ואלו הם חיי פרק 4

24/04/2013 1034 צפיות 3 תגובות

מישהו עוצם את עיניי עם ידו ולוקח לי את הנייד ובאותו רגע ניסיתי לדפוק צעקה של החיים שלי אבל כמובן שמיד אחר כך האיש הזה ידע את העתיד וסתם את פי ! נהלתי וידעתי שלא הייתה צריכה לבוא כיאלו באמת איזה בן אדם שפוי הולך בשלוש בלילה לפארק עם איש שאת לא מכירה ?!
ושמתי את קולו שאמר: אויי ג'סי ג'סי ג'סי את באמת כל כך מטומטמת לבוא לפגישה עם בן אדם שאת לא מכירה ועוד כל כך מאוחר בלילה שאני מנחש שלא אמרת על זה לאף אחד… מממ האם אני צודק??
כמובן שלא יכולתי לדבר ואז הרגשתי איך הוא מרים אותי עוצם את עיניי ומתחיל ללכת.
מאז אני לא זוכרת כלום אבל כשהתעוררתי מצאתי את עצמי שוכבת ערומה לגמרי במיטה מטונפת בצריף מזובל ומסריח ולידי בקבוקי אלכוהול וצחינה של קיא והבחור הזה שנסחב אותי או יותר נכון אנס !
ניסיתי לקום בשקט בשקט אך המיטה חרקה והבחור הזה התעורר הסתכלתי עליו הוא היה נראה בשנות ה- 20 לחייו.
משהו בפניו היה לי מוכר בזיק זיכרון עלה בי ונזכרתי !
ראיתי אותו בדרכי מהמסיבה את העניים שלו והבנתי שהוא עקב אחרי !
בטח לפי הבעת פני הוא הבין שזיהיתי אותו והחל לצחוק כמובן עליי על הטמטום שלי. ובאותו רגע קם מהר מהמיטה תפס בי הושיב אותי על הכסא וקשר אותי ביקשתי ממנו לתת לי להתלבש אז הוא זר עליי את הבגדים שלי שהיו מלוכלכים ופשוט ציפה שאני יתלבש עם ידיים קשורות. ביקשתי לשחרר אותי אך הוא פשוט עמד שם והתסכל לאחר 5 דקות פרם את הקשר הניח לי להתלבש ולאחר מכן קשר בחזרה ובאותו רגע נפתחה הדלת…


תגובות (3)

אימאלה איזה פחד אני מתה הוא אשכרה ראה אותה ערומה?
הרמה של הסיפורים באתר הזאת נהיית הזויה ברמות שאין מילים לתאר!
טוב, לא חשוב הפרק יצא ממש יפה ואני מחכה לפרק הבא :)
גם ראיתי שאת חדשה באתר אז שיהיה לך בהצלחה האתר הזה ממש כיף ואני מקווה שגם את תחשבי ככה אחרי כמה זמן…
בהצלחה ודורשת המשך עוד היום!

24/04/2013 09:36

תודה רבה ואני מקווה להמשיך היום ♥

24/04/2013 09:40

העם דורש המשך מידי,העם דורש המשך מידי…

24/04/2013 10:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך