איך ג'סטין יגיב?
איך קורן תגיב?
האם ג'סטין ימות?
האם ג'סטין יגסוס?
האם מישהו כאן יהרוג אותי בגלל מה שכתבתי?
האם וואן דירקשן יאהבו את המעשה?
האם האם לא יאהבו את המעשה?
האם חפרתי?
אתם: "כןןןןן!!!!!! חפרתתת!!!!!!!"

חיים בהוליווד – פרק 14

12/05/2012 1627 צפיות 57 תגובות
איך ג'סטין יגיב?
איך קורן תגיב?
האם ג'סטין ימות?
האם ג'סטין יגסוס?
האם מישהו כאן יהרוג אותי בגלל מה שכתבתי?
האם וואן דירקשן יאהבו את המעשה?
האם האם לא יאהבו את המעשה?
האם חפרתי?
אתם: "כןןןןן!!!!!! חפרתתת!!!!!!!"

"מיילי," אמר לי הארי, "נראה לי שעם ג'סטין, הולך להיות לנו דייט ראשון 'פיצוץ'." הוסיף עם גיחוך.
נייל היה נטרלי.
"אז זה יהיה דייט מרובע?" שאל ג'סטין.
איזה דפוק… דייט משולש!!!
"כן ג'סטין, תצטרף!" אמר נייל מאושר, "ונזמין סטייק ענק ונתחלק בו!" המשיך.
"בסדר," אמר ג'סטין, "אני אקבל חצי, אתה תקבל חצי וקורן תקבל חצי." הוסיף.
שמעתי שהוא לא טוב במתמטיקה, אבל עד כדי כך???
בשלם יש רק שני חצאים!!! אם יש שלושה חלקים שווים אז זה כבר שליש!!!
והוא עוד רצה לצאת איתי, לנער הזה יש יותר מזל משכל…
לא הייתה לנו ברירה.
מכיוון שההפקה מודעת לכך שיתפתחו רומנים בין הכוכבים, הם הכינו שתי מסעדות גורמה לצד המלון, שלשם מותר לנו להיכנס.
לאחת קוראים "דלישס" (טעים), ולשנייה "טייסטי" (טעים).
הלכנו על "דלישס", סתם כי זה הזכיר לנו את תיק הגב של דורה.
הבן שהתלבש הכי יפה?… לא אנקוט בשמו…
רמז עבה – הוא לא מהלהקה.
ישבנו על שולחן ארוך, ערוך במפה לבנה ואגרטלים כסופים ומבריקים, בצד אחד הבנות, בצד שני הבנים.
כל בת מול בן הזוג שלה.
רינת לבשה שמלה ורודה וקצרה, עם צמיד כסוף ושרשרת מכסף אמיתי (יש לי תחושה שהשרשרת מנייל והיא לא רצתה לספר לי כדי לא לגרום לי לקנא…).
קורן לבשה שמלה תכולה ויפה, ואני? ובכן… לבשתי שמלת נשף כסופה…
גם כן אני…
הזמנו אוכל, ורינת… הזמינה קטשופ… – זה הזמן בו אתם מתחילים לומר: "או-או, נייל המסכן…".
אז הסדר היה כזה:
ג'סטין, נייל, הארי.
קורן, רינת, אני.
ניסיתי להיות כמה שיותר רחוקה מהילד המעצבן הזה… קורן לא יכלה להתאהב במישהו אחר? נניח… רוברט פטינסון?! אדם לווין?! דווקא בג'סטין הזה?…
לא היינו היחידים בדייט שם, גם ריהאנה וכריס בראון היו בדייט, אבל בנפרד.
לא משנה.
בכל אופן, הארי שאל: "למה הקטשופ?… אנחנו לא אוכלים נקניקיות, נכון?.." בתהייה.
"ליופי!" אמרה לו רינת בכעס, "ששש סתום!" היא פקדה עליו.
"או.קי… מישהי כאן קמה על צד שמאל…" הוא אמר מסתובב אל נייל.
הוא עיצבן אותי, ככה מדבר על חברה שלי? אני אראה לו מה-זה…
היו סלטים על השולחן, לקחתי כפית מסלט הירקות וזרקתי על הארי.
"מה את חושבת שאת עשה?…" הוא שאל צוחק.
הוא לא אמור לצחוק! לא משנה…
רינת הסתכלה עליי, "שלא תעיזי להקדים אותי…" היא אמרה מחייכת.
הנדתי בראשי לשלילה, "לא… אני לא רוצה שהוא ירצח אותי…" אמרתי לה עם קריצה ענקית.
קורן הסתכלה עליי מבוהלת, "הכל בסדר איתכן?" היא שאלה תוהה.
ג'סטין גלגל את עיניו, "אל תדאגי להן, קורן." אמר לה ג'סטין, "זה שעת השיגעון שלהן… זה אופייני להן…" הוסיף.
חצוף כזה!!!
"קורן, המבחן היחיד שבו לג'סטין יהיה סיכוי להוציא 100 זה הפסיכומטרי!" אמרתי לה.
איזה ירידה??? הא???
הציון הכי גבוהה בפסיכומטרי זה 800, אז תתארו לכם איזה נמוך זה 100…
אני ורינת נתנו כיף.
"מספיק!" קראה קורן.
השתתקנו.
אז המלצרים הביאו את האוכל, רינת אימנה את ידיה בהתרגשות על מנת להגשים את חלום הקטשופ שלה.
לאחר מכן תפסה בבקבוק, "היי ניילי…" אמרה לו בחיבה.
"כן?" הוא שאל.
היא חייכה חיוך ממזרי, "הרשה לי להראות לך כמה שאני אוהבת אותך!" היא אמרה והשפריצה עליו את הקטשופ.
כולם הסתכלו עליה המומים.
ג'סטין ניסה להתרחק, אבל הקטשופ פגע גם בו.
כשרינת סיימה לשפוך עליו את הקטשופ, הארי אמר משהו שהוא הרגיש חייב לומר: "עכשיו יהיה טעים לנשק את נייל.".
"מישהו פה רוצה גזר גמדי בראש…" אמרה רינת וכנקמה במה שג'סטין אמר לי ולה, היא שפכה גם עליו קטשופ.
"זה המשפט שלי!" אמרה קורן, בזמן שג'סטין הכעוס (בגלל שגם עליו רינת שפכה קטשופ) לקח חרדל והשפריץ על רינת.
רינת ממש כעסה, וזרקה עליו מיונז… לא נעים.
ג'סטין נראה ממש עצבני, הוא ניגב את פניו בכעס, ואז… זרק על רינת גזר גמדי שהוגש בשולחן…
הארי ונייל לקחו הכל בצחוק, והם ממש נהנו ממה שהתרחש שם, הם צחקו ללא הפסקה.
"טוב… טוב… מספיק ג'ס! נכנענו!" קראנו אני ורינת.
הוא הפסיק, הוא לא ידע איזה נקמה אני ורינת מתכננות עליו.
המלצר שאל אותנו איזה שתייה להזמין, הבנים הזמינו וודקה!
"תכף אני אשפוך לך וודקה על הפרצוף!" אמרתי להארי בכעס, "אתה לא שותה חריף!".
"גם אתה לא!" אמרה רינת לנייל.
"וגם אתה לא דביל קטן שלי!" אמרה לו קורן.
"טוב…" ענו שלושת הבנים באותו הזמן.
הזמנו קולה, בכוונה, זה קשור בנקמה… זה קל.
אני ורינת נשים פלפל שחור בקולה, וכפית סחוג בקרקעית הכוס, רק בכוס של ג'סטין! ואז הוא ישתה ויצא לו זיקוקים מהאוזניים… אנחנו שתי שובבות!!!


תגובות (57)

כן מאוד חברת תמשיייכי ! לאב

12/05/2012 11:11

כן את חפרת!
כן אנחנו משוגעות!
כן אני אוהבת קטשופ!
כן השם השני שלי זה קטשופ!
כן אין לי מושג מה אני אומרת עכשיו אבל כיף לעשות את זה!
כן בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה!
כן!
כן!
כן!
כן!
טוב, חפרתי מספיק. ביי

12/05/2012 11:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני אמשיך ;)

12/05/2012 12:07

אני מקווה שכן …
תשמיכייי סיפור מדהים ^ _ ^

12/05/2012 12:07

תודה רבה רבה רבה דנה :)

12/05/2012 12:11

אעאעאעאעאע תמשיכי !!
חעחעחע קרעת אתי ,
ושבוע טוב (:

12/05/2012 12:22

הי ג'סיקה לצערי אינני יכולה לענות על כל השאלות שלך חחחחחחח אבל כן יכולה לבקש שתמשיכי כי הסיפור פשוט 100המם בתודה בקי ♥♥

13/05/2012 02:24

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אדם לווין ורוברט פטירסון!
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק הסיפור הזזה סגייידד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/05/2012 03:24

תודה לכולכם!!!!!! אוהבת <3!!!

13/05/2012 03:43

הוא לא חתיך, מה אתן מוצאות בו? הוא סתם הומו זקן!

15/05/2012 09:07

שני – לשפה כזו אין מקום באתר. היזהרי בלשונך.

15/05/2012 09:18

לא באלי ומתי שתיהיה בגיל חתונות (למשל: 24, 26, 22 וכ'ו) הוא כבר יהיה זקן ומכוער, כי הוא בן 18 ואת יותר צעירה ממנו אז שה וני אחותה הקטנה של ג'סיקה את היא לא תסלק אותי וגם לא ניראה לי שזה אפשרי בכלל לסלק מכאן משהו. כי זאת זכותי להיכנס לאתר זה. שמעת???

15/05/2012 09:28

*ואני

15/05/2012 09:29

זכותה להגיד מה שהיא רוצה, אבל באמת יש כאן ילדים ואני גם מנסה לא לדבר בשפה כזאת.
אבל הומו זוהי לא קללה!

15/05/2012 09:29

את אחותה הקטנה של הדס? תמסרי לה ד"ש:)

15/05/2012 09:32

נכון, ורק שתדעי לי, ארבה מאוד ילדים וחברות בכיתה שלי לא סובלות אותו ומדברות אלין כך, אבל שצוחקים עליו אי אפשר להפסיק לצחוק! אז לדעתי שזה בסדר לדבר אליו ככה כי זה מצחיק :)

15/05/2012 09:38

טוב אני אמסור לה :)

15/05/2012 09:39

הוספה: יש.

15/05/2012 09:41

הומו זו לא קללה, אבל בהקשר ששני השתמשה בו המילה בהחלט מופיעה כמילת גנאי.
שני – חשוב שתזכרי שאת לא מכירה פה את רוב האנשים פנים אל מול פנים, ולכן עדיף שתנהגי בכבוד ובהתאם, ולא רק זאת, אלא שיש פה ילדים צעירים, בני תשע ועשר, שלא מתאים שייראו תגובות מהסוג הזה.

ולא שני, אני לא מעריצה של ג'סטין ביבר :)

15/05/2012 09:43

*לין

15/05/2012 09:44

הדס באה בשעה שמונה,נכון?
ותמסרי לה עוד ד"ש…:)

15/05/2012 09:45

יופי, אני מתנהגת בכבוד מה? יש לי ילדים בכיתה שלא סובלים אותו וגם בנות לא סובלות אותו וגם יכול ליהיות שילדים וילדות מכאן לא סובלות אותו. ומי שישמע איזה קללה זאת "הומו זקן" א. הומו זאת לא קללה.
ב. וזקן זאת לא קללה זאת העלבה.
את בעצם "הומו זקן" זאת אינה קללה.

15/05/2012 09:54

טוב אני אמסור לה שתי ד"שים ממך. וכן, היא באה בשמונה :)

15/05/2012 09:56

זקן ממתי זקן זה פלאקינג קללה??????????????
Venoturus לא באה לריב על מה נראלך?? ממתי זה קללה?
תבדקי במילון ואז תדברי

15/05/2012 10:04

אבל לי לא אכפת ממה ילדים בכיתה שלך אומרים. אכפת לי, שלדוגמה, חברות שלי, או ילדים צעירים שיבואו לכאן לאתר, ידעו שמדובר בשכבה חברתית מכבדת ומכובדת, שלא משתמשת במילות גנאי.
מצידי, כשאת לא מציגה את דעתך לציבור באתר, את מוזמנת לקלל את הסלבריטי באיזה שם שבא לך, זה לא שאני גם טהורת נשמה. אבל כאן באתר, מומלץ לדעת שיש שכבה חברתית שצעירה למילים האלה (ואל תשווי את האתר לכיתה שלך, או לחברות שלך, כי זה לא אותו דבר).
אני לא אתחיל להתווכח על מה זו קללה לטעמך, אני רק אומרת שזה נתפס כמילת גנאי.

15/05/2012 10:04

את רצינית? זקן זה לא מילת גנאי!!

15/05/2012 10:08

לין הורן – לא הבנתי את המשפט השני :) ולכן אני לא יכולה להגיב בהתאם… צר לי.
אגב, יש לך שם מאוד יפה :)

15/05/2012 10:08

אה, אבל אני לא התכוונתי למילה זקן. התכוונתי למילה "הומו זקן ומכוער".

15/05/2012 10:08

תודה><
איזה משפט שני?
Venoturus לא באה לריב על מה נראלך?? ממתי זה קללה?
זה??

15/05/2012 10:11

אבל הומו זה לא קללה ומכוער זה גם לא,… זה כינויי,
מעליב, אבל כינוי

15/05/2012 10:13

בטח, בדקתי במילון וואלה ועל המילה ישן אפשר להתגבר ומשהו עתיק זה מישהו מיוחד. זאת לא קללה על מה את מדברת?????????????!!
וארבה אומרים את התילה הזאת את שה! וגם אני לא באתי לריב רק אמרתי את דעתי
זה הכל…

15/05/2012 10:13

הרבה.. חחחחחחחח ומילה

15/05/2012 10:16

לין -כן, זה.
אני לא מתכוונת לריב (שני) עם נערה שכלל לא מוכנה להקשיב באופן מכבד לדבריי, אני אוהבת לנהל דיונים, לא ריבים לוהטים, לכן אאלץ לנטוש את עמדותיי כלפייך.

תודה לשתיכן על תשומת הלב, ומקווה שזה לא יחזור על עצמו,
לין (אני, הפעם).

15/05/2012 10:17

אומייגד יש לך שם יפה :))
חחח
וסליחה על המריבה,, אני גם ככה עצבנית אז.. סורי?
את מקבלת את התנצלותי?

15/05/2012 10:18

:) אין צורך להתנצל, אבל אם את מתעקשת – אז כן.
תודה על היחס.

15/05/2012 10:19

מכוער

(ת') לא יפה, לא אסתטי, מגעיל, דוחה, מבחיל, מעורר חלחלה, מגונה, מאוס, מתועב, רע, לא מוסרי, לא הוגן

15/05/2012 10:20

וואו!!! על מה אתן רבות???
(יש לי אחריות על לין אז אני יכולה להדחף לכל מקום שהיא שם).
אל תריבו על דברים מטופשים (סורי על המילה, כן?) כל אחת שתגיד מה שבאלה, זה על אחריותה בלבד..

15/05/2012 10:21

מכוער זאת לא כללה מה שאתרתי זאת לא הייתה קללה!!! >

15/05/2012 10:22

1.*קללה
2. *אמרתי

15/05/2012 10:23

רינת דואל עכשיו!!!!!

15/05/2012 10:24

שני מאמי די תאמיני למה שאת חושבת ומאמינה בו.. תגמרו ת'ריב ויאללה סולחה

15/05/2012 10:25

אני אמרתי על מה שאני חושבת על ג'סטין והיא פתאום מתפרצת סתם. כיאילו היא לא מחליטה עלי!

15/05/2012 11:27

שני – ט׳חחח בת כלבה קנאית !! מנראלך שתדברי אליו ככה ?? דחפי גזר גמדי לתחת !!
חתיכת כלבה קנאית !! אמן תמותי מפגרת ..

15/05/2012 11:29

פופקורן שלי??? לא הגזמת בכלל!!!
אני מבינה אותך אבל אל תדברי אליה ככה.
ואת יודעת שהיא אחותה של הדס??? חח

15/05/2012 11:32

דחפי כדורים מטומטמת -,-

15/05/2012 11:33

לא לא את רינת ! התכוונתי אל שני אבל יצא לי תגובה אחרייך בטעות . סורי

15/05/2012 11:33

וכן אני יודעת שהיא אחותה הקטנה של הדס וזה ממש לא מעניין אותי ..
*אף-אחד* לא יקרא לג׳סטין הומו ובטח שלא ילדה מטומטמת בת 11 שתופסת תחת אז היא יכולה לקפוץ לי בזיגזג ולעשות שמיניות ..

15/05/2012 11:36

חחחח סבבי:)

15/05/2012 11:37

זה לא סבבי ! ממש לא ! היא לא תקרא לג׳סטין הומו ! אני מדברת עם הדס במייל אין לי כוח לסתומה הזאת .. בת כמה היא ?? 6 ? 7 ??

15/05/2012 11:39

הדס לא פה…
לפחות היא לא מחוברת לפייס….?
קורן? את יודעת כמה אומרים עליו את זה? אל תתייחסי וזהו…
וחוץ מזה לפני כמה חודשים אני גם לא אהבתי אותו וקראתי לו ג'סטין ביכסאה…
אופסי? אבל עכשיו את ונייל גרמתם לי להבין שהוא בן אדם סבבי..:)

15/05/2012 11:44

יש לך מזל שאת חושבת שהוא בן אדם סבבי XD
חח לווול … סתםסתם אני לאב אותך !

15/05/2012 11:54

פופקורן? הכנסת אותי למשפט הדפוק (סורי, כן) 'אני לאב אותך'???
חחחח בסוף תדביקו אותי בזה….
אוח, מאוחר מידי- הדבקת אותי בזה…
אני לאב אותך !! חחחחח

15/05/2012 11:56

חחח זה לא קשור אבל קורן באמת אוהבת את המילה לול

15/05/2012 11:59

פופקורן???? יש מישהו במאסטר שף שקוראים לו ניל והוא בלונדיני עם עיניים כחולות…
אבל הוא מכוער!!! אבל הבנת? נייל- ניל…???

15/05/2012 12:01

חח הבנתי רייני ..
ויובל אני *מכורה* למילה לול זה פשוט מילה נושית ! D:

15/05/2012 12:05

קורן, את מכורה לזה כמו שאני מכורה למילה סבבי…
חוחו

15/05/2012 12:08
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך