התאהבתי בה פרק 9
~פלאשבק(מה שקרה לאושר בשעה שיצא מהבית וניצן באה לנעמה – הערת הכותבת)~
יצאתי מהבית והלכתי לבר של חבר שלי,
"היי אחי מה קורה?" שאלתי את דן (חבר שלו מנהל הבר – הכרת הכותבת)
"הכל טוב נשמה מה איתך?" דן ענה
"מושלם כפרה" עניתי "טוב הלכתי לרקוד קצת ביי" אמרתי והלכתי,
רקדתי כמו משוגע ושתיתי בכמויות ואז ראיתי מישהי מושלמת פשוט מכנס דפוק אותי חזה גדול והתחת בחוץ כמו שאמרתי מושלמת
הלכתי עליה ורקדנו צמוד צמוד ואז היא נישקה אותי והכניסה אותי לשירותים, מה שקרה שם היה הדבר הכי מגעיל שקרה לי בחיים שלי זאת לא הפעם הראשון שאני עושה סקס אבל תמיד עשיתי את זה כשלא הייתי בזוגיות אבל מאז שנעמה נכנסה לחיי אני פשוט מאוהב והרגשתי מגעיל.
ניסיתי להתנתק ממנה לפני שזה יחמיר והיא תחליט להוריד את הבגדים שלי ושלה אבל פתאום היא הוציאה אזיקים וחיברה אותי לעמוד שהיה בשירותים הידיים שלי היו תפוסות אז היא התחילה להוריד את החולצה שלה ואז קרעה את החולצה שלי הורידה את המכנס שלה ואז את שלי ואת כל השאר ואנסה אותי היא התחילה לנשק אותי בצוואר ואז עברה לפה ושוב לצוואר ואז ירדה למטה לבטן החלטתי שאין מצב שאני עושה את זה לנעמה ופשוט הקאתי עליה את הכול את כל הבוקר הזה והיא פשוט צרחה וברחה שברתי את האזיקים לבשתי את הבגדים והלכתי לשתות שוב כמו טמבל ואז הלכתי הביתה שמעתי את נעמה אומרת "..אני אוהבת, למה שאני אוהב את היצור הזה "
ואז פשוט הוצאתי עליה הכל וצעקתי עליה כמו מטומטם והיא בכתה נורא ואני יצאתי טמבל.
תגובות (0)