חברות או לא להיות התחלה וסוף

ליה שלום 10/07/2015 716 צפיות תגובה אחת

בעיר תל אביב גרה דנה, דנה הייתה החברה הכי טובה של ירין, היא הרגישה שהם כמו אחיות.
בתחילת הלימודים בתחילת שנה, דנה התאבה במישהו בשם רון, והיא הייתה חייבת בדחיפות עזרה היא פנתה לירין והיא בקשה עזרה ירין אמרה: אוקי בכיתה היא זרה את העט לפח היא אמרה לדנה תיסתכלי ותלמדי, וביקשה מרון: רון ברוך הבא אתה יכול להביא לי עט פשוט אני לא מוצאת את שלי רון אמר: בכיף למה לא ובסוף הלימודים הם דיברו איך עבר החופש ואז כל בוקר הם דיברו עד שרון אציעה לירין לצאת איתו לסרט ירין קצת חששה וביקשה מרון להסתיר את אהבתם רון אמר למה? ירין הלכה לביתה ולא ענתה לרון על השאלה ורשמה הכל ביומן הסודי שלה.
דנה הלכה בצהריים אל ירין, דנה ראתה שמשהו לא בסדר עם ירין דנה שאלה אותה ירין מה קורה לך? ירין ענתה כלום!, ירין שאלה את דנה תרצי לשתות משהו לאכול דנה אמרה: כו תודה.
ירין הלכה למיטבח דנה הייתה בחדר והיומן היה אל השולחן, דנה לא ידע שזה יומן אישי היא פתחה וראתה: "רון היום הציע לי ללכת איתו לסרט למרות שרק רציתי לעזור לדנה אמרתי לו: רון פשוט בוא נישמור את אהבתנו בשקט הוא שאל למה? שטקטי וברחתי הביתה" ירין באה מהמיטבח לחדר דנה רצה בבכי הביתה ירין ראתה תיומן פתוח והיא ישבה אל הכיסא במבט עצוב, ירין היתקשרה לדנה דנה היתחילה בצעקה של איך יכולת לעשות לי את זה??? אנחנו חברות מכיתה א! את יודעת שאני אוהבת אותו! איך עשית לי את זה?? שברת לי את הלב!
ירין אמרה: אני יכולה לוותר אליו עם זה לא נעים לך!? דנה אמרה באמת? ירין אמרה את חברה שלי מכיתה א את חושבת שאני יוותר אלייך בגלל מישהו בעולם הזה? דנה אמרה: תודה את חברה אמיתית!.
ירין היתקשרה לרון ואמרה שזה לא מתאים לה ושהיא לא בנויה לזוגיות רון אמר:אוקיי וניתק אני הרגשתי יותר טוב אחר-כך בבית ספר דנה ניגשה לרון וסיפרה לו הכל רון אמר: וואו ושתק ואמר אני אשמח להיות חבר שלך את נראת סבבה ואת חמודה מה עוד יש לי לבקש? בסוף כולם היו מאושרים ואם אתם שואלים מה עם ירין אל תדאגו היא מצאה חבר שמתאים לה באמת!
תודה רבה אני הייתי ליה


תגובות (1)

מושלם

11/07/2015 13:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך