תודה לכול מי שהגיב הוספצי היום פרק נוסף אם אני אראה תגובות טובות אולי אני אכתוב עוד היום פרק 2. אוהבת

התאהבתי בכוכב פרק 1 <3

19/12/2013 1497 צפיות 3 תגובות
תודה לכול מי שהגיב הוספצי היום פרק נוסף אם אני אראה תגובות טובות אולי אני אכתוב עוד היום פרק 2. אוהבת

בוקר יום ראשון.. וכמו בכל בוקר התכוונתי להתארגן לבית ספר אבל זה לא מה שקרה.
אמא שלי נכנסה אלי לחדר בבוקר והודיעה לי שהיום אני צריכה להסתובב עם גיא ולא ללכת לבית ספר.
"מה" צעקתי לא האמנתי שהיום הארור הזה הגיע "חשבתי שיש לפחות עוד שבועיים עד שאני צריכה ללמד את הטמבל הזה וחוץ מזה יש לי היום מבחן" אמרתי "נעמה! תרגיעי עם המילים האלה. זה מאוד חשוב לדיויד שגיא ייהפוך לילד יותר ממושמע וזה מה שתעשי ברור?!
אמא שלי צעקה אליי בחיים לא ראיתי אותה עצבנית ככה אבל ברור שזה נוגע בדיויד אז היא הופכת רגישה בכל העניין "ברור" עניתי מבואסת ואמא יצאה מהחדר.

השעה הייתה כבר 10:30 "איפה הטמבל הזה כבר הוא היה אמור לבוא לפני שעה" אמרתי לעצמי " הנה אני" שמעתי קול ומשהו פתח את דלת חדרי.

נקודת המבט של גיא:
"הנה אני" אמרתי ונכנסתי לחדר ואז ראיתי אותה יושבת על המיטה עצבנית עליי אבל פשוט מושלמת יפה בלי יותר מדי איפור.. מהממת.
"למה את קוראת לי טמבל?" שאלתי בקול נעלב "אהה כי זה מה שאתה. מי מאחר בשעה שלמה ולא מודיע אפילו?! " היא אמרה בקול עצבני.
"הייתי עסוק" אמרתי "כן נכון בלשכב עם בחורות, יאללה תעיף תתחת שלך החוצה אנחנו יוצאים" היא אמרה ואני יצאתי.


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

19/12/2013 07:11

תקראי את הסיפור שלי ותגיבי

19/12/2013 07:38

זה ממש יפה!

19/12/2013 07:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך