התאהבתי בה פרק 2

14/03/2014 832 צפיות 2 תגובות

נקודת המבט של נעמה:
לקחתי את הטמבל שהיה חתיך הורס לספריה, מקום שקט וגם בלי הרבה אנשים כי יש עכשיו בית ספר.
"אוקיי אושר אז הנה רשימה של דברים שכל עוד אני אמורה להדריך אותך אסור לך לעשות"
הבאתי לו את הרשימה ועיניו גדלו ופיו היה פתוח "מה??" הוא אמר.
וזה מה שהיה כתוב ברשימה:
1. אסור לשתות, ללכת לברים וכדומה.
2. אסור לך להיות בזוגיות במשך כל הזמן שאני מדריכה אותך.(כי בעיתון היה כתוב כל יום משהי אחרת שהוא היה איתה בזוגיות- הערת הכותבת)
3. אסור לך לשכב עם בנות אתה כולה בן 16
4. אסור לך למשוך את דעתם של העיתונאיים אם הם מראיינים אותך אתה אומר הכל בסדר וממשיך.
"הכל טוב" שאלתי בצחוק "מה את צוחקת לפי מה שכתבת על לא להיות בזוגיות נראה כאילו את דלוקה עליי ואת. רוצה אותי רק בשבילך" הוא אמר והייתי המומה.
"אוקיי כפרה תקשיב, אני האחרונה שתתאהב בך או תחשוב עלייך בכלל אוקי, את יודע כמה זמן ניסיתי לשכנע את דיויד שיוריד ממני את התפקיד החרא הזה לא צריכה אותו, שתהייה בעניין שאני עושה לך טובה ענקית, אז אני לא סובלת אותך ואתה לא סובל אותי אז בחודשיים האלה נצטרך לסבול אחד את השני אז שב בשקט וסתום את הפה" אמרתי מהר והלכתי למדף הספרים.
"אבל אני דווקא לא שונא אותך, אני דווקא מחבב אותך" שמעתי אותו אומר לעצמו בשקט חיוך עלה על פני אבל התעלמתי ממנו.
נעשה מאוחר אז הלכנו לבית.


תגובות (2)

וואי יפה חבל שזה קצר

15/03/2014 01:43

כן פשוט לא היה לי זמן

22/03/2014 13:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך