אהבה אחת ❤️
חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

חיים במחנה קיץ פרק 23

אהבה אחת ❤️ 02/02/2014 954 צפיות 8 תגובות
חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

פרק 23
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
השרשרת שלי נעלמה!!! ישר רצתי לעלמה,שהיתה בסטודיו. נכנסתי וראיתי את עלמה מציירת.״עלמה!״ הבלתי אותה,וזה גרם לה לעשות טעות בציור.״אני! אני עובדת של הציור הזה כבר שבועיים!״ היא התלוננה.״יש משהו יותר חמור מזה!השרשרת שלי נעלמה!״ ״מה?! איך היא נעלמה?״ סיפרתי לה שהלכתי עם אלכס לאגם אז הורדתי את השרשרת,ושחזרתי ראיתי שהיא נעלמה. ״טוב אז בואי נלך לחפש את השרשרת.״ עלמה אמרה והתחלנו לרוץ לחפש. רצנו לביתן שלי והלכנו לחדר שלי. חיפשנו בכל מקום אבל לא מצאנו. ״אני לא מאמינה שהיא נעלמה!״ התחלתי לבכות. עלמה ניסתה להרגיע אותי.״זה בסדר אני. את יודעת מה נלך נגיד לאלכס.הוא בטח יבין.״ הנהנתי והלכנו לביתן של אלכס. שהגענו,אלכס ראה אותי בוכה.״אני!״ הוא רץ אליי.״מה קרה?את בסדר?״ ״השרשרת שנתתה לה נעלמה.חיפשנו בכל מקום בחדר שלה,אבל היא לא שם.״ הסבירה עלמה.״זה בסדר אני.״ אלכס אמר לי.״לא זה לא בסדר! המתנה הכי יפה שנתתה לי נעלמה ואני לא יודעת איפה היא!״ שוב פרצתי בבכי.אלכס נשם עמוק.״אני יודע מה נעשה. אני עלמה וגדי נלך לחפש את השרשרת בכל המחנה.את תחפשי בביתן שלך,אולי היא נפל לך שם במקרה.״ ״טוב.״ אמרתי לו.״אני הולך לקרוא לגדי.״ הוא אמר ורץ משם.״אני ילך לבקש מלואיס עזרה.אל תדאגי אני,אנחנו נמצא אותה בסופו של דבר.״היא הלכה לקרוא ללואיס ואני הלכתי לביתן שלי לחפש את השרשרת.
נקודת מבט של אלכס
אני וגדי חיפשנו בכל מקום,אבל לא מצאנו. התפצלנו בשביל לחפש במקומות שונים. הלכתי לחפש ליד הביתנים.הלכתי לאזור של ביתן 2,הביתן של עלמה. יכול להיות שאני הלכה לבקר את עלמה והשרשרת נפלה לה בדרך. פתאום שמעתי קול. ״פסט!״ הסתכלתי מסביב וראיתי מישהי ליד הקיר של הביתן. ״מיזה?״ אמרתי. הלכתי לראות מיזה,וזאת היתה ריי.(האויבת של אני) ״אלכס,תראה מה מצאתי.היא הראתה לי את השרשרת שנתתי לאני.״מה זה עושה אצלך?״ שאלתי אותה והייתי די כועס.״אני רק התהלכתי פה ומצאתי את זה.״ היא הסתובבה לשנייה ובדקה משהו בטלפון שלה.היא הסתובבה חזרה אליי. היא התקרבה אליי פתאום.מאוד קרוב.
נקודת מבט של עלמה
אני ולואיס חיפשנו בכל מקום.הלכנו לביתן שלי,ופתאום ראיתי את ריי מדברת עם אלכס.מה הנחשה הזאת עושה איתו?אני ולואיס התקרבנו ושמענו את כל השיחה. פתאום ריי התקרבה לאלכס.
חזרה לנקודת מבט שלי
חיפשתי בכל מקום אבל לא מצאתי את השרשרת.פתאום קיבלתי הודעה בטלפון.׳מצאתי את השרשרת ליד ביתן 2.תבואי.אלכס.׳ שמחתי כל כך! ישר רצתי לביתן 2,ואז…


תגובות (8)

אוווףף למהההה?????????????????? חבללללל!!!!!!!!!! המשךךךךךך

02/02/2014 03:57

תמשיכיייייי 3> 3> !!
זה מושלם ^

02/02/2014 04:02

תמשיכי

02/02/2014 06:28

תמשיכיייייייייייייייייייייי!

02/02/2014 13:07

תמשיכי

03/02/2014 06:31

ועכשיו תעשי שהוא יסביר לה את זה והיא תבין שהם לא הפרדו

03/02/2014 06:32

גם עלמה ראתה את זה

03/02/2014 06:32

בבבבקשה תמשיכי!!!

03/02/2014 09:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך