בקי
אירוע מרשים אליו הוזמנתי ואת אהבתי לכולם הצפנתי עמוק עמוק בלבי.

"ה פ ת ע ה"

בקי 28/07/2011 785 צפיות 6 תגובות
אירוע מרשים אליו הוזמנתי ואת אהבתי לכולם הצפנתי עמוק עמוק בלבי.

פרק מיוחד במינו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בקר טוב לקוראי הנאמנים שהם מנוף המניף אותי , המשיך ,להמשיך לכתוב , והיום יש לי הפתעה גדולה לכולכם.

………….לפני דקות מספר, הגיבורים האהובים של כולנו רותי הצעירה היפהפייה ומאוהבת ללא תקנה בפרופסור הדיי מבוגר אך גבר מקסים גבר שנושא אותה על כפיים שלחו לכם ולי הזמנה ל…… בריתה של התאומות שנולדו לשניהם.

ההתרגשות הייתה עצומה. לא האמנתני למראה עיני כי שבתי מספר פעמים לקרוא ואכן כך היה כתוב: "למחברת ולכל הקוראים באתר "סיפורים" מוזמנים לכבדנו בנוכחותכם להשתתף בבריתה של שתי עלמות החן שהגיחו לאויר העולם לפני שבועיים ימים.

"אם מזמינים לא תלך"?חחחחחחחחחחחחח ודאי תלך ואכן הלכתי.

לבשתי את מחצלותי ונסעתי לבית מלון מהודר ושם באולם האירועים התקבלתי כמו מלכה:"הגב' נבות שהייתה ברקיע השביעי קיבלה אותי בחמימות כשלצידה מר נבות שנראה לשמחתי "במיטבו" ואט אט פילסתי את דרכי לעבר "ההורים המאושריםםםםםםםםםםםםםםםם מאד מאד מאד"!!!!!!!!…….

ניגשתי אל פרופסור רוזן האיש שכה אהבתי לטפחו במהלך כל הסידרה והוא חיבק אותי חזק חזק (וואו איזה כייף חחחחח" ) ורותי הליידי המהממת חזרה לגיזרתה החטובה כשהיא לבושה בשיא האופנה "חולצת בטן דקיקה המבליטה בטן שטוחה וזוג מכנסים קצרצרות המבליטות זו רגלים ארוכות "מכאן ועד להודעה חדשה".

ההורים המאושרים "לקחו אותי להציץ בתאומות" וואו וואו יופי כזה לתינוקות בנות שבועיים לא רואים יום יום – זה דבר נדיר ושתהיינה בריאות "ח מ ס ה". באחת הפינות ראיתי אשה צעירה מאד יפה וקצת מתביישת ולבי אמר לי שאולי זו בתו של אודי???"

……….ניגשתי אליה הצגתי את עצמי ואכן :"בינגו" צדקתי !!!!!!!!!! היא מאד שמחה לקראתי וסיפרה לי שאביה מוקיר לי תודה על הרומן הנפלא שכתבתי אודות האהבה אותה אהבה שכבשה את שני הגיבורים שלנו. שאלתי אותה היכן ילדתה המתוקה והיא ענתה לי שהיא נשארה בניו יורק יחד עם אמה" אמרה ולא הוסיפה דבר".

נפרדתי ממנה לשלום וצעדתי לעבר הפרופסור היקר באדם והוא כמובן פרופסור מושונוב שליווה בדרכו המרגיעה והמקצועית לאין ערוך את רותי ואודי עד ללידה שגם אותה המיילד היה הוא" הודיתי לו על כל מה שעשה למען הזוג המקסים הזה ובבת שחוק שאלתי: פרופסור קיבלת את המגיע לך? הסירי דאגה מליבך קיבלתי די והותר".

הסתובבתי בין המוזמנים הרבים וחיפשתי עוד מכרים שאותם "יצרתי ברומן האהבה של" ושם מצאתי את אנשי הקבלה במלון שאירח את הזוג המהמם וגם כמובן להם הבעתי את תודתי כי ליוו אותי תקופה רבה"

אחרון חביב היה כב' השופט רביב שהיפנה את אודי לפרופסור מושונוב כביכול עבור חברו?????…….. הסוד הצפון יצא לאור – והראייה התאומות המתוקות מדבש בנותיהם של רותי ואוד.

זהו קוראים מתוקים שלי "הפעם זו באמת חווייה, הפעם זה לקצור את היופי והחן מהרומן הכה מוצלח"

שנייה לפני שעזבתי חזרתי חזרה ושאלתי את אודי מה שמן של הפעוטות המהממות:?????? "לי "ו- שי" מהמם ממש מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!

א אהבה ר רוך
ו וולונטרי ו ורד
ד דגול ת תמירה
י יושרה י יפיהפייה

ר רעות
ו ותרנות
ז זך
ן נאמנות

תם ונשלם הרומן היפהפה הזה ושוב מזל טוב לגיבורי הכל כך קסומים שתמיד אנצור בנשמתי

כל טוב לכולכם קוראי היקרים
באהבה בקי


תגובות (6)

סיפור חמוד :)

28/07/2011 22:12

תודה רבה רבה חנוש אני גם מאד אוהבת את הסיפורים שלך ואמשיך להגיב עליהם בקי

28/07/2011 22:24

זה סיפור ממש יפה, אני אהבתי :)

29/07/2011 09:46

זה סיפור ממש יפה, אני אהבתי :)

29/07/2011 09:47

סליחה על השיכפול :( פשוט המחשב נתקע לפעמים

29/07/2011 09:48

ג'סיקה תודה על התגובה החיובית ואני רוצה לומר לך כי את כותבת מהמם אוהבת לקרוא את סיפורייך
שבת שלום בקי

29/07/2011 15:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך