וואצאפ-פרק 3
המלחמה המטורפת שנמשכת ללא הפסקה חדרה לכל חלקי גופה ביום שבת ב7.10.2023,אזעקות החלו והמשיכו בלי הפסקה,היא רצה למקלט בסביבות 13:00 אך האביר על הסוס הלבן שלה היה חסר לה.
הדמות הגברית שהיא מאוהבת בו יותר משנה קיימת רק באגדות אך היא מאוד רצתה שהוא ייסע אליה ויאמר לה:"אהובת ליבי,אני מאוד אוהב אותך,אל תדאגי,אני תמיד שם בשבילך,אני מת עלייך כמו שאת מתה עליי".
היא נכנסה ללחץ,לפאניקה,לחרדה,לרעד וכשהאזעקה הסתיימה,היא עלתה לחדר שלה,רצתה להתפרץ בבכי וביקשה מאלוקים שאהוב ליבה יהיה בסדר במצב המלחמה שממשיך לעצור לנו את החיים.
האביר על הסוס הלבן שלה מאוהב בה כמו שהיא מאוהבת בו(הדמויות שמופיעות בסיפור זה הם:האביר על הסוס הלבן,חברים של אביר זה ובחורה שחולמת על דמות זו כל יום),הוא התקשר אליה בזמן שהיא נסעה הביתה אחרי שהיא סיימה לעבוד,היא נסעה לכיוון הבית,התארגנה לעוד יום רגיל,מחכה ליום שהמלחמה תיגמר כי היא רוצה להוכיח לו את אהבתה אליו:לשים נרות,ללבוש מולו את חלוק התחרה שהיא לבשה מול האביר על הסוס השחור(עלמה-בחורה,אשה צעירה,צעירה שלא נשואה הוא שמה של הבחורה המופיעה בסיפור),עלמה נפרדה מהאביר על הסוס השחור כי היא לא התגברה על האביר על הסוס הלבן.
האביר על הסוס השחור ממשיך את חייו כרגיל ועלמה ממשיכה להקדיש את אהבתה,תשוקתה,חום גופה,פעימות ליבה,רעידותיה וחיבתה לאביר על הסוס הלבן,אביר זה מאוד רוצה לחוות איתה רגע רומנטי וגם היא,הם מתים להתנשק,להתחבק,להרגיש אחד את השניה ולהיות גוף אחד אך המצב שקיים במדינה שלהם בשם:סיפורי מעשיות ממשיך להיות חריף,רע ומר:רצח של אנשים,רקטות,אזעקות,מדי פעם יש שלווה אך פתאום יכולה ליפול רקטה במקום מגוריהם,לכן היא מעדיפה ששניהם ייפגשו כשהמצב יהיה רגוע.
תגובות (0)