זה לא קורה לי.. פרק 69
הרגשתי מחניק בגרון קמתי לשתות מים, ראיתי דברים קופצים למרפסת שלנו נבהלתי וראיתי שאלה בני אדם הם פתחו בשקט את החלון של המרפסת ואני צעקתי עאעאעעאעאע
הבנות קמו מהר ואחד מהדמויות השתיק את הפה שלי, נבהלתי נורא ,לא הבנתי מאיפה הם נפלו עליי, הסתכלתי בפחד על הדמויות האחרות ואלה היו עומר גיא ראם תומר ודור החזיק בפה שלי, נבהלתי נשארתי במקום ולא זזתי ממקומי "הכל בסדר שם בנות?" דפקה על הדלת עדי,
"אהה.. כן פשוט היה כאן גוק לילה טוב" אמרתי והלכתי לכיוון המיטה, עומר חיבק אותי חזק והתיישב לידי במיטה ואמר "לא ידעתי שאני נראה כמו ג'וק" אמר ועשה פרצוף נעלב, הסדרתי את נשימתי ונשכבתי על המיטה, כולם נכנסו לישון ואני לא נרדמתי, נבהלתי כל כך!…
"אליאנה למה את עדיין ערה" אמר עומר וליטף את פניי
"אני לא נרדמת.. הבהלתם אותי יותר מידי" אמרתי והתיישבתי במיטה, עומר התיישב גם הוא וחיבק אותי חזק ממותניי, ידיו נחו על הבטן שלי ואני נשכבתי על בטנו של עומר, "אני מרגישה את הלב שלך" אמרתי לעומר וצחקקתי מעט.
"הלב הזה פועם ככה רק כשאת לידי" אמר עומר ונישק את כתפיי, לבסוף נרדמנו והלכנו לישון בבוקר המורות ניסו להעיר אותנו ולא הצליחו, אני התארגנתי בשקט שלי התקלחתי והתלבשתי, ואזהערתי את כולם, יצאתי מהחדר ועזרתי לבנים לצאת בלי שיתפסו אותם, יצאתי ונכנסתי לחדר של הבנים, הם התארגנו ויצאנו לחדר אוכל והמנהלת אמרה "בגלל שהיתם טובים מאוד הטיול אנחנו ניתן לכם יום חופש לים ולקניון בשעה 5 כולם במלון בלי יוצא דופן!!" אמר המנהלת ישר אביה צעקה "יםםםםם ואז קניון" צחקנו והתלבשנו לים, אני שמתי בגד ים תורכיז ותחתון תורכיז, ומעל שמלה שחורה מסטן התלבשנו והלכנו לים, השתזפנו מלא וכמובן עומר הביא לי הרבה מים לשתות, הרגשתי כמו מאגר מים עם כל המים שיש לי בגוף!!, אחרי שהינו הרבה זמן במים ובחוף הלכנו לקניון, קנינו אני ורותם נעלי עקב תואמים, שלה היו נמוכים יותר כי היא גבוהה, ואני לא אז קניתי נעל עם עקב גבוהה יותר, חזרנו למלון ב5 והלכנו להתקלח ולהתארגן, והלכנו ללובי..
בננות אני אמשיך אחרי זה תגיבו אבל.. כי אני מבואסת טיפה.. חברה ואני רבנו ואני רוצה רק לשכוח מהיום הזה וללכת לישון.. אם אני לא ארדם שזה בטוח אני אעלה עוד פרק ארוךךך
תגובות (5)
ואוו אהבתי היום את הפרק מאוד מאוד וגם הפרק הזה מאוד יפה תמשיכיי
אוהבת שרית
ולילה טוב
מהמם
אין אין! אני פשוט מאוהבת בסיפור הזה!!! כל פעם כשאני רואה פרק חדש עולה חיוך על הפנים! תמשיכייי… (מדרגת 5)
אשמח עם תקראי ותגיבי על הסיפור שלי ׳גורל לא צפוי׳ (עם 1D) ❤❤❤
ואו זה אחד הסיפורים עם לא הא!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייי