התאהבתי בכוכב-1
את סתם מפונקת !" הוא צעק עליי כשהמיים נוטפים ממנו.
"מדבר מר ביבר!" צעקתי בחזרה עליו.
"אני לא מפונק ,אני מי שאני וככה חינכו אותי בבית !" הוא זרק עליי.
"אתה אומר שהחינוך של ההורים שלי הוא לא טוב?!" הופתעתי לגלות שזה מה שהוא חושב על ההורים שלי !
"אני לא אמרתי את זה !" הוא צעק…"מה אתה מכחיש לי עכשיו אני שמעתי טוב מאוד מה אמרת חתיכת סנוב !" צעקתי עליו כשהמיים שליפני רגע הוא השפריץ עליי נוטפים משערי ונוחתים לקרקע.
רוח קרה עברה והעבירה בי צמרמורת, המילים שלו הכו בי כמו סכינים. אחרי 8 שנים שאנחנו מכירים רק בזכות ההורים שלנו, הוא מוצא לנכון להביך אותי ככה ולהשפיל אותי ככה מול המעריצות שלו ומול האנשים שחיים איתו את היום .
"ההצלחה עלתה לך לראש" לחשתי ושפשפתי את היד ,השפלתי מבט וניכנסתי חזרה לאולם מדיסון, שבניו יורק. הבנות האחרונות יצאו מהכניסה הראשית ועוזרי הבמה והפועלים התחילו לסדר את האולם.
התיישבתי באחד הכיסאות בשורות האחרונות של האולם, ובכיתי. לא יכלתי להחזיק בתוכי את הצער והאכזבה. התגעגעתי עליהם, להורים שלי !
למה הם השאירו אותי כאן, אצל היצור הזה ! איך מילד שהיה שר במדרגות תאטרון הוא הפך לכזה בהמה מזמרת ?!
הפועלים כבר סיימו לפרק את הבמה , ואני ישבתי על הכיסא האדום כשידיי מחבקות את רגליי ועניי דומעות.
"בואי מתוקה , את יודעת שג'סטין לא התכוון לפגוע בך בצורה כזאת!"
פטי התישבה לידי ועטפה עם ידיה עם כתפיי,"את סתם מגנה עליו כי הוא הבן שלך !" רטנתי עליה בכעס.
"איפה ארין וג'רמי , אני רוצה הביתה!" אמרתי וניגבתי את הדמעות ."חשבנו אולי את רוצה להתארח אצלנו היום , ארין וג'רמי כבר נסעו".היא מלמלה , "אולי תפסיקו לחשוב מה טוב בשבילי ופשוט תשאלו מה טוב בשבילי ?!" צעקתי עליה .
קמתי ויצאתי מהאולם, יורדת במדרגות ונכנסת לאוטו,מיני וואן שחור .
"היי ילדה" ראיין גוד נכנס למושב שליד הנהג והסתובב עליי. "לא,לא,לא לדבר" אמרתי וסימנתי לו לעצור עם היד. שקט, זה מה שאני רוצה, שקט !
~
"ג'סטין? מה קרה עם אנג'ל? מה עשית לה?למה היא נסערת כל כך ?!" פטי נכנסה לחדר ההלבשה של ג'סטין והבחינה בו יושב על שפת העור השחורה מחזיק את ראשו מושפל בין ידיו.
"לא יודע אמא ! לא יודע מה יש לילדה הזאת !" הוא צעק גם כן מיואש,מותש ועייף.
"מה קרה ,תספר לי" היא לחשה ושמה את ידה על גבו.
"ניגמרה ההופעה, נכנסתי לחדר,אמרתי תודה לכולם שהיו פה,רקדנו קצת דאגי..ואז כריס עם השטויות שלו הוציא רובה מיים והתחיל להשפריץ עליי. לקחתי לו רובה מיים אחד ורדפתי אחריו. משפריץ לכל עבר. ואנג'ל עמדה ליד העמוד בטון הגדול הזה בחוץ,וכריס עמד לידה.אז השפרצתי לשם וזה פגע בה . ואז קני שפך עליי דלי מים."
הוא סיפר לה כל מה שעשה בשעה האחרונה."אולי היתה צריך להיזהר ולא להשפריץ עליה" פטי אמרה וליטפה את שיערו."אבל אמא זה בסך הכל מיים ! אפשר לחשוב היא נמסה מזה או משהו ! סתם מפונקת.." הוא אמר וקם ממקומו מביט באימו מצפה לתגובה.
"ג'סטין היא בחולצה לבנה,היא בת,אוליי היא התביישה " פטי אמרה וקמה גם היא.
"נו אני אידיוט" ג'סטין מלמל לעצמו ויצא מהחדר תוך כדי שהוא לובש חולצה יבשה ונקיה.
~
הינה הסטאר ניכנס לאוטו ! יבש ומחייך! למה אני לא הבאתי בגדים להחלפה?! חשבתי לעצמי .
ג'סטין התיישב לידי ממלמל משהו לראיין גוד ,ראיין מחייך נותן לו כיף גברי ומיד יוצא מהאוטו.ג'סטין נשען על המושב ומסית את מבטו עליי.
קני מתניע ומתחיל לסוע , לעבור את מסלול מכשוליי הביבריות , שניצב בפנינו.
"אני מצטער" הוא אומר בחיוך. אני רק מסיתה את פניי לכיוון החלון השחור,ולא אומרת מילה.
"את סולחת?"הוא לוחש ומתקרב לאוזני.לא! לא שוב, הנה זה מתחיל ,כמו כל פעם שאנחנו רבים…
"סולחת ? סולחת ? סולחת? סולחת?" הוא מתחיל לדגדג אותי אבל אני מתנגדת לו."דיי כבר, מעצבן!" צעקתי עליו רותחת מעצבים."ואו יא עגבניה אולי תרגעי" הוא לחש ותפס מרחק ממני.
למה אבא ואמא פשוט לא יכלו למסור אותי לאימוץ, או משהו בסיגנון.אימוץ לשנתיים,ואז כשהם יחזרו נשוב להיות המשפחה הקטנה והחמה שלנו.
הם היו חייבים לתת לי לבחור אצל מי להישאר! למה הם לא עשו את זה? למה היתי חייבת לטוס שעה במטוס עד לפה, כדי לשמוע צעקות של בנות לבושות בסגול, מעריצות של ילד מעצבן שלא יודע כלום מהחיים שלו! שלא עבר חצי ממה שאני עברתי.
למרות שאני יודעת שעבר הרבה בחייו,למרות שהוא יודע את כל סיפור חיי.למרות שהיה הידיד הכי טוב שלי כשהינו קטנים,בני 10. למה עכשיו ?! כשאנחנו בניי 16 הכל לא יכול להיות כמו פעם? למה הפרסום עולה לאנשים לראש והם משתנים?!
עברה שעה, שעה ארוכה של נסיעה מעייפת ושקטה ,כשברקע מתנגנים שירים של בוב דילן,סתם כי קני אוהב. שירים שקטים שכאלה,שרק גורמים לך להירדם.ניכנסנו לחדר בבית המלון,סוף סוף מיטה !
"לילה טוב" ג'סטין מלמל וניכנס למיטה שלו שהיתה צמודה לקיר של החלון ,שוקע בשינה עמוקה.
וככה עשיתי גם אני,עוטפת את עצמי בשמיכה חמה ,ושוקעת בחלומות.
"אני אוהב אותך אנג'ל" הוא לוחש ומחזיק את ידיי.."זה לעולם לא יהיה אותו הדבר ג'סטין" אני אומר ומשפילה מבט.הוא מתקרב עליי עם שפתיו…."
תגובות (2)
אהבתייי מאוווווד, תמשייייכיייי (((:
את כותבת ממש יפה!!