וואצאפ-פרק 1

08/04/2023 307 צפיות אין תגובות

מטרת הסיפור:לספר רגשות מעורבים שעוברים על מישהי שאני מכירה אותה,מוקדש לכל הנשים שעוברות מצב דומה.
יש גברים שהיא עובדת איתם באותה העבודה,אחד מהם עזב ועוד בחור נוסף שהקרבה שהיא מרגישה אליו היא קרבה יותר עמוקה,חזקה,בוערת,רותחת,דולקת ושורפת בתוכה מאז שהוא נכנס למקום עבודתה גם מתכנן לעזוב את מקום העבודה כי הוא לא יכול עם איך שהמנהלים מתייחסים אליו,מאז שהוא הגיע לעבוד במקום בפעם הראשונה,כשהגיע עם האוטו,היא נדלקה עליו,הוא תמיד ידע שיש לה רגשות עמוקים כלפיו והוא התוודה בפניה מההתחלה שהוא נשוי עם ילדים ולא שיקר לה כמו נהג אוטובוס שהיא נהגה לצאת איתו.
היו בינה ובין השותף מהעבודה שהיא נדלקה עליו שיחות של כמה חודשים דרך הוואצאפ עד שהאקס שלה קרא שיחות אלו כי ככה הוא חונך מהצד של אבא שלו,השותף אמר לה שלא תתכתב איתו בוואצאפ ועם שאר השותפים ושתמחק מיד את השיחות,היא מחקה את כולם(הכוונה לזכרים שהיא עובדת איתם),האקס האחרון שלה פעם שנייה הסתכל על שיחות שלה בוואצאפ והפעם היא זו שנפרדה ממנו וחסמה אותו.
חג הפסח הגיע,אותו גבר שהיא מאוד דלוקה עליו,נסע עם אישתו ושוב מאוד כאבה לה ההרגשה שהוא עושה אהבה עם אישתו,הוא לא מתקשר אליה,לא מתכתב איתה כי מאוד הפריע לאישתו של אח שלה שגברים מהעבודה מתכתבים איתה כי רובם נשואים עם ילדים(הבחורה שהזכרתי בסיפור היא הבן אדם הראשון שקראה שיחות בינה לבין שותף נשוי מהעבודה שלה וחשבה שהוא רוצה רק להשכיב אותה).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך