חיי המרים.. פרק 2

01/05/2013 737 צפיות 2 תגובות

אני מסותבבת ורואה את הילד הכי מקובל בשכבה והכי "מבוקש" על ידי הבנות ושמו רועי בלונדיני קצוץ ועיניים כחולות עמוקוות שאפשר להסתכל עלייהם שעות ! ואני רצינית
הסתובבתי והוא נתן לי חיבוק ואמר היי :O
כמובן שהחזרתי לו היוש וזה אבל הייתי בשוק.
כאילו מה ?!
גם אני אחת מהמקובלת אבל לפי מה שזכרו לי כמעט ואף פעם לא דיברתי איתו.
טוב אנשים משתנים…
נשמע הצלצול וכולם לאיטם נכנסו לכיתות, התייבשתי בשורה השנייה ליד נועוש ומירה ישבה ליד עוד חברה טובה שלי ניצן.
לאחר דקה המורה נכנסה והחלו החפירוות על חשבון… שעתיים ככה עד שהודיעו לנו ש:
מחר אנחנו יוצאים לאייילת ל- 3 לילות כולנווו צרחנו באושר וקיבלנו אישורים להחתים את ההורים.(זה לא שלא ידענו שיהיה לנו את זה פשוט לא ידענו מתי)
עבר היום מהר והגעתי הביתה.
אמרתי שלום למריה וסיפרתי לה היא הציעה לעזור לי להאתרגן כי אמי לא בבית אך אמרתי לה שאני חושבת שאין צורך אבל אם אני צריכה עזרה אני ישר יבקש ממנה שמתי את התיק בחדר וירידתי לאכול.
אכלתי ודיברתי איתה סתם ואחר כך עליתי והתקשרתי לנועוש ומירוש לשיחת ועידה מה לוקחים.
בדקתי קודם כל על המלון וראיתי שהוא 5 כוכבים ושהוא ענקי עם בריכה כמה מגלשות ומפל וכשחוצים את המפל יש מקום "מסתור" מגניייב צרחתי !! חחח
אז עשינו רשימה לכל מה שצריך לקנות וקבענו עוד שעה וחצי ליד הקניון לקניית חטיפים :)
אירגנתי מזוודה ותיק למחר, יצאתי ושאלתי בוואטפ לנועה ומירה שאני בדרך לקניון ועוד דקה שם והן אמרו שהן מחכות לי הגעתי ואמרתי להן שלום ונכנסנו.
קניתי מלא חטיפים ל- 3 הימים האלו.
נפרדנו וכל אחת הלכה לעשות סידורים אחרונים למחר.
הכנסתי את החטיפים לתיק ביקשתי ממריה שתכין לי קצת אוכל לדרך והכנסתי אותה.
נכנסתי להקתלח לבשתי גופיה לבנה ומכנס שוק ורוד התחבתי רגע לפייסבוק וראיתי הודעה מ…


תגובות (2)

מהמם!!!
פשוט מעלף!!!!
מחכה להמשך:P

01/05/2013 04:30

תמשיכי !!

01/05/2013 13:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך