיגי לי מידע עליו.אני רוצה לדעת עליו הכל, במה הוא עובד, מה הוא אוכל בבוקר והכי חשוב למה הוא נפגש עם אנשים מסויימים.את חושבת שאת יכולה לעשות את זה?" שואל הגבר הגדול. אף פעם לא ביקשו ממני לעשות כזה דבר. הלקוחות שלי בדרך כלל הם אנשים עשירים ומפוקפקים שרוצים שאני ארצח מישהו שחייב להם כסף הוא פגע בכבודן של הנשים שלהם.אבל הגבר הזר הזה לא רוצה שאני אפגע במישהו, הוא רק רוצה שאני ארגל בישבילו.
"מצטערת אבל אני מחסלת אנשים לא עוקבת אחריהם."אני אומרת ומסתובבת ללכת.
"חבל" הוא אומר לגבי "הבחור הזה יודע דברים על צ'יפ."
כבר חמש שנים שלא שמעתי את השם הזה.
"מי אתה?" אני שואלת אותו עדיין בגבי אליו.
"מישהו שרוצה לעזור לך לגלות דברים על עבריך.את יכולה לקרוא לי אקו"
בערב אקו התקשר אליי הוא ביקש שנפגש ואני אמרתי לו שנפגש בבית הקפה הקטן שבקצה השכונה שלי.
הוא נכנס לבית הקפה וישב בכיסא שמולי.
"ערב טוב" הוא אמר וחייך, פתאום הוא ניראה הרבה יותר מבוגר מאשר קודם וגם הרבה פחות מאיים מקודם.
"על מה רצית לדבר?" אני מדברת איתו ישר ולעיניין אני לא אוהב לתת ללקוחות שלי הרגשה שאנחנו חברים.
"אז ככה" הוא אומר ומעביר לי תמונה של גבר צעיר שניראה לא רע בכלל.
"זה פיטר, הוא בן עשרים ושש ואחריו את צריכה לרגל בשבילי."
"בסדר,רק תגיד לי איפה הוא נימצא עכשיו ואני אתחיל בעבודה שלי"
הוא מושיט לי עוד דף ובו כתובה כתובת.הוא אומר שהוא לא יודע אם זה בית או מקום עבודה אבל פיטר נימצא שם ממש עכשיו.אני לוקחת את הדף וקמה ממקומי.
"אני הולכת לשם עכשיו, אני אעדכן אותך מחר בבוקר איל זה הלך לי"
תגובות (0)