~ השתנתי בשבילך ♥ ~ פרק 2
בבוקר קמתי מצלילי סירנה של אמבולנס הסתכלתי דרך החלון (החלון שלי פונה לכביש) וראתי אמבולנס נעצר ליד הבית שלי אנשים בחלוקי רופאים נכנסו לביתי עם אלונקה ואז הם יצאו עם אמא שלי על האלונקה רגע מה אמא עושה על האלונקה ?! אבא עלה גם לאמבולנס והאמבולנס נסע רצתי לחדר של דילן לשאול מה קרה לאמא." דילן אתה פה? " שאלתי בצעקה." כן אני בחדר ." אמר ובקול שלו שמעו שהוא לחוץ ." דילן מה קרה לאמא למה לקחו אותה על אלונקה?" שאלתי עם דמעות בעיניים." ה..הי..היא היא התעלפה." אמר לי דילן מנסה להשאיר רגוע." מה? איך ? למה? מתי? היא תהייה בסדר נכון?" התקפתי אותו בשאלות." אני בטוח שאמא תהיה בסדר אבל בשביל תשובה לשאר השאלות תתצרחי לדבר עם אמא." אמר לי ." אבל רגע אנחנו עוברים היום דירה להרצליה ." אמרתי." אני יודע. " ענה דילן. " תתקשר לאבא ותשאל אותו מה נעשה?" אמרתי לו. " למה אני?"שאל." נו בבקשה. " אמרתי בקול מתחנן ועשיתי פאפי פייס." טוב טוב." אמר." אני התקשר אליו אחר כך כדי לשאול מה שלום אמא ואשאל מה נעשה עם העברת הדירה. " אמר." תודה חיימי. " אמרתי והבאתי לו חיבוק.
נ.מ דילן .
אחרי שעה בערך התקשרתי לאבא." הלו אבא. " אמרתי. " איך אמא מרגישה? יותר טוב? "שאלתי." כן היא מבקשת שתבוא עוד שעה בערך. " אמר. " טוב אבא נובא אבל יש לי שאלה היום אנחנו צריכים לעבור דירה מה נעשה? " שאלתי אותו. " בנתיים תלכו לסבתא. "אמר." טוב ביי אבא נדבר. " אמרתי. " ביי. " אמר וניתק." אמ בואי לפה." צעקתי לה." מה? "שאלה. " תבואי ותגלי." אמרתי זה כיף לעצבן אותה. " טוב באתי מה רצית? "שאלה בזמן שנכנסה לחדר שלי וישבה על המיטה. " תתרגני עוד מעט הולכים לבקר את אמא. " אמרתי. " באמת? טוב אני הולכת להתרגן." אמרה ורצה לחדר שלה.
נ.מ אמבר.
אחרי שדברתי עם דילן התלבשתי לבשתי שמלה כחולה עם פרחים סגולים ולבנים עם עילונית סגולה ונעלי בובה בצבע תכלת התאפרתי קצת אני לא אוהבת להתאפר הרבה סשתי מייקאפ סומק ורוד מסקרה ואודם ורוד בהיר. " דילן אני מוכנה. " צעקתי לו מחדר. " טוב תרדי ללובי אני עוד כמה דקות יורד." אמר ואני ירדתי ללובי אחרי דקה גם דילן ירד הוא לבש חולצת משבצות מקופטרת וגינס ונעלי אדדיס שחורות. " בואי." אמר לי.
תגובות (1)
למה את לא ממשיכה?!