נויה^
היי מקווה שתאהבו את הפרק, אשמח לביקורת בונה על מנת לשפר את הכתיבה:)

התאהבתי במורה שלי פרק 30

נויה^ 17/06/2015 3769 צפיות 26 תגובות
היי מקווה שתאהבו את הפרק, אשמח לביקורת בונה על מנת לשפר את הכתיבה:)

"מה?",שאלתי בלחש, אחוזה בהלם משלושת המילים שהוציא מפיו הרגע.
הוא הרים את ראשו מברכיי ומבטו נח על עיניי, הן נצצו והבריקו מהדמעות שאיימו לרדת.
"אני אוהב אותך", הוא חזר על שלושת המילים הללו ששוב גרמו לליבי לקפץ בחזי בטירוף ולא לחשוב בהיגיון.
הוא התרומם ונעמד על רגליו והקים אותי מהכיסא והצמיד את גופי אל גופו ברכושניות, גרם לכל כולי לקפוא.
לא הצלחתי להשחיל שום מילה ולא הצלחתי להזיז שום איבר בגופי, הכל קפא, אפילו המחשבות.
"אלכסה…תגידי משהו", הוא התחנן, קולו רעד וגופו גם.
"אתה אוהב אותה", לבסוף אמרתי, הדמעות החלו לזלוג על לחיי והשאירו שבילים רטובים ושקופים אחריהן.
"בבקשה, תתני לי הזדמנות לספר לך את זה כשזה יבוא ממני, אמרתי לך כבר, זה לא מילה או שתיים, זה סיפור שלם.
את חייבת להאמין לי, אני אוהב אותך את לא מבינה?תסתכלי עליי!", הוא צעק את שתי המילים האחרונות ותפס את פניי באגרסיביות והפנה את מבטי בכוח אל פניו.
"או שעכשיו את מספר לי, או שזה נגמר", התעקשתי, לא יכולתי להיות איתו, להביא לו לנשק אותי בידיעה שהוא עדיין אוהב אותה, שהיא עדיין משמעותית בשבילו, שהיא עדיין חלק גדול מחייו.
הוא הביט בי במבט מאוכזב, הוא ניתק את ידיו מפניי ולקחת שלושה צעדים אחורה.
"את יודעת…ציפיתי ממך ליותר הבנה, אבל…שתדעי שאיכזבת אותי, חשבתי שתביני אותי ותתני את הזמן שלי לספר לך משהו שאת יודעת שקשה לי לדבר עליו, שעושה לי רע, אבל בסדר…אם ככה את מוותרת על שנינו, עלינו, אז בבקשה…את מוזמנת לצאת מפה", הוא ירה לעברי את המילים האלה בכאב ובאכזבה, הוא מאוכזב ממני, הוא פגוע, הצלחתי לפגוע בו, הרגשתי כל כך נורא, הרגשתי את החרטה, אבל ידעתי שזה כבר מאוחר מידי להתחרט, הוא כבר שונא אותי, לא רוצה שום קשר איתי.
בכיתי, בכיתי בקול ובן סיבב את ראשו לכיוון הדלת, סימן לי שאצא מהמשרד שלו ולא אחזור.
התחלתי לצעוד לכיוון הדלת, באיטיות, כאילו מושכת זמן, אולי הוא יתחרט ויחזור לעצמו, אבל לא…הוא רק עמד שם וחיכה שאצא מהמשרד שלו לתמיד.

רצתי במסדרון, כמו משוגעת, מנסה לעכל את הטעות שעשיתי, איבדתי את האהבה שלי, את הבן אדם שהצליח לגרום לי להיפתח אליו ברמות שאף בן אדם לא הצליח.
הוא היה הכל בשבילי, עכשיו אנחנו נהפוך להיות שני זרים, המורה והתלמידה, כמו בהתחלה, רק שעכשיו הוא שונא אותי, הוא חושב שאני מפלצת, הוא צודק אני…אני הייתי אגואיסטית, לא נתתי לו שום הזדמנות כדי להסביר את עצמו, חשבתי רק על עצמי.

הגעתי לחדר, נזרקתי על המיטה והתחלתי לבכות בקולי קולות, לא יכולתי, כאב לי כל הגוף, התקשתי לנשום, ההרגשה שהרגשתי הייתה כאילו מישהו מת ועכשיו לא אוכל להיות איתו לראות אותו, רציתי למות.
הפלאפון שלי צילצל וזינקתי ממקומי ובדקתי מיזה בתקווה שזה יהיה בן.
זה היה רועי, לא היה לי כוח אליו, לא רציתי שישמע אותי בוכה, לא רציתי לדבר, רציתי רק את בן בחזרה.
נשמעה דפיקה בדלת ובסוף היא נפתחה, עוד לפני שאישרתי שאני בחדר.
"יפה", רועי לפתע נכנס, הוא רץ לעברי והתיישב על ידי במיטה, הוא מחה את דמעותיי עם אצבעותיו החמימות והביט בעיניי בדאגה.
"מה יש, למה את בוכה?", הוא שאל וליטף את פניי ברוך.
"מה אתה עושה פה?", שאלתי בבכי והוא חייך חיוך קטן.
"עזבי אותי עכשיו, מה עובר עלייך בזמן האחרון?", הוא שאל ומשכתי בכתפי כמו ילדה קטנה וזה גרם לו לצחקק.
"את יודעת שאת יכולה לסמוך עלי נכון?", הוא שאל ונשכבתי על המיטה, הבטתי על התקרה וחשבתי איך אני אצא מזה עכשיו.
הוא נשכב על ידי ומשך אותי אליו, הצמיד את גופי אליו והתחפר עם פניו בין צווארי.
"הכל יהיה בסדר יפה, אני איתך", הוא אמר ונשימותיו גרמו לי לצמרמורת בגוף.
הרגשתי יותר טוב, רועי תמיד גורם לי להרגיש יותר טוב.


תגובות (26)

לא!!!!!!! שתהיה עם בן למה היא כל כך טיפשה?!?!

17/06/2015 16:00

אני חושבת שכמעט כל הבנות שכותבות סיפורים הורסות אותם! אני חושבת שאתן מקדמות מדי את העלילה מהר מדי ועושות עוד ועוד שיברוני לב עוד ועוד ודי זה באמת נמאס אף אחד לא באמת כול כך טיפש אני גם לא מבינה איך מישהי מתאהבת בבן אדם אחרי 2 פרקים או 3? אני חושבת שאחרי שתסיימי את הסיפור הזה שמהם פשוט הוא קצת שיטחי ומתקדם מהר מדי לטעמי תקראי את הסיפורים של rock girl scupcake והאמת הסיפורים של הנערה שרשמה המלאך האבוד פשוט השם שלה מסובך ואני אף פעם לא מצליחה לזכור אותו אבל הסיפורים שלהן מאלפים ואני מציעה לכולן לקרוא אותם!! וזהו אני יודעת שהייתי קצת בוטה וישירה אבל אני מצטערת פשוט שמתי לב לזה

17/06/2015 16:30

    בכללי אני מאוהבת בסיפור שלך אני עוקבת אחריו וזה אבל בסיפור הבא אני ממליצה לך לחשוב על מה שאמרתי

    17/06/2015 16:31

    אני הבנתי את זה מאוחר מידי, התקדמתי עם העלילה מהר מידי וגם אני מודעת שהסיפור הזה התקדם לכיוונים שבכלל לא רציתי אבל זה מה שיצא וכבר לא יכולתי לשנות.
    תודה על הביקורת כי את צודקת בתאכלס.
    אל תצטערי אני שמחה שאמרת את זה כי בסיפור הבא שלי זה לא יקרה, אני אקשיב לעצה שלך.
    תודה רבה!

    17/06/2015 16:55

ישששששש תמשיכי

17/06/2015 16:33

אני פשוט לא מאמינה שעשית את זה:(

17/06/2015 16:51

אני ממש כועסת שהפרדת בינייהם ותמשיכיייייייייייי!!!!

17/06/2015 16:55

חחחח מצטערת אל תהרגו אותי^^

17/06/2015 16:56

    אם את לא מחזירה אותם אני פשוט יכעס!!!!^_^

    17/06/2015 17:03

    חיחחחחח אין לדעת מה יקרה:)))

    17/06/2015 17:11

פרק מושלם! תמשיכייייי

17/06/2015 17:05

    תודה רבה לך!:)

    17/06/2015 17:11

לאאא רק שלא ייפרדו שייחזרו
אני פשוט מכורה לסיפור הזה
מחכה להמשךךך

17/06/2015 17:13

נוי לגביי הפרק 19 (בסיפור שלי)יש מצב שהוא יועלה היום בערב או מחר….

17/06/2015 17:15

מסכימה איתך

17/06/2015 17:16

ווואאייי את כותבת מושלם ומעניין ♥♥ויאייי סוף סוף הם נפרדוו

17/06/2015 18:43

עצוב לי!!!! מושלם!! תמשיכי!!

17/06/2015 19:16

שונאת את רועי.
מאוכזבת מאלכסה.
מרחמת על בן )-:
תמשיכי!!!!❤❤❤❤❤

17/06/2015 19:31

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא חחחח למה הפרדת בניהם תחזירי אותם פליז!!!!! תמשיכי במהירות:)

17/06/2015 19:47

    לא רוצצההה איכס בן-.-

    17/06/2015 20:05

    גם אני לא רוצה אותה עם בו, אלא רק עם רועי :)

    17/06/2015 20:12

וואיי איזה פרק!!!! איזה מאמי רועי! היא צריכה להיות איתו אומנם, קיבלתי את העובדה שהיא עם בן אבל אני תמיד ירצה שהיא תהיה עם רועי.
אין על רועי הוא כזה נסיך! תזהרי לך, אל תגרמי לה לשבור לו את הלב.

17/06/2015 20:08

את כל הזמן מפרידה בינהם ומחזירה בינהם עדיף כבר שיפרדו לגמרי וזהו,
תעשי משהו חדש זה כבר די חוזר על עצמו היא ובן רבים ורועי בא לנחם אותה …

17/06/2015 20:30

היי, אני באמת רוצה להגיד לך את מה שאני חושבת.
כבר היום כשקראתי את הפרק שהוא עלה רציתי להגיב לך על זה ואני רואה שכבר חלק מהבנות הגיבו על זה.
שתדעי, בד"כ אני לא קוראת בכלל סיפורי אהבה אך הסיפור הזה משך אותי ולא, לא בגלל השם שלו אלא בגלל התגובות והצפיות. הסתקרנתי לדעת על מה כולם מגיבים ומה כולם אוהבים.
בהתחלה זה היה נחמד, אבל כשישר קרה כל הקליק בניהם זה הרס, אפילו מאוד. עצם זה שהשם של הסיפור הוא כותרת שקופה, זה כבר מתחיל לשעמם.
ממליצה לך מכותבת לכותבת, לסיים את הסיפור באלגנטיות ולחשוב לפני שאת כותבת סיפור על מה את הולכת לכתוב.
באמת חשוב לי שתדעי אני לא כותבת לך את זה מקנאה או משהו כזה אלא באהבה ובהערכה רבה.

18/06/2015 01:13

אהובתייי זה מהמםםם! תמשיכייי

18/06/2015 08:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך