White Moon
מקווה שנהנתם מהפרק :). ואשמח לקבל תגובות

זיכרונות – פרק 10

White Moon 30/03/2014 706 צפיות תגובה אחת
מקווה שנהנתם מהפרק :). ואשמח לקבל תגובות

היא התחילה לדבר והשפתיים שלה זזו מול עניי,לא יכולתי להחזיק מעמד .ופה הבנתי שאני התאהבתי בה …
הרגשתי כמו שיכור,לא חשבתי על מה שאני עושה והלכתי לפי הלב.היא באה לדבר אבל התקרבתי אליה עד לסנטימטר האחרון שנישאר בנינו ,והצמדתי בין השפתיים שלנו.
וכך נשארנו לאורך דקה שלמה,זה היה רק מגע אבל זה היה קסום,זה היה עדין. ומה שבטוח ,הלב שלי יצא מכל שליטה ,הוא פעל במהירות ובחוזקה.אהבתי את ההרגשה הזאת,אבל אהבתי להרגיש את ההרגשה הזאת רק איתה, לא רציתי להרגיש את אותה הרגשה עם אף אחת אחרת.

הסתכלתי עליה מסופק לבנתיים מהמגע העדין של השפתיים שלה בשלי.
"א-אנ…אני"היא גמגמה ,"אני מצטער,לא יכולתי להתאפק" היא הנענה עם ראשה עדיין בשוק ממה שקרה כרגע,לא בטוח אם היא האזינה לדברי.
הלכתי לכיוון החדר ,הסתובבתי אליה ,סקרתי את פניה "את חמודה שאת מסמיקה "הסתובבתי בחזרה לדרכי עם גיחוך קטן של אושר .
סגרתי את דלת החדר ונזרקתי על המיטה מתלבט אם עשיתי את הדבר הנכון, למרות שידעתי כבר את התשובה .'עשיתי את הדבר הכי נכון שיכולתי לעשות באותו הרגע'.

"קים ג'רמי בואו ,ערוכת ערב מוכנה" לין קראה בשמי,יצאתי מהחדר אל המטבח ואז ראיתי את ג'רמי מחייך אלי,לא רציתי ליראות אותו באותו רגע , מפני שהתביישתי מהסיטואציה שקרתה לפני מספר שעות . התיישבתי על הכסא הפנוי שבמקרה הוא היה הכסא ממולו .

היא התיישבה בביישנות מגרדת את אחורי ראשה מנשה לצאת מהסיטואציה שבה היא נמצאת 'לא הבנתי איך היא יכולה לגרום ללב שלי לנוע במהירות בכל הבעת פנים שלה'
הסתכלתי עליה במשך מספר דקות ואז גיחכתי "קים,את מרגישה טוב?" לין שאלה אותה."כן למה(?)" היא שאלה לא מבינה."סתם,פשוט…הלחיים שלך ממש אדומות" הקול המוזר שיצא מלין גרם לי לצחוק ולהשפריץ את כל המים שהיו לי בפה על קים שישבה ממולי.
"ניראה לי שהמים יורידו לך את הסומק מהלחיים"לין אמרה ואז התחלנו לצחוק.
"היי זה לא מצחיק "קים אמרה ואז הצטרפה לצחוק המדבק שנישמע במטבח.

נכנסתי לחד של קים עדין מצחקק על כל מה שקרה היום "קים אני מצטער על המים מקודם"
היא הסתכלה עלי בפרצוף ערמומי ,באותו רגע התלבטתי עם לפתוח את הדלת ולברוח מחדרה ,או להישאר וליראות מה הייתי מפספס אם הייתי בורח.
"בוא לפה ,זה לא יעבור לך בשתיקה " היא אמרה עם קול קצת מאיים אבל מצחקק .אז התקרבתי אליה בצעדים קטנים ,הסתכלתי עליה לא מבין למה היא רצתה שאני התקרב.ואז היא ……..


תגובות (1)

מושלם!
תמשיכייייייייייייייי

30/03/2014 20:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך