ואלו הם חיי פרק 2
ובאותו רגע אמרתי לעצמי שאני אומרת לו מה אני מרגישה כליפו ועכשיו !
גייסי יש לי משהו חשוב לספר לך..
מה קרה נסיכה??
לא קרה כלום אני שפוט חייבת "להודות" במשהו..
??
גייס יש לי רגשות כליפך…
יואוו ג'יסי זה בדיוק מה שאני רוצה להגיד לך ואני מתבייש אנ חושב שאני אוהב אותך
ג'ייס כולה מסמיקה ופשוט מנשקת אותוו ואז הם מתנתקים ומסתכלים אחד לשני בעניים קמים ומתחילים לארגן את הכל..
החלק הבא עינבר ביקשה להוסיף פאדיחות אז אני מוסיפה חחח
עזרתי לו לארגן ובסוף התייבשנו ודיברנו והחלטו שאנחנו זוג.
הראשונות שבאו היו:
בטי אריאנה ודיינה לקחתי אותן לצד ואמרתי להן שאנחנו זוג הן כל כך שמחוו וברור שהן ידעו שיש לי משהו כלפיו
ואחריו כולם החחלו להגיע והיינו בערך 20-25 איש לא הרבה ככה לחברים הקרובים.
ואז פשוט האדמתי כולי למשמע הלחישה שבטי לחשה באוזני ג'ייס רוצי עכשיו לשירותיים יש לך דם על השמלה וברור שמשם כבר דפקתי ריצה של החיים שלי והבנתי ששכחתי שהיום אני אמורה לקבל והלכתי לגייס לבקש ממנו תחשובות כי מה הייתי עושה וזה הדבר הכי מביך שעשיתי בחייי.
ג'ייס רוצי עכשיו לשירותיים יש לך דם על השמלה וברור שמשם כבר דפקתי ריצה של החיים שלי הבנתי ששכחתי שהיום אני אמורה לקבל והלכתי לגייס לבקש ממנו תחשובות כי מה הייתי עושה וזה הדבר הכי מביך שעשיתי בחייי.
כמובן שגייס הקשיב לי והלך להביא ובטח צחק בדרך אבל לא היה מה לעשות.
אחר כך חזרתי למסיבה ורקדנו אכלנו ואז אני רואה את גייס מהצד מסתכל עליי התקרבתי ויצאנו החוצה.
התביישתי לדבר על מה שהיה ומה שחשפתי בפניו אבל הוא התחיל עם זה.
גייס: תגידי מה שהיה לפני שהמסיבה התחילה את רוצה לעשות עם זה משהו?
—–: אמממ אני חושבת
גייס: אז.. אממ רוצה להיות חברה שלי * והיה לו את החיוך הכי מדהים בעולם*
—–: יאוו גייס איזה חיווך ברוור שכן
גייס: אז בואי נכנס ונרקוד?
—–: יאלהה
*נכנסו וכל המבטים הופנו עליינו*
ואז
תגובות (2)
תמשיכי
תמשיכי יפה שלי ❤❤❤❤❤❤❤