dornixi20
שמחה שאהבתן תסיפור...

התאהבתי בחיה פרק 2

dornixi20 26/12/2013 954 צפיות 3 תגובות
שמחה שאהבתן תסיפור...

פתחתי את הדלת וראיתי את הזאב של אתמול שוכב על המרפסת.
"אמאא" צעקתי ברגע שראיתי אותו ונכנסתי הביתה .
יצאתי שוב החוצה והוא לא היה שם.. כנראה נבהל ממני (;
הלכתי לבית בספר… בדרך עצר לידי אוטו מרשים ויוקרטי, החלון ירד וראיתי את פניו של אלכס מחייכות מבפנים .
"צריכה טרמפ?"
"כן , תודה"
נכנסתי לאוטו ובירכתי את אלכס לבוקר טוב
"בוקר טוב גם לך"
הסתכלתי על עיניו הירוקות משהו בו הזכיר לי את ה… טוב לא משנה אני סתם מדמיינת.
הגענו לבית ספר, נכנסנו ביחד .
"כבר הרבה זמן שלא נהננתי ככה עם מישהו… " טוב אף פעם לא באמת נהננתי עם מישהו שהוא לא ממשפחתי.
"אבל למה דווקא אני? אני הילדה הכי מושפלת בבית ספר הזה" הורדתי את הראש למטה
אלכס הרים לי את הראש וחייך
"אני פשוט רואה אותך מצדדים שאחרים לא רואים…"
זה היה משפט קריפי חשבתי לעצמי בלב…
נכנסתי לכיתה מחויכת העברתי את היום מהר הגעתי הביתה ושוב הזאב המציק הזה נובח בחוץ…
פתחתי את החלון וצעקתי עליו: "אולי תסתום כבר?! רני מנסה להעביר תיום הטוב הזה ואתה סתם הורס הכל..!!!
סגרתי את החלון נכנסתי פנימה חשבתי לעצמי בלב: "מה את מפגרת? את הרגע צעקת על כלב…"
לקחתי חתיכת בשר מהמקרר וזרקתי החוצה, שמעתי אותו בולס כל חתיכה.. מה אתה עושה כאן?
לך תהיה חופשי עם חברים שלך… אל תהיה תקוע פה איתי.
יום למחרת אלכס אסף אותי מביתי בזמן שיצאתי מהבית, הזאב לא היה על המרפסת הפעם..
שוב היום עבר במחשבה על אלכס החמוד הזה…
יום למחרת הזאב היה על המרפסת ולא התייחסתי אליו, באו,תו יום אלכס א היה בבית הספר ולא בא לאסוף אותי…
חשדתי קצת, חשבתי לעצמי ואז הבנתי שאני מאבדת אתזה.. מה פתאום אלכס זאב?! סיפורים כאלה יש רק באגדות.
יצאתי החוצה כשלפתע…
3 תגובות ממשיכה:-)


תגובות (3)

תמשיכי! קוראת חדשה :)

26/12/2013 13:27

תמשיכייייי!!!

26/12/2013 14:06

תמשיכיייייייי

26/12/2013 21:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך