חייו של כוכב לנצח – פרק 82| סלינה גומז מתוודה
"ג'סטין…" אמרה המראיינת.
"מה?" שאלתי.
"באה לכאן מישהי נוספת שאני בטוחה שאתה מכיר טוב טוב כדי לתפוס צד…" אמרה המראיינת.
"נלה?" שאלתי מלא תקווה.
"לא" אמרה המראיינת "קבלו את סלינה גומז!" היא קראה.
נשמעו צרחות.
"אה… היא… ההיא מהמכשפים מבברלי פייס" מלמלתי.
"זה המכשפים ווברלי פלייס" אמרה סלינה עם חיוך.
"שיהיה" אמרתי.
"אז סלינה, למי את חושבת שמגיעה יותר הערצה?" שאלה המראיינת.
"את האמת…" אמרה סלינה והסתכלה בעיניי "ג'סטין, ג'סטין זה מי שאני בוחרת" היא אמרה.
כל הקהל השמיעה קולות של: "אוווו".
"בחורה מדיסני שמשחקת בתוכנית שאני עדיין לא מצליח להגות אמרה מה?!" אמרתי מופתע.
"כן" אמרה סלינה.
"חשבתי שאת שונאת אותי, חשבתי שאנחנו שונאים זה את זה, עם דגש על ה'שונאים'…" אמרתי מבולבל.
"לא ג'סטין" אמרה סלינה "חשבתי על זה, והבנתי שאתה חשוב לי… אמנם אתה מעצבן רוב הזמן אבל… אתה לא איזה בחור סנוב שחש את עצמו על כל העולם ואני לא רוצה לנקוט בשמות… אחחממ אחחחממ וויליאם אחחמ אחחחמ…" אמרה סלינה.
"סלינה…" אמרתי "תודה…".
"זה בסדר, אתה תמיד תשאר הילד – כאפות הקטן שלי…" אמרה סלינה וצחקקה.
"טוב, עכשיו אני רוצה את התודה שלי חזרה…" אמרתי.
"שקט ג'סטינוני – נוני" היא אמרה וצבטה את לחיי, לאחר מכן נשקה לי על הלחי.
שפתייה הרכות פגשו בעורי החלק… על מה אני מדבר?!
הייתי תוהה, פתאום סלינה החליטה שאני מוצא חן בעיניה, היא… מחבבת אותי? באמת באמת מחבבת אותי?!
"טוב, בואו נראה מי עשה יותר מעשים טובים בחודש האחרון" אמרה המראיינת.
"תרמתי 5,000 דולר לחסרי בית!" אמרתי.
"אני תרמתי 6,000!" אמר וויליאם.
"הופעתי בבית חולים לילדים בעלי מחלות קשות!" אמרתי.
"אני הופעתי גם שם וגם אצל עניים!" אמר וויליאם.
"אני…" אמרתי בשקט "אני אוהב את המעריצים שלי".
"אני עשיתי כפול… גמד עם תסרוקת מכוערת אמר מה?!" אמר וויליאם.
"אני כן תורם לאנשים שאין להם, כל הזמן, כי הם מזכירים לי את מי שאני הייתי לפני כל הדבר הזה… בחודש האחרון לא הספקתי לעשות הרבה, אבל אני כל הזמן תורם, לבתי כנסת, לבתי חולים, לשמורות טבע… כי אכפת לי, אבל אני גם אוהב את המעריצים שלי, זאת אומרת… מה הייתי בלעדיהם?" אמרתי והקהל השתתק.
"היי שפתיים נפוחות! גם אני אוהב את מעריצים שלי" אמר וויליאם.
"בוז! בוז!" קראה סלינה לעבר וויליאם "תפסיק לתת שמות גנאי לג'סטין! הוא לא עשה לך כלום!" כעסה עליו.
כל הקהל המשיכו וקראו 'בוז' לעברו, הנה, הוא קיבל את מה שמגיע לו… קארמה…
הראיון הסתיים, עליתי ללימוזינה עם מצפון נקי, אין מי שיתגרה בי ויקרה לי 'ילדה קטנה'!
תגובות (1)
אין על סלינה גומז!!!!!!!!!!!
פשוט מדהימה!