shaked_211
היי! אני אעדכן בסיפור שעומר ושירז שוב חברים...
אז מה אתם אומרים?! איך הוואן שוט?! לעשות עוד אחד על תומר ואביה?!

וואן שוט על עומר ושירז- להיות מאוהבת זה דבר רע?-

shaked_211 20/11/2013 906 צפיות 4 תגובות
היי! אני אעדכן בסיפור שעומר ושירז שוב חברים...
אז מה אתם אומרים?! איך הוואן שוט?! לעשות עוד אחד על תומר ואביה?!

~.~.~.~.~נק' מבט שירז~.~.~.~.~
קמתי בבוקר בשעה שש וחצי לבצפר, צחצחתי שיניים, לבשתי חולצת בצפר ושורט קצר בצבע שחור.
שמתי טיפטיפה אייליינר, וטיפה אודם. שמתי עליי בושם וירדתי למטה לשתות קפה.
"בוקר טוב" אמרה אמא שלי.
"בוקר טוב" אמרתי בחזרה בחיוך.
"טוב יצאתי לבצפר" אמרתי לה ונישקתי אותה בלחי.
"אוקיי, ורק אם תוכלי, אז תביאי את רועי מהגן שלו היום ותשמרי עליו אחרי הצהרים טוב?"
"אין בעיה" אמרתי לה ויצאתי. (רועי זה הבן דוד הקטן שלי, הוא בן 3).
הלכתי לבצפר עם אביה, והגענו אחרי עשר דקות.
למדתי כל היום, ובלי לשים לב הגיע הזמן ללכת הביתה, אני מזה מתגעגעת לעומר, כל השבוע נראלי לא הינו ביחד…החלטתי להפתיע אותו ולהגיע אליו הביתה.
דפקתי בדלת וגיא פתח לי, וואי כל כך רואים שהם אחים!
"היי שירז, באת בשביל עומר נכון?"
"כן" אמרתי והוא הכניס אותי. עליתי לחדר של עומר והבהלתי אותו.
"שלום גם לך!" הוא אמר בציניות.
"חחח היי מאמי" אמרתי לו וחיבקתי אותו.
"אז.. אני יכול להביא לך משהו ששמרתי לך כבר משבוע שעבר?" שאל.
"כן" אמרתי והוא נישק אותי בתשוקה עד שאוראל החליט לבוא ולהרוס את הרגע אני כ"כ ירצח אותו על זה…
"וואו וואו שלא תבלעו אחד את השני!" אמר וצחק.
"אוראל כדאי לך מאוד לעוף מפה לפני שאני נותנת לך מכות באישור של מעיין!" אמרתי לו והוא רק אמר:
"הי הי רוגע! בסכ"ה באתי להגיד שההורים באים היום בערב ואנחנו כנראה יוצאים לאנשהו עם המשפחה של מעיין" אמר והלך.
"אז איפה הינו?" שאל עומר.
"היינו בזה שאני הולכת להביא את בן דוד שלי מהגן עכשיו" אמרתי והוא נאנח:"מייבשת" צחקתי ויצאתי לכיוון הגן של רועי.
הגעתי לגן וראיתי שם עוד מישהו בן גילי שבא לאסוף כנראה את אחיו.
"היי, אממ תגידי את יודעת איפה המעון של ילדים בני 3-4?" שאל .
"כן, אני גם לוקחת משם את בן דוד שלי" אמרתי והלכנו לכיוון המבנה של המעון.
"תודה" אמר והוסיף: "אממ ונוכל להפגש אולי מתישהו?אהה ודרך אגב, רונן." שאל.
"סורי, יש חבר.., ואני שירז" אמרתי לו והוא קצת הצטער.
"אבל בכל זאת, קחי" אמר והגיש לי פתק שעליו רשום את שמו ואת מספר הטלפון שלו.
שמרתי אותו לכל מקרה בכיס… מי יודע, יש זמנים של מצוקת חברים לפעמים…
לקחתי את רועי אליי הביתה ונתתי לו לאכול ולשתות, ואחר כך עזבתי אותו מול סמי הכבאי חחח..
בינתיים הייתי בחדר שלי, עשיתי קצת שיעורים שנתנו לנו היום, סיימתי וקיבלתי בדיוק הודעה מעומר.
מ:אהבת חיי 3>
'היי יפה, רוצה לבוא היום לאנשהו?'
מ: היפה שלי 3>
'לא… אני צריכה לשמור על רועי… ויש לי גם מבחן בעוד יומיים, אני חייבת ללמוד'
מ:אהבת חיי 3>
'אוקיי, רק תגידי, זה לא יפריע לך אם אני אצא עם חברים היום בערב?'
מ:היפה שלי 3>
'לא, כל עוד אתה לא שותה!'
מ:אהבת חיי 3>
'חחח אוקיי, אני הולך להתארגן ביי בינתיים' רשם וכיביתי את הטלפון. קועי התחיל להגיד כל מיני דברים אז הבנתי שהפרק נגמר.
"מה קרה רועי הפרק נגמר?" שאלתי אותו.
"כן" הוא ענה.
"רוצה לגן שעשועים?"
"כן!" הוא התחיל להתלהב וישר נעל את הנעליים שלו.
"יאללה בוא!" אמרתי לו ונתתי לו יד.
הגענו לפארק ונידנדתי אותו בנדנדה עד שפגשתי שם את.. רונן?! והוא עם הילדה שהוא הבי היום מהגן!
חחח איזה צרופי מקרים יואו!
"רונן!" צעקתי לו והוא התקדם לכיווני.
"היי, אז נפגשים שוב!" אמר וצחקתי.
"ומי זאת הקטנה?" שאלתי וליטפתי את ראשה.
"זאת גל" אמר והיא התחבאה מאחוריו בבישנות.
"חחח איזה חמודה, מה היא בשבילך?" שאלתי.
"היא אחיינית שלי"
"והוא בשבילך הבן דוד נכון?"
"כן" עניתי והלכנו ביחד הפארק עד שהגיעה השעה חמש ואני ורועי חזרנו הביתה, בדרך קניתי לו גם גלידה.
"תודה" אמר בקול מתוק.
"בבקשה חמוד!" אמרתי לו והלכנו הביתה. בסוף דודה שלי באה יותר מוקדם משחשבתי אז החלטתי לצאת היום עם מעיין ואביה לאותו מועדון שעומר הולך אליו.
'מעיינוש ואביוש, זורם לכן להגיע היום לאיזה מועדון?'
'כן דווקא נשמע אחלה' רשמה אביה
'אהא רק שאל תספרי את זה לאחים שלי אחרת אני לא אוכל לצאת מהבית חודש!' רשמה מעיין וצחקתי בלב.
לבשתי מכנס ג'ינס סקיני ארוך וחולצה קצרה יפה ונופלת לצד.
נסעתי להביא את אביה ואת מעיין ונסענו משם למועדון.
"אז מעיין, מה סיפרת לאחים שלך כדי שישחררו אותך?"
"אמרתי שאני באה לישון אצלך" אמרה וצחקנו.
"אוקיי משעמם לי מלשבת ליד הבר, מי באה לרקוד?!" שאלתי והן באו איתי לרחבה.
התחלנו לרקוד ותוך כדי ראיתי את עומר עם חברים שלו, הוא לא קלט אותי עדיין, אבל רגע! יש עליו איזו מישהי!אויי הוא כ"כ מת עכשיו! או שכדאי יותר מאוחר ככה אני אוכל לצרוח עליו בחוץ והוא ישמע את זה!
ואני מבטיחה לו שהוא ישמע את זה טוב!
סימסתי לו: 'היי בוא החוצה באתי למועדון גם' הוא הסתכל בהודעה ואז נבהל לשנייה והקים מעליו את הזונה הזאת ויצא החוצה, רצתי גם לכיוון היצאה וחיכיתי לו עד שיבוא.
"היי מאמי" התקדם לעברי ובא לחבק אותי אבל עצרתי בעדו.
"מה?" של 'בתמימות'
"מה מה, אתה יודע מה!" צעקתי עליו.
"לא! אני לא יודע!"
"אתה פאקינג הרגע ישבת שם, שתית וישבה עלייך זונה ואז אתה עוד בא לחבק אותי!?"שאלתי והוא שתק.
"תשתוק זה באמת עדיף לך!"
"לא יודעת מה! אני לא אשתוק את לא באת אליי כבר שבוע, את לא יזמת שום דבר, ואת חושבת שלא ראיתי את הפתק שההומו הזה נתן לך?!" שאל.
"אהה אז אתה אומר שעקבת אחריי בעצם!"
"לא.. כן" אמר ופשוט נתתי לו את הכאפה של החיים שלו והלכתי משם, הלכתי למאחוריי המועדון וסימסתי למעיין ואביה אם הן רוצות לבוא או ללכת, אבל אז בדיוק בא אליי מישהו ואמר:
"שירז?" שאל.
"כן..?" עניתי בחשש.
"היי זה רונן" אמר וחיבק אותי.
"משהו קרה?" שאל.
"לא סתם החב.. האקס שלי הרגע בגד בי וחשב עוד לבוא ולחבק אותי, אז קיצור נפרדנו…" אמרתי
"אוי, איזה מסכנה, את רוצה לשבת איתי ועם חברים שלי?" שאל.
"אממ.." התחלתי לחשוב ואז הוא הוסיף:"את תוכלי להתגרות בההוא" אמר וישר קפצתי ואמרתי:"כן!"
הוא צחק ונכנסנו פנימה.
הוא וחברים שלו ישבו שם וצחקו, והאמת, הם די נחמדים, והם אפילו לא שתו פעם אחת!
"שירזי בואי דקה החוצה" אמר ויצאנו החוצה.
"תקשיבי, אז עכשיו כשאין לך.. חבר… את רוצה אולי שאני ואת, כאילו אנחנו… נהיה זוג?" של בחשש.
"זה קצת גדול עליי כל זה, אבל אתה באמת נראה לי כמו מישהו טוב, אז כן" אמרתי והוא פשוט נישק אותי.
~נק' מבט עומר~
יצאתי עם כמה חברים החוצה לנשום טיפה אוויר, ופתאום את החברה שלי לשעבר, שירז מתנשקת עם הבחור שנתן לה את הפתק היום. טוב נו יאללה מי צריך אותה בכלל יש עוד הרבה דגים בים כמו שאומרים ולפעמים יש כאלה שפשוט מחליקים לך מהידיים.
'בן זונה' סיננתי איך שראיתי אותם, חבר שלי ישר לקח אותי פנימה, הוא ראה שאני עוד דקה עומד להרביץ לו… טוב, כל מה שצריך עכשיו זה רק קצת אלכוהול ולהרגע…
~נק' מבט שירז~
סיימנו את הנשיקה והוא חייך אליי ואני אליו, נכנסנו חזרה פנימה וראיתי את עומר שותה , אבל לא סתם שותה. שותה!!!
חברים שלו התחילו לנסות לעצור אותו, אבל הוא לא נתן להם…
אויי לי, אני חייבת ללכת לעשות משהו!
התקדמתי לכיוונו, וראיתי שהוא מזה מסטול!
"עומר" קראתי לו.
"מי את?" שאל. וואה וואה…
"הוא אנחנו חוזרים" אמרתי לו ומשכתי אותו לכיוון המכונית, שירז ואביה גם חזרו ועזרו לי איתו.
עשינו לו מקלחת, והוא פתאום כאילו התעורר מהסטלה שלו.
"מה קרה?! איפה אני?!" שאל פתאום ואז כאילו נזכר במה שהיה.
"אהה" אמר.
"טוב אז נראלי סיימנו כאן אמרתי וניסיתי ללכת.
"לא חכו כמה דקות למטה שירז תכף תרד!" אמר למעיין ואביה והם הנהנו וירדו למטה.
"תקשיבי, אני באמת לא התכוונתי, אני ממש לא רוצה שזה יצא ככה, אני אוהב אותך! אני לא רוצה שתלכי לי! ובטח שלו איתו" אמר ואת החלק האחרון הוא לחש כזה אבל שמעתי וצחקתי.
"אז?" שאל.
"אז…" אמרתי.
"מה יהיה?"
"לא יודעת אני מבחינתי סלחתי לך" אמרתי.
"באמת!?" קפץ מאושר, ופשוט נישקתי אותו, אבל אני חייבת קודם להיפרד מרונן, הוא באמת נראה אחלה של חבר והכל, אבל יש לי את עומר.
'היי רונני, תקשיב אני ועומר דיברנו על מה שהיה, ועכשיו אנחנו שוב חברים, אז אני ממש ממש מצטערת טוב?' שלחתי לו והוא ענה.
'כן, זה גם לא היה בסדר מבחינתי ישר ככה להציע לך…' רשם וככה נגמרה השיחה.
נפרדתי מעומר לשלום וירדתי למטה למעין ואביה שהתחילו להפגיז בשאלות, בדרך הביתה עניתי להן על הההכל!


תגובות (4)

כןכןןככןןכןכןכןכןןכןכןכןכןכןכןכןכןןכןכןכןכןכןכןהןהןהןןהןןככןכןןכככןן אבל קודם כל עוד פרק

20/11/2013 13:41

איזה רוע היא נפרדה ממנו בהודעה

21/11/2013 11:47

ואהוו היא עם עומר אבל למה היא סליחה לא כל כך מהר??

21/11/2013 12:26

כן תמשיכי

24/11/2013 08:06
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך