נויה^
מקווה שתאהבו את הפרק ומצטערת על הניקוד והפיסוק הלא נכון שלי, אשמח לעזרה לגבי זה ותודה לכל מי שיסכים לעזור לי:) ולכל מי שלא הספקתי להגיב בפרק הקודם הגבתי היום, תכנסו ותראו:)

התאהבתי במורה שלי פרק 11

נויה^ 25/05/2015 4001 צפיות 22 תגובות
מקווה שתאהבו את הפרק ומצטערת על הניקוד והפיסוק הלא נכון שלי, אשמח לעזרה לגבי זה ותודה לכל מי שיסכים לעזור לי:) ולכל מי שלא הספקתי להגיב בפרק הקודם הגבתי היום, תכנסו ותראו:)

"כמו…", אמרתי בחושניות, מתגרה בו קצת, יודעת שהוא מתכוון לנשיקה.
"תתקרבי עוד קצת ותדעי", הוא אמר בקול צרוד שהדליק אותי וגרם לי להתקרב אל פניו יותר קרוב.
צלצול הפלאפון של רועי מנע מהנשיקה להתממש וזה ממש ביאס אותי.
הוא הוציא את הפלאפון מכיסו וענה לשיחה.
הוא שתק, הוא הקשיב לצד השני ולא ענה, ממש עניין אותי מה עובר עליו.
הוא ניתק את השיחה, הכניס את הפלאפון בחזרה אל כיס המכנס והשעין את ראשו על הספסל ופיסק את רגליו טיפה בצורה מושכת. הוא תפס את פניו בשתי ידיו ופלט אנחת יאוש.
"קרה משהו?", שאלתי בדאגה, אבל הוא שתק. החלטתי לשתוק ולא לחדור לפרטיות שלו יותר מידי, אם הוא ירצה לספר לי הוא יספר לבד.
"בואי לחדר אוכל, בא לי לשתות משהו קר", הוא אמר בקול קצת מבואס ואני הנהנתי בהבנה.
קמנו מהספסל, רועי שם את תיקו על גבו והתקדמנו לחדר אוכל.
רועי שילב את כף ידו בכף ידי, זה גרם לי לפניי להאדים קלות וככה נכנסנו לחדר אוכל.
בן קלט אותנו והפנה את מבטו אל ידנו המשולבות ופניו נהפכו לרציניות ולא מובנות.
זה העלה בי חיוך, לא יודעת למה.
רועי לקח שתי כוסות, שם שלוש קוביות קרח בכל כוס ומזג פטל ולאחר מכן מים, הוא עירבב את שתי הכוסות והביא לי כוס אחת.
"תודה", הודתי בחיוך וחיוכו המדבק ישר נמרח על פניו, אני אוהבת [שהוא מחייך.
"בכיף יפייפיה", הוא אמר והרגשתי שמחה שהוא כאן לידי, לא יודעת למה, אבל אהבתי את מה שאני מרגישה.
התיישבנו על הכיסאות, שולחן מול בן והבלונדינית שלו, בן לא הפסיק לשלוח מבטים לכיווננו וזה גרם לי לבלבול.
"אני רואה שהתחברת לרננה", רועי אמר והניח את הכוס על השולחן.
"כן, היא ממש חמודה", השבתי ולקחתי לגימה קטנה מהכוס.
"כן, היא באמת חמודה, אני מכיר אותה, אפשר לסמוך עליה", הוא אמר בכנות והסכמתי איתו, אני גם מרגישה ככה כשאני בחברתה, היא נותנת הרגשה שאפשר לסמוך עליה ולספר לה הכל.
"כן, אני יודעת", אמרתי בחיוך והוא השיב לי את החיוך המדבק והמדליק שלו.
"רועי", בן צעק לפתע וקם מהכיסא שלו והתקדם לכיווננו.
"אה בן מה קורה?", שאל רועי ובן שילב את ידיו על חזהו הנפוח.
"בסדר, למה חזרת היום?", בן שאל בטון רציני, של מורה וכיבץ את גבותיו.
"סיפור ארוך", ענה רועי בעודו משחק בכוס הפטל שלו.
"רוצה לבוא למשרד שלי ונדבר?", בן שאל ותחב את ידיו בתוך כיסי המכנס מה שגרם לו להראות סקסי עוד יותר ממה שהוא.
"אני אבוא בערב", רועי ענה בחוסר חשק ובן הנהן בראשו והעביר את מבטו אלי, ואז חזר אל הבלונדה שלו שחיכתה לו והביטה בנו כל השיחה.
"רוצה לבוא לחדר שלי?", שאל רועי והנהנתי בראשי וקמנו מהכיסא.
"רוצה לעשן קודם?", שאלתי לפני שנלך לחדרו.
"נעשן אצלי", הוא קבע והלכנו לחדרו.
הגענו לחדר שלו, החדר שלו היה נקי, ריח של בושם היה באוויר, ריח ממש נעים.
"תרגישי כמו בבית", הוא אמר בחיוך ושם את תיקו ליד המיטה.
התיישבנו על המיטה שלו והוצאנו כל אחד סיגריה והדלקנו אותה.
"איך בפנימייה?את מסתדרת?", שאל רועי ולקח שאיפה ארוכה מהסיגריה.
"כן, חלק גדול מהאנשים פה ממש נחמדים", אמרתי בחיוך קטן והוא המשיך לעשן, משהו עובר עליו, הרגשתי שאני עוד שנייה מתפוצצת מהסקרנות.
סיימנו לעשן, כיבינו את הסיגריה על המאפרה והפלאפון של רועי שוב צלצל.
הוא ענה ושוב שתק.
"את יודעת…במקום להודות לי את מדברת עלי כמו כפוית טובה, אני בחיים לא אגן עלייך שוב עכשיו אני מנתק ואני לא רוצה שתתקשרי אליי יותר בחיים שלך", רועי צעק על האישה שהתקשרה אליו וניתק את השיחה בעצבים.
"כוסעמק!", רועי צעק וזרק את המאפרה על ריצפה, ניפץ אותה לרסיסים ושם את שתי ידיו על הקיר עם הגב אלי.
קמתי מהמיטה ונעמדתי מולו, שמתי את ידי על כתפו אבל הוא לא הגיב ונשאר עם הגב אלי.
הוא התחיל להתנשם בכבדות וסובב את גופו אליי.
הוא בוכה, זה גרם לי להרגיש כל כך רע, לכל אחד יש בעיות בסופו של דבר. כל אחד מתמודד איתו בדרך שלו.
ניגבתי את דמעותיו והוא עצם את עיניו, הוא לא הסתיר את זה שהוא בוכה, אני שמחה שאין לו אגו בשמיים, ולדעתי זה מוכיח עד כמה שהוא גבר.
השענתי את ראשו על כתבי וכרכתי את ידי סביב גופו וחיבקתי אותו. הוא התחיל לבכות עוד יותר, התפרק עד הסוף, והידקתי את חיבוקי. רציתי שירגיש שהוא לא לבד.


תגובות (22)

פרק יפה תמשיכי

25/05/2015 14:48

    תודה רבה מאי :)

    25/05/2015 14:49

תמשיכיי מהממם

25/05/2015 16:04

    תודה רבה מאיה :)

    25/05/2015 16:42

התחלתי לקרוא וזה מעניין(-:
כל הכבוד לך על התיאורים, אני תמיד אוהבת מחברות/ים שיודעים לתאר טוב.
מצפה להמשך(-:

25/05/2015 16:29

    תודה רבה! sinha זה ממש שימח אותי לראות את התגובה שלך :)

    25/05/2015 16:43

כמו תמיד פרק מושלם …. כמה זמן חיכיתי . הלוואי והיה לי כישרון כתיבה כמו שלך:/ אני קצת מזניחה את הסיפור שלי . טוב תמשיכי מייד❤אדרי❤

25/05/2015 18:02

    תודה רבה לך על המחמאות! זה ממש משמח אותמ לראות תגובות כאלה.
    אני אתחיל לקרוא את הסיפור שלך ואני בטוחה שאת כותבת מדהים!
    ואני מציעה לך לקרוא ספרים או לראות סרט בג'אנר שאת כותבת את הסיפור שלך ואולי החסימת כתיבה תעבור לך ויעזור לך לחזור לכתוב בלי בעיה או לדמיין סיטואציות מהספר ולנסות לפתח את הסיפור עם הרעיונות שיצוצו לך עקב הדמיון. לי זה תמיד עוזר, מקווה שעזרתי לך ואם תצטרכי עזרה במשהו אני תמיד פה אז אל תתביישי לבקש!:)

    25/05/2015 19:04

או איזה חמווווד הוא !!!
מגיע לבן הזהה מוחעאכאע
יופי…. שני בנים חתיכים מאוהבים בה………

25/05/2015 18:20

    חחחחחח כן הלוואי ושני חתיכים כאלה היו מאוהבים בי;)

    25/05/2015 19:05

מושלם תמשיכי

25/05/2015 18:40

    תודה רבה לך! אני ממשיכה עכשיו:)

    26/05/2015 13:22

וואו זה כזה מושלם !!!
תמשיכיי!!❤️❤️

25/05/2015 18:41

    תודה רבה לך אני אמשיך ממש עכשיו!!!!! 3>

    25/05/2015 19:06

תמשיכי את כותבת נדיר!!!

25/05/2015 18:49

    תודה רבה לך!!! אני אמשיך ממש עכשיו!!!

    25/05/2015 19:06

היי מאמי אני קוראת חדשה, התחלתי היום וסיימתי היום.
יש כמה דברים שמטרידים אותי ושמתי לב שכבר העירו לך על זה.
הפיסוק לא נכון ויש לך שגיאות כתיב פה ושם בפרקים.
בנוסף, יש לך גם שגיאות הקלדה למשל: "כתבי" במקום "כתפי" בסוף הפרק הזה.
לכן, אני מציעה לך בסוף כל פרק שאת כותבת לשבת ולעבור עליו, אני יודעת שזה מעצבן לקרוא את זה שוב ושוב אבל זה יראה על מקצועיות.
דבר שני, תשתדלי להאריך את הפרקים כמה שיותר.
דבר שלישי וזה אך ורק בשבילך, תשתדלי לעשות מתח בסוף כל פרק זה ממש יוסיף ואפילו יגרום לקוראים שלך כל יום להיכנס לדף ולבדוק אם העלית פרק.
אני ממש אוהבת את הסיפור ואני מחכה כבר להמשך.
מקווה שתקבלי את ההערות באהבה!
מעריכה מאוד, האחת והיחידה.

25/05/2015 20:44

    היי האחת והיחידה, אני מאוד מודה לך על הביקורת, אני באמת צריכה אותה כדי להשתפר בכתיבה ולהפוך את הסיפור ליותר מעניין וכמה שיותר אמין אז אני ממש לא כועסת!ההפך!
    בנוגע לפיסוק והניקוד אני בבעיה כי אני באמת מתקשה עם זה וצריכה עזרה בזה. לכן אני משתדלת כמה שיותר לנקד ולפסק נכון. זה באמת לא בא מזלזול אני פשוט לא יודעת לנקד ולפסק נכון, אז אני מקווה שזה לא יפריע בכל פרק.
    ובנוגע לשגיאות כתיב את צודקת אני אעבור על הפרק לפני שאני מעלה ואתקן את מה שצריך ובסוף כל פרק אנסה להכניס סצנה מותחת את צודקת בכל מה שכתבת ואני מאוד מודה לך ובאמת מקווה שתעבירי ביקורת בכל פרק היכן אני צריכה להשתפר כי זה ממש עוזר לי!אז שוב תודה רבה לך!!

    25/05/2015 20:56

אוווו איזה חמוד הוא!! את חייבת לשים אותם ביחד הוא כזה מושלםם
והכתיבה שלך מהממתתתתת!!!!!

25/05/2015 23:30

    בליברית אני מודה לך מאוד!!!! :)

    26/05/2015 13:21

היי :-) עכשיו התחלתי לקרוא ואני בפרר הזה וזה פשוט מושלם! הכתיבה שלך פשוט נדירה אני מתה לשיך לקרוא את ההמשך :-)

12/06/2015 01:01

דייי הכתיבה שלך קשה למצוא כאלה באמתת

31/07/2015 03:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך