וואצאפ-פרק 6

20/06/2024 88 צפיות אין תגובות

אהבתם האסורה של עלמה והאביר על הסוס הלבן שלה ממשיכה להרוג אותה מבפנים,ההכנות שלו לחתונה עם אישה אחרת נמשכים ועלמה מרגישה שברון לב שגורם לה לבכות.
עלמה הכירה גבר אחר שהוא האביר על הסוס השחור בבית קפה גרג ביבנה בשעה 18:00,שניהם אכלו ארוחת ערב:לחם,פירה ושתו יין אדום,שניהם התאהבו ממבט ראשון,שניהם התכוננו לחתונה ולחזרה של האביר על הסוס הלבן שלה שהיא התאהבה בו עד מעל הראש עם בחורה אחרת,היא אחזה נשק,התפרצה בבכי בחתונתו והתוודתה ששניהם מאהבים,היא ירתה בעצמה,האביר על הסוס הלבן תפס אותה בזמן שגם היא הייתה לבושה בשמלת כלה,האביר הנוסף לקח אותה לבית החולים,היא הייתה על סף מוות:דיממה,איבדה קוצר נשימה,הפצע היה פתוח עד למצב שהיא הייתה צריכה לעבור ניתוח בגופה,היא הייתה בתרדמת,הניתוח ערך שלוש-ארבע שעות,לאחר שזמן זה עבר,היא פתחה את עיניה,היא שיקרה לאבירים שלה שהיא הייתה בהיריון כדי שאחד מהם יהיה איתה(הכוונה לאביר על הסוס הלבן).
לאחר שהיא יצאה מבית החולים על ידי אישור של הרופאים שטיפלו בה ואמרו לה שהכל בסדר איתה,האביר על הסוס הלבן התחתן עם אישתו שהוא הכיר דרך אמא שלה,היא התכוננה לחתונה עם אהוב ליבה שהיא הכירה לאחר שסגרה מאחוריה את סיפור אהבתם האסורה,הם נסעו לחנות של שמלות כלה ושל חליפות חתן,קנו לחתונתם בגדים אלו,מדדו טבעות נישואין,טקס האירוסין שלה ושל האביר שלה נערך יום למחרת,הם התארסו,הזוגות רקדו,התחילו את חייהם החדשים בישראל באשדוד והיום חיים באושר ובעושר עד עצם היום הזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך