נוני love
קצר, אני יודעת!
אבל אין לי כוח לכתוב מילה!
אני עוד שנייה נרדמת.. ♥
תגובות ואני ~פיהוק~ ממשיכה..

חייה של בלטריקס בלק /1

נוני love 14/06/2013 1260 צפיות 16 תגובות
קצר, אני יודעת!
אבל אין לי כוח לכתוב מילה!
אני עוד שנייה נרדמת.. ♥
תגובות ואני ~פיהוק~ ממשיכה..

"להתרעות חמודות, תשמרו על עצמכן!" קולה של אימי הדהד בראשי בעוד אני ונרקיסה מחפשות תא פנוי. "הנה, כאן יש אחד." קולה הנעים של נרקיסה מאחורי עצר את לכתי במסדרון רכבת האקספרס להוגוורטס.
"אוקיי." אמרתי ונכנסו שנינו לתא.
הדלת נפתחה לאחר חמש וראש של ילד יפה הציץ פנימה, "אפשר לשבת כאן?" הוא שאל, הסתכלתי על נרקיסה, "בטח." אמרתי בנחמדות, די שונה מהאופי שלי. "מה עבר לך על השיער?" שאלה נרקיסה, "סיפור ארוך, אבל אצע אחת אני אתן לכן, -תתרחקו, מג'יימס פוטר וסיריוס בלק." הוא אמר, "סיריוס?" שאלתי, "כן, סיריוס בלק, למה?" הוא שאל, "הוא בן-דוד שלנו! שחכנו להציג את עצמנו. אני בלטריקס וזאת נרקיסה." אמרתי והושטתי את ידי ללחיצה, "לוציוס, לוציוס מאלפוי." הוא אמר. שיערו הבלונדיני משוך לאחור והקצוות שלו טיפה מפורזים. "אז באיזה בית אתן מקוות להיות?" הוא שאל, "סלית'רין." אמרנו יחד. "אני כנראה אהיה באמת בסלית'רין, אחרי הכל, כל המשפחה שלי הייתה שם. זה יהיה ממש מוזר עם ישימו אותי בגריפינדור! או יותר גרוע, הפלפאף!" הוא אמר ונגעל מעט בשמות אותם בתים. "כן, זה יהיה אסון גם בשבילנו, אבל לצערנו הרב, אחותנו הגדולה אנדרומדה, נבחרה לגריפינדור לשונה מכל המשפחה שגדלה בסלית'רין." אמרתי באדישות. הסתכלתי על פניהם של אחותי ולוציוס, חייכתי, "אני הולכת קצת ברכבת." אמרתי וסגרתי אחרי את דלת התא, אני מקווה מאוד שהשידוך הזה יצליח!

עברתי ליד עשרים תאים, בכולם ילדים מצחקקים ומדברים אחד עם השני על חייהם, בקיצור, -שיעמום!!
"בלטריקס?" קול קרא מצד ימין שלי, סובבתי את ראשי.
התלתלים שלו קפצו על ראשו כתמיד, חיוכו השובב לא שכח להאיר ופניו הערמומיות נראו שמחות מתמיד. "…?!"


תגובות (16)

עאעאעע כתבת סיפור על בלטריקס!
אני גאה בך. (: חחחח
אז יש לי רק שני דברים להגיד:
1. אני חושבת שאנדרומדה נבחרה להיות בהפלפאף כמו טונקס:)
2. המשך עכשיו!!!!!!

-אורי-

14/06/2013 09:38

כמו שרשמתי לך בפרק הקודם: נרקיסה ובלטריקס לא תאומות! בלטריקס היא הבכורה אחר כך אנדרומדה ואחר כך נרקיסה. אין סיכוי שהן יתנהגו ככה כי הן ממשפחת בלק, כולם מכירים אותם ויודעים מי הם (וכך גם מאלפוי) אין דור אחד שמשהו ממשפחת מאלפוי או בלק שלא היה בסלתרין. ומשפחת מאלפוי ובלק כל הזמן נפגשים כי הם ממשפחות טהןרי הדם ונרקיסה ולוציוס מאורסים כבר מגיל קטן! את קראת הארי פוטר את כל הספרים? כי כל מי שקרא אותם יודע את זה! סליחה אם העלבתי. אם יש לך גם עוד שאלות בקשר לספר והדמויות את יכולה לרשום פה ואני יענה לך!

14/06/2013 09:41

ולתגובה שמעלי לא! אנדרומדה היא בסלתרין ולא ידוע אבל כנראה שטד היה בהפלפאף.

14/06/2013 09:45

נועה, אני די בטוחה שאת טועה בעובדה שנרקיסה ולוציוס מאורסים מגיל צעיר.. ואני זוכרת במפורש שהיה כתוב שאנדרומדה מהפלפאף. כמו סיריוס, שהוא היה היחיד מגריפינדור..

14/06/2013 09:46

תמשיכי (:
ואני לא חשבת שזה משנה ממש באיזה בית הם באמת היו, זה פאנפיק אחרי הכל, זה לא חייב להיות דומה לגמרי….

14/06/2013 09:52

אממ, אני דווקא זוכרת שאנדרומה הייתה בגריפינדור
וכמו שספיר אמרה, זה פאנפיק, זה לא חייב להיות זהה, עם את לא מרוצה, את לא חייבת לקרוא.
וכן, קראתי את -כל- הספרים ואת כל הסרטים ראיתי.
יש לי 4 ספרים: אבן החכמים,מסדר עוף החול,הנסיך חצוי הדם ואוצרות המוות.

14/06/2013 10:00

לא, בגלל התגןבה שלך בדקתי עוד פעם והיה רשום שאנדרומדה היא כמו אחיותיה וכמו כל משפחת בלק בסלתרין ורשום את זה באתר הרשמי של הארי פוטר. דבר שני, טהורי הדם מתארסים מגיל צעיר ולכן רוב הסיכויים שהם כבר מאורסים אבל לא בטוח אבל הם אכן התארסו לפני שהם סיימו את הוגוורטס.

14/06/2013 10:04

טוב תראי, זה כבר מתחיל לעצבן.
עם לא טוב לך, אל תקראי.
את לא חייבת.
זה לא צריך להיות מדויק, קראתי הרבה מאוד מאז הארי פוטר
ואני לא זוכרת הכל בפרטי פרטים!

14/06/2013 10:06

וזה מאוד חשוב באיזה בית הם, הכל בהוגוורטס על הבתים הבתים זה מאוד חשוב!
אני גם קראתי את כל הספרים וא י יןדעת כמעט הכל על הדמויות כי אני קראתי הרבה מהם בפורטל הארי פוטר כי אנ גם כותבת פאנפיק על הארי פוטר.
זה גם נכון שזה פאנפיק ובפנפיק אתה כותב מה שאתה רוצה אבל יש דברים שאי אפשר לשנות כמו- שנרקיסה ובלטריקס תאומות, הן לא מכירות את מאלפוי ולסטריינג.
גם סיריוס לא גדול מהם, היא נולדה בשנות החמישים והוא בשנות השישים.
ואני מאוד אוהבת את הפאנפיקים של הארי פוטר פשוט זה הפריע לי וחשבת שאת לא יודעת את זה אז עניתי לך. אם את לא רוצה שאני יגיד לך את מה שנכון ואת מעדיפה תטעות זו כבר בעיה שלך אבל אנ ניסיתי לעזור. אל תדאגי אני לא ירשום מה נכון וה לא בפרקים הבאים גם אם זה ממש לא נכון. סליחה אם העלבתי אותך פשוט אני גדלת על הספרים האלה ולראות אותך רושמת טעויות כאלה מעצבנות אותי.. סליחה :)

14/06/2013 10:17

אוקיי, אז עם זה כל כך חשוב לך, אני יכולה למחוק את כל הפענפיק הזה עכשיו?

14/06/2013 10:19

*פאנפיק

14/06/2013 10:19

את רוצה למחוק אותו? למה?

14/06/2013 10:20

כי זה מעצבן אותי שמעירים לי על דברים שאני יודעת.
חוץ מזה, זה משהו שאני כותבת, אני לא ג'יי קיי רולינג אז אני ממש מצטערת עם יש שגיאות!
אני *נאלצתי* לשחרר מהארי פוטר רק בגלל שאין לי פוטרים סביבי בכלל!
מה שאומר שלא היה לי מי שיבין אותי בקטע, במיוחד כשהחברה הכי טובה שלי לא סובלת אותו!
לפני ששחררתי מהנשוא, ידעתי חצי ספר בע"פ!
אז אני ממש מצטערת שזה היה לפני חצי שנה ולא עכשיו.

14/06/2013 10:24

נוני אני פוטרית גאה ולא אכפת לי איך יהיה הסיפור שלך , אני תמיד יקרא ו❤ אותו.

14/06/2013 10:26

סליחה אם זה משאני לקחתי בו חלק וגרמתי לך להפסיק לכתוב את הפאנפיק הזה.

14/06/2013 11:39

מסכימה עם צ׳ירונו :) לא אכפת לי איך תכתבי אותו. העיקר שיהיה יפה ♥

15/06/2013 00:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך