תגיבו :)

חיי המרים פרק 5

03/05/2013 646 צפיות 5 תגובות
תגיבו :)

וגרר אותי לבריכה ופשוט חיבק אותי וקפצנו ביחד עד שעלתי והתאוששתי הוא כבר ברח ולא היה לי מושג מי זה…
אז הכלתי לשאול את הבנות והן אמרו שהן ראות 2 בנים מתקרבים את רועי ואת שון.
עזבתי את העניין וחשבתי לטפל בו בסוף כי באתי להנות אז משכתי את נועה איתי כי מירה כבר הייתה עם ניצן ולקחתי אותה למגלשה הכי ארוכה וגובה.
ואיייי איזה התרגשות עלינו במדרגות איזה 100 מדרגות והגענו.
הייתה לי הרגשה שעוד כמה ילדים עלו מאחורינו אבל לא ראיתי אותך.
החלטנו להתגלש ביחד נועה התייבשה ואני אחריה ובדיוק הרגשתי עוד מישהו מאחורי והם היו כמה דוחפים אותנו חזק והם גם התייבשו צרחתיי זה היה כל כך כייף !! איזה 2 דקות ירידה :)))
ובאמצע הסתכלתי אחורנה וראיתי את שון ורועי.
מאחורי ישב שון ומאחורי רועי.
הם פשוט חיכו עליי..
נפלנו למים ואני ונועה שחינו כמו מטורפת לשפת הבריכה ועלינו על האומגה שעוברת מעל הבריכה והכי כיך זה שאפשר ליפול ישר לבריכה וייי אבל יש מקומות שיש במקום בריכה מתנפחים ליפול.
נועה עלתה ראשונה ונפלה למנתפח בקצה השני..
ואני עליתי ובאתי לתת תנופה עד שהרגשתי זרועות עוטפות אותי ואת עיניי ודחפות אותי חזק.
עזרתי באמצע ונפלתי לבריכה וייי והסתכלתי למעלה וראיתי את שון.
יואו רק עכשיו הסתכלתי עליו ברצינות והוא היה נראה מדהים !
והוא חייך עליי והמשיך אני ונועה יצאנו מהבריכה והלכנו למפל הזה הלכנו איפה שהמים נופלים וגיליתי שם מעבר סודי בין זה ואני ונועה נכנסנו.
ואז אנחנו רואות גם את **** נכנסים…


תגובות (5)

מהמם!!!
מחכה להמשך:P

03/05/2013 05:17

תמשיכיייייי
מה הם ראו ?
ואוו איזה מתח …..
אוהבת שרית

03/05/2013 05:20

תמשיכיייייייייייייייי

03/05/2013 05:27

ממדהיםםם

03/05/2013 05:30

המשכתי :)

03/05/2013 05:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך