התחלה בלי סוף – בבקשה תכנסו…
אז ככה . התחלתי לכתוב בוורד סיפור , כמה עמודים רק – אבל אני רוצה להתחיל ולהמשיך אותו פה . אז… תקראו את התקציר שנמצא בהמשך ותגידו לי מה דעתכם .
ביי ביי !
נ.ב זה דחוף אז פליז… לסיפור קוראים התחלה בלי סוף .
התקציר :
מאי היא נערה בת ארבע עשרה בעלת שער שטני ארוך ועיניים ירוקות בהירות . חייה של מאי השתנו ברגע שמתן נכנס לחייה . במשך חצי שנה הם היו חברים , היא הייתה יקרה לו והוא לה . אבל יום אחד מתן מוצא את מותו בתאונת דרכים , ומאי מגיבה באופן קשה ביותר . חברה היקר לה עד מאד נפטר , והיא לקחה את זה קשה מאד . האישיות שלה השתנתה , והיא נהפכה למסתגרת ושקטה , עם לב שבור . היא הייתה בטוחה שלא תהיה מסוגלת להתאהב עוד בחיים , להיפתח ולהתחיל מחדש . אבל מה קורה כשנדב נכנס לחייה , מה קורה כשהיא מתאבקת על כבודה , מה קורה כשהיא פוגשת חברת אמת ונפתחת למערכת יחסים חדשה ומסובכת , מה קורה כשההרגל של מאי לחטט בחייהם של אחרים חוזר להציק לה ומשנה לגמרי את חייה , ומה קורה כשמאי נאלצת להתמודד עם פחדיה הגדולים ביותר , עם חששותיה ועם כל מחשבותיה ולקחת סיכון ?
במהלך הספר מאי חווה משברים , נפתחת לדלתות חדשות שלא הכירה , מתמודדת עם קשייה , נלחמת על כבודה , ונחשפת לעולם חדש , ומנסה להתמודד עם הכול . האם תצליח לקחת על עצמה את הכול , ולהתמודד?
תגובות (2)
מדהים! את כל כך מוכשרת!
תמשיכיי
תודה בעוד כמה תגובות או דירוגים…