זה הוא … זה האחד שלי … פרק 6:
פרק 6:
קמתי בבוקר התלבשתי והלכתי לבית ספר … ליאם התחיל בעשר .. כיף לו !!
ראיתי את אריאל הוא בא וחיבק אותי בבוקר ואמר לי " בוקר טוב .." השבתי לו בוקר טוב בחזרה..
הלכתי לאשלי ושאלתי אותה " תגידי ?"
מנוקדת המבט של אשלי :
ראיתי את דניאל .. היא באה ושאלה אותי " תגידי ??" עניתי לה " מה ?" "זה נכון? את באמת מרגישה אליו משהו ?" הייתי מובכת סימנתי לה עם הראש כן והיא עשתה לי פרצוף של "אני מבינה .." הצלצול צלצל וחשבתי על ליאם כל השיעור .. הוא כל כך חתיך !! ולא יכולתי שלהתעלם מהאסאמס של דניאל שאמרה לי שהוא מרגיש אליי אותו דבר .. ישבתי וחשבתי בשיעור .. סיימנו ללמוד והלכתי הביתה .
מנוקדת המט של דניאל :
סיימתי תלימודים והלכתי לכיתה של ליאם .. " ליאמו .. תקשיב .. עם מצאת אהבה.. אני לא אומרת שכן .. אבל עם כן .. אתה פשוט צריך ללכת ולהגיד לה את זה .. עם תשמור את זה בבטן .. זה בחיים לא יקרה .. רק רציתי שתדע שאין אחת שלא תרצה אותך ועם יש כזאת זה רק מקנאה !! תעשה מה שאתה חושב .. בסדר ?" "טוב .. תודה דני . ו… זה לא אומר שאני מאוהב או משהו .. ." השיב לי .
מנקודת המבט של ליאם:
חשבתי על מה שדני אמרה לי .. והחלטתי להקשיב לה וללכת לאשלי להגיד לה את זה .. אני לא יכול לעמוד בפניה ..
שלחתי לאשלי אסאמס שתבוא למתחת לבית שלי בתישע .. היא באמת באה התחלתי את השיחה :
"היי אשלי .. " " היי " היא השיבה לי וחייכה אליי את החיוך הקסום שלה.
"תשמעי .. אני לא יכול יותר אני פשוט מתוודה ולא אכפת לי עם זה יביך אותי או לא אני יגיד לך את האמת כי אני לא יכול כבר !! אני פשוט .. " "אתה מה !?!?!" היא קטעה אותי .. " אני !! אני !!! אני אוהב אותך !!!!" צעקתי .. הרגשתי הקלה מדהימה !! "וואו ליאם אני לא מאמינה ! תשמע, אני מריגשה בידיוק כמוך , וזה ממש לא צריך להביך אותך כי מי שתוותר עליך היא מטומטמת .. !!" "ואת את מטומטמת ??" שאלתי .. "לא …" היא השיבה .. "אז מה זה אומר ??" שאלתי .. היא התקרבה אלי ואני אליה .. התנשקנו והפכנו להיות חברים שמחתי כל כך ! ישבנו ודיברנו מתחת לבית ..
מנקודת המבט של דניאל :
ראיתי אותם מתנשקים .. איזה חמודים .. הוא אחר כך עלה לבית וסיפר לי הכל .. שמחתי כלככך בישבילו ! ובישבילי .. איזה כיף אז שנינו כבר לא בטולים .. שנינו עם שני אהבתינו בחיים !! אני כלכך שמחה !!
הלכתי לחדר שלי וראיתי את אמא שלי יושבת עצבנית על המיטה שלי ..
תגובות (3)
או או תמשיכי
תמשיכי
אני ימשיך או מחר או עוד מעט :)