נויה^
היי, אני מקווה שתאהבו את הפרק, אני לא הכי אהבתי אבל בכל זאת העלתי:) אשמח לביקורת=]

התאהבתי במורה שלי פרק 22 הפרק יכיל תוכן מיני

נויה^ 03/06/2015 8025 צפיות 13 תגובות
היי, אני מקווה שתאהבו את הפרק, אני לא הכי אהבתי אבל בכל זאת העלתי:) אשמח לביקורת=]

בן הרים את גופו ויותר לא נשען על הספה, הוא נצמד אל גופי והרגשתי איך אני מתחממת מהמגע וחום גופו. הוא טייל עם עיניו בכל חלק בגופי וראיתי את המבט הרעב בעיניו השחורות והמטריפות, הוא תפס את חולצתי בשתי ידיו הגדולות והשיל אותה מעליי וזרק על הריצפה, לא התנגדתי…לא יכולתי.
הוא הביט על החזה שלי כמו חייה טורפת רעבה, הוא הנחית את שפתיו על החזה שלי והתחיל לנשק שד אחרי שד, לא מקפח אף אחד מהם.
הוא תפס בישבני ומישש אותו עד כאב, מה שגרם לי לפלוט אנחת עונג קולנית, אהבתי שהוא אגרסיבי, ורע, אני אוהבת שהוא גורם לי להיכנע לו.
"את הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי אלכסה", הוא לחש באוזני והתנשם בכבדות
הרגשתי איך אני נרטבת מכל מילה ומגע שלו, בחיים לא הרגשתי כל כך רצון להיות עם מישהו.
הוא הרים אותי בשתי ידיו, כרכתי את רגליי סביב גופו, ורגליו צעדו לעבר חדרו.
הוא זרק אותי על המיטה ועלה מעליי, הוא החל לנשק את צווארי באיטיות מענה, הוא ירד עם שפתיו לבטני ונישק כל חלק, הוא הביט בי כל פעם שגנחתי מהעונג שהוא גורם לי, בוחן את פניי והתזוזות, ראיתי איך הוא נטרף ורוצה עוד.
הוא החל להוריד את הג'ינס מרגליי והוא הביט בי, בודק את תגובתי.
"אנ..אני לא מוכנה", אמרתי אבל הוא לא ענה, הוא התחיל להוריד את הג'ינס שלו ונשאר עם בוקסר שחושפת את הבליטה של איברו הגדול.
הוא עלה מעליי והתחיל לנשק אותי באגרסיביות, גנחתי כל כך חזק, הוא נטרף והתחכך עם איברו על איברי.
"בן", גנחתי את שמו וזה הטריף אותו עוד יותר.
"טוב לך?", הוא גנח בצרידות שהרטיבה אותי עוד יותר.
"כן בן, כן", גנחתי והוא לא הפסיק לשפשף את איברו על איברי הרטוב בקצב מהיר, כל גניחה שלי הוא מגביר את הקצב, לא מפסיק ולא מוריד את עיניו מפניי, מתענג מההנאה שהוא גורם לי.
"בן, אני…אני…גמרתי", גנחתי בחוזקה אחרי שהרגשתי את הרעידות בכל גופי והחולשה שהשתלטה עליי.
"גם אני", הוא אמר והתנשם בכבדות ונשכב לצידי.
התנשמנו כאילו אנחנו אחרי ריצת אלפיים, מנסים להירגע ולחזור לעצמנו.
הוא הביט בעייני ואני בעיניו, שתקנו, נתנו למבטים שלנו לדבר.
הוא התקרב אלי וכרך את ידו סביב אגני והצמיד אותי לגופו המזיע, הוא ליטף את פניי, הטריף אותי עם המבט שלו, הוא הצמיד את שפתיו על שפתיי, ונישק אותי בעדינות שאני כל כך אוהבת.
"את ממכרת", הוא אמר, כמעט לוחש והרגשתי את ליבי מזנק ומחסיר פעימה, אני כל כך אוהבת לשמוע את זה ממנו.
"אתה יותר", אמרתי וחיוך רחב נמרח על פניו.
"אני חושבת שאנחנו צריכים להתקלח", אמרתי וצחקקתי במבוכה.
"כן, רוצה להתקלח ראשונה?", הוא שאל והנהנתי.
***

פקחתי את עיניי באיטיות, מביטה על הצד שבו בן ישן, לא ראיתי אותו.
קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר, ראיתי את בן במטבח, מכין ארוחת בוקר וזה העלה לי חיוך על הפנים.
התקרבתי אליו וכרכתי את שתי ידיי הקטנות סביב גופו הגדול והשרירי.
הוא סובב את גופו אליי והצמיד אותי קרוב אליו.
"בוקר טוב ילדה", הוא אמר בחיוך ונתן לי נשיקה קטנה על שפתיי.
"בוקר טוב המורה", אמרתי וצחקקנו.
"בחיים לא ראיתי אישה כל כך יפה גם כשהיא קמה בבוקר", הוא אמר והתעמק בעיניי הכחולות.
"חנפן", אמרתי והתנתקתי מהחיבוק ובאתי ללכת לשטוף פנים אך הוא תפס בידי ומשך אותי בחזרה אליו.
"אני רציני, את הכי יפה בעולם", הוא אמר ונתן לי נשיקה, הפעם יותר ארוכה.
"תודה", אמרתי ולחיי האדימו ותיארתי לעצמי שאני נראית כמו עגבנייה על האש.
"יפה לך להסמיק", הוא אמר וחיוך משועשע הופיע על פניו.
"מה לעשות שאתה כזה חנפן", אמרתי והתנתקתי מהחיבוק.
"אני לא, אני מתכוון לכל מילה ילדה", הוא אמרה וחייך חיוך מגרה.
" טוב, אני הולכת לשטוף פנים לפניי שאני מאבדת שליטה ואוכלת אותך לארוחת הבוקר", אמרתי והלכתי במהירות למקלחת.
"זה דווקא מתאים לי", שמעתי את בן צועק מהמטבח והתחלתי לצחקק.
אחרי ששטפתי את הפנים וצחצחתי שיניים יצאתי מהמקלחת והלכתי לסלון.
השולחן בסלון כבר היה ערוך עם החביתות שהכין ושתי כוסות עם נס קפה ושתי צלחות ושתי מזלגות שהיו מונחים ליד כל צלחת.
"תודה בן", אמרתי לאחר שהתיישבתי על ידו בספה ונתתי לו נשיקה בשפתיים.
"בשבילך הכל ילדה", הוא אמר ושם לי חביתה בצלחת שלי ולאחר מכן שם לעצמו.

"תודה, היה טעים", אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה בשפתיים.
"לבריאות ילדה", הוא אמר וחייך את החיוך הכובש שלו.
שמתי את כל הצלחות אחת על השנייה והרמתי אותן, שמתי אותן בכיור והתחלתי לשטוף אותן.
בן נצמד אל גופי וכרך את שתי ידיו הגדולות סביב גופי הדקיק והשעין את סנטרו על כתפי.
"יפה לך החולצה שלי עלייך, זה מדליק אותי", הוא אמר בקול צרוד שהרטיט את גופי.
"במיוחד שאת לובשת רק את החולצה הזאת", הוא הוסיף והתחיל למשש את ישבני בחוזקה.
"אתה כזה חרמן", אמרתי וגלגלתי את עיניי.
"כי את מושלמת", הוא לחש באוזני ושוב גרם לגופי לרטוט.
"תפסיק, אתה גורם לי להסמיק", אמרתי בצחקוק מובך.
"זאת המטרה שלי", הוא אמר וסובבתי את גופי אליו.
הרגשתי שאני נמצאת במקום שאני רוצה להיות בו, בחיים לא הרגשתי ככה.
"אני שמח שהכרתי אותך", הוא אמר והמבט שלו מסמן שהוא מתכוון לכל מילה, מבט לא יכול לשקר.
"גם אני שמחה…אתה עושה לי טוב", אמרתי, הוא חיבק אותי חזק, הרגשתי איך אני מתאהבת בו יותר ויותר ממילה ונגיעה שלו.
"בוא נלך להורים שלך, הבנתי שאתה לא מרבה לבקר אותם", אמרתי והוא החל לחייך.
"את…את דואגת לי", הוא אמר כאילו זה חדש לו.
"ברור, אני ראיתי איך אתה רגוע שם בבית, איך אתה מרגיש טבעי ומאושר. שם הכרתי את הבן האמיתי, בלי כל הקשיחות והרצינות", אמרתי והוא משך אותי לעוד חיבוק חזק.
"אני…צריך להגיד לך משהו", הוא אמר ומבטו הפך לרציני.
הלכנו לסלון והתיישבנו על הספה.
"אני מקשיבה", אמרתי, הוא לקח נשימה ארוכה ותפס את כף ידי.


תגובות (13)

תמשיכי דחוף מעניין אותי לדעת מה הוא רוצה לומר לה!!

03/06/2015 17:08

וואו איזה פרק! תמשיכי הסיפור הזה ממכר.
אבל אני עדיין רוצה אותה עם רועי. ..;)

03/06/2015 17:24

פרק מושלם!!!!
אני כבר סקרנית לדעת מה הוא רוצה לומר…. ☺
תמשיכי✔❤

03/06/2015 17:44

יוא המורה נחמדההה

03/06/2015 18:44

פרק מושלם כמו כל הפרקיים וואי תמשיכי

03/06/2015 18:51

אני מתה לדעת מה הוא צריך לספר לה! תמשיכי

03/06/2015 19:06

וואו בן אתה כזה שלמות!
תמשיכי!! ❤️

03/06/2015 19:18

נווו אני כועסת עליךך למה עצרת באמצע תמשיכי עכשיו דחוףףףף

03/06/2015 20:23

למה במתח?
אין לי כל כך ביקורת כי אני מתה על הסיפור ובגלל זה חשוב לי שהוא יצליח,
נראה לי יותר פירוט של המראה החיצוני של אכלסה
בכל מקרה תמשיכי את מוכשרת!!
והעליתי סיפור, הראשון שלי… אשמח עם תגיבי❤️

03/06/2015 20:33

וואווו!!!!!!! פרק מדהים:)

03/06/2015 22:21

זה כלכך יפהההה! תמשיכייי

03/06/2015 22:52

תודה לכולכן על התגובות! מעריכה את זה המון!

04/06/2015 02:52

למה אין פרק 21 ?

06/06/2015 18:36
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך