זה לא קורה לי.. פרק 70 חלק א:
נקודת מבט עומר-
"התגעגעתי אלייך" אמרתי והתקרבתי אל פנייה, הקרבתי את מצחי אל מצחה, היא עצמה את עינייה ואמרה "אני לא מבינה" , הזזתי את שיערה שהיה על פנייה היא קמה מהמיטה
מה לא עשיתי טוב? היא גם אוהבת אותי לא ?
נקודת מבט רותם-
"לא ראיתי אותך מהשעה ה5" אמרתי וצחקקתי מעט, הוא התקרב אליי ושם את ידיו על מותניי וקירב את גופי את גופו, "הרבה זמן החזקת מעמד בלי לראות אותי" אמר ונגע עם אפו באפי
"אני יכולה ללכת אם אתה רוצה" אמרתי ועשיתי פרצוף נעלב, הוא נישק את שפתיי ברכות ובחמימות, שפתיו נעו על שפתיי וידיו הקריבו אותי אליו יותר ויותר, הגב שלי נגע בקיר , ידו הימנית שהונחה על מותן שמאל שלי, הרימה טיפה את חולצתי וידו החמימה והגדולה נגעה בבטני, הוא התנתק ממני ואמר "מצטער" , "מצטערת אני חושבת שכדאי שאני אלך" אמרתי והתנתקתי מגופו
נקודת מבט אליאנה-
"אני לא מבינה.." אמרתי שוב והתיישבתי על יטתי הגדולה שהיתה מסודרת עם הדובי הענקי שעומר קנה לי לחצי שנה, ופרחים יבשים בצבע סגול מפוזרים על המיטה וקופסה גדולה בצורת לב שבתוכה היו שוקולדים וסוכריות, הוא התקרב אליי והתיישב על ברכיו על הריצפה והניח את ידיו על שתיי פניי וקירב את מצחו אל מצחי, עצמתי את עיניי וחיברתי הכל והבנתי, הוא הפתיע אותי בגלל זה הוא ורותם התלחששו כל הזמן "חשהתי שכבר הפסקת לאהוב אותי ושאתה ורותם בקטע" אמרתי וצחקתי מעט, "אני בחיים לא אחליף אותך באף אמת אחרת" אמר וקירב את שפתיו אל שפתיי, נשיקה עדינה, נשיכה רכה, נשיקה מלאה באהבה, "אני אוהבת אותך" אמרתי וחיבקתי אותו חזק , התנתקתי מחיבוקו והוא התיישב לידי במיטה ואמר "אני קניתי לך משהו ואחרי התלבטויות ארוכות מצאתי, יש לך הרבה תכשיטים לקח לי הרבה זמן למצוא את התכשיט המיוחד בשבילך" אמר והוציא קופסא ארוכה של חברת תכשיטים ידועה, הוא פתח את הקופסא והוציא צמיד זהב וחרוט עליו אותיות אנגליות מיוחדות 'O&A' עומר ואליאנה, הוא סגר את זה על ידיי וקפצתי עליו בחיבוק ולא שחררתי נישקתי את שפתיו נשיקות קטנות על שפתיו משכתי אותו אל כיווני ונפלנו על המיטה , אני מתחתיו והוא מעליי, נמחצתי מעט, הוא נישק את שפתיי בתשוקתיות וידי העלו מעט את חולצתו , עד שחולצתו ירדה מגופו, הוא הפך אותנו שאני מעליו והוא מתחתי, ידיו נגעו בבטני מתחת לחולצה והרימו את חולצתי עד שהיא ירדה שפתיו המשיכו לנשק את שפתיי ועברו אל צווארי , ידיו ליטפו את גבי ואת ישבני ליטופים ארוכים, הדלת של הבית נטרקה אמא ואריק כנראה הלכו, התהפכנו שוב ועומר חייך אליי חיוך שובב ונישק את צווארי, ידיי הקטנות החזיקו בבטנו השרירית, הוא נישק את שפתיי וירד מהשפתיים לכיוון הסנתר וירד בקו ישר עד שהגיע לטבור אנחה קטנה יצאה מפי, הוא צחק ונישק את שפתיי הוא שלח את ידיו אל מכנסיי ופתח את כפתורי, נשארתי מולו ללא בגדים רק עם חזיה ותחתונים הוא עצר וקם ממיטתי ואמר "את לא צריכה לעשות את זה איתי אם את לא רוצה עדיין " אמר וקם ממיטתי, "זה אתה לא רוצה" אמרתי וקמתי מהמיטה והלכתי לכיוון הדלת, "מה את עושה?" שאל ותפס בידי, "יורדת למטה" אמרתי ובאתי לצאת מהדלת, "ככה?" שאל והצביע על גופי, "כן בא לי ללכת" אמרתי בכוונה והסתובבתי אל כיוונו, רציתי לשגע אותו, "ככה?אין בעיה" אמר והרים אותי על כתפו, "אתה מכאיב לי בציצי" אמרתי וצחקתי וזזתי כל שניה "אל תדאגי רצית לרדת למטה לא ?" שאל וירדנו למטה והוא יצא מבית והלך לכיוון הבריכה "לא לא לא לא" אמרתי ונתתי לו מכות בגב, הוא זרק אותי למים והוריד את מכנסיו וקפץ אחריי למים והרמתי את פניי ופניו היו קרובות אל פניי, התחיל להחשיך בחוץ, "אני יוצאת דפוק" אמרתי ושחיתי לכיוון שפת הבריכה, הוא שחה אחריי והצמיד אותי לקיר של הבריכה והרגשתי את נשימותיו על גופי הרטוב, הוא הסתכל בפניי קרוב בעיניי, לא הרגשתי בנוח, אני מתנהגת כמו ילדה חרא..
תגובות (7)
ואוו תשמעי אני מבקשת סלחה כי אני לא עגבתי לך ארבה זמן אבל קראתי את כול הפרקים ותמשיכיי הסיפור שלך מאוד יפה אהבתי אותו מאוד מאוד ואמרתי לך שאת כבר מושלמת ועם לא אז את כן ותמשיכיייייי
וגם לי כאוהב הלב על כול החיילים
=(
אוהבת שרית
איזה פרק מדהים….. תמשיכי ♥
פרק מדהיםםםםםםםםםםםם תמשיכייי
רגערגערגע!
עומר ורותם?! או שלא הבנתי את הקטע…
עומר בוגד באליאנה?!?! O_O
תמשיכיי…
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ ❤
ייייא איזה מווושלםםםםם תמשיכיייי!!
תמשיכי!!!!
תמשיכי