ואלו הם חיי פרק 13

26/04/2013 620 צפיות 2 תגובות

ושם ראיתי ילדים שתויים במתקרבים לביית דבר ראשון שעשיתי זה התנפלתי על הדלת ונעלתי אותו את החלונות סגרתי ועכשיו שהצצתי דרך חריץ ראיתי שזה אותם ילדים שנצמדו עליי ועל בטי במועדון.
נבהלתי נורא ! אבל לא היה מה לעשות בטח עקבו אחרינו עד לפה או משהו…
חזרתי לישון אבל כמובן שהיו צעקות וזה אך בכל זאת נרדמתי
כשקמתי פשוט בשנייה שפתחתי עניים מולי עמד אותו ילד שניסה להפשיט אותי לילה קודם פשוט צרחתי את הצרחה של החיים שלי כאילו וואט ?!
בן אדם מתוערר ומול העניים שלו הוא רואה ילד שתוי מולו שאין מושג מאיפה הוא נכנס !
העפתי לו כאפה וצרחתי עליו ללכת אבל הוא פשוט הסתכל עליי…
הסתכלתי לצד ולא ראיתי את בטי במיטה…
נבהלתי חשבתי שהוא עשה לא משהו אבל אז שמעתי את בטי צועקת נווו ג'יסי את יורדת??
קפצתי מהמיטה ורצתי למטה ושאלתי אותה מה הילד הזה עושה פה והיא אמרה שכשהיא התעוררה הוא היה בחוץ לבד והיא הכניסה אותו ואני לוחשת לה את יודעת זה אחד מאלו שנדבקו עליינו אתמול..
והיא מופתעת כזאת אה באמת??…
הדבר השני שהיה לי לדאוג עליו בבוקר הוא גייס מה אני עושה איתו?
מחזירה לו מול העניים
ממשיכה כרגיל
נפרדת ממנו ללא יותר מדי הסברים
נפרדת ממנו עם הרבה מדי הסברים
לבסוף אחרי שעתיים של חשיבה ביחד עם בטי החלטנו להיפרד ולהסביר לו שיהיה מבויש מגיע לו !
הגעתי לביתו אמו פתחה לי את הדלת ואמרה שהוא בחדר עליתי וברגע שנכנסתי לחדר הוא היה עם אותה בחורה מאתמול במיטה…
כמובן שידעתי איפשהו שזה יקרה אז פשוט ירקתי את המילים הבאות…:
גייס היינו חברים וחשבתי שזאת התחלה טובה אבל הינה כבר על הימים הראשונים את בוגד וכם אני יודעת גם על הבגידה אתמול ובטוחה שהיו עוד אז שלום ולא להתראות.
יצאתי בטריקת דלת ושמתי לב שהוא אפילו לא טרח לרוץ אחריי וברגע שירדתי למטה וראיתי את אמה שלו צעקתי לה…


תגובות (2)

אהבתי,תמשיכי

26/04/2013 08:35

תמשיכי!!!!!!!!

26/04/2013 08:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך