הדר
טםטםטם!
זה קצר, אני יודעת..
אבל הייתי חייבת לבנות מתח!
מוחעחעחעחע מרושעת שכמותי O:
חג שמח (:

השקט שלפני הסערה 3 – פרק 4

הדר 20/12/2011 816 צפיות 7 תגובות
טםטםטם!
זה קצר, אני יודעת..
אבל הייתי חייבת לבנות מתח!
מוחעחעחעחע מרושעת שכמותי O:
חג שמח (:

לאחר כמה דקות ארוכות של בכי הפסקתי לבכות וחיבקתי את סת' בחזקה.
"נגמר?" שאל בעייפות.
"כן." מלמלתי ומשכתי באפי.
"אוי, אני מת עלייך כשאת ככה." אמר ונישק אותי ארוכות.
חייכתי קצת והתכרבלתי בזרועותיו החזקות, אחד התחביבים הכי אהובים עליי. המשכנו לצפות בחדשות, כשמדי פעם אני פורצת בצחקוק קטן ומאושר וסת' צוחק ממני.
"אנחנו הזוג הכי מוזר בעולם." צחקתי קלות.
"אני אוהב אותנו. אנחנו מוזרים."
"אני יודעת." גיחכתי והוא דחף אותי קלות. דחפתי אותו בחזרה והתחלנו להיאבק, בצחוק כמובן. לבסוף סיימנו כשהוא מעליי, מחזיק את ידיי כבולות לרצפה הקרה ושנינו מתנשפים. לאט לאט הוא קירב את שפתיו אליי והתנשקנו קלות עד שדפיקה חזרה נשמעה בדלת. סת' קם בעייפות וכלכל את עיניו. צחקקתי מחוסר החשק שלו בזמן שהתקדם אל הדלת ובתנועה איטית פתח.
"שלום." חצי חיוך מזויף התפרש על פניו של גארט. קמתי על רגליי והתקדמתי במהירות אליהם.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי בתוקפנות. הדברה אחרון שרציתי באותם רגעים בחיים שלי זה את גארט.
"באתי לבקר." משך בכפתיו ועבר דרכינו אל הבית.
"אוקיי… מה אתה באמת עושה פה?" שילבתי את ידיי על חזי. אני מכירה אותו יותר מדי טוב.
"מה, אסור לבקר אותך? חוץ מזה, רציתי לראות מי זה החבר שלך." אמר וסקר את הבית באף מורם.
"אוקיי, הנה החבר שלי. קוראים לו סת', אנחנו ביחד כבר שנה וזה יום השנה שלנו. נעים לראות אותך, אני חושבת שאתה מכיר את הדרך החוצה." אמרתי במהירות, אך גארט לא מיהר לצאת.
"יום השנה שלכם, הא? מזל טוב. למען האמת, יש לי הפתעה קטנה בשבילכם." אמר בחביבות מזויפת. ידעתי שהוא לא באמת הכין לנו הפתעה, אלא הזדמנות לנקום.
"איזו הפתעה?" עיניו של סת' נצצו בברק.
"בואו, היא בחוץ." בצעד בטוח הוא יצא החוצה. סקרנותו של סת' משכה אותו החוצה למרות שצעקתי עליו בראשי. הלכתי אחריהם רק בגלל שלא יכולתי להיפרד מסת'. וגם הייתי חייבת לשמור עליו. מי יודע מה גארט יכול לעשות?
הלכנו והלכנו עד שהגענו לקרחת היער. החשד שלי עלה ככל שהתקדמנו ועקף את המד הנורמלי. כל ציוץ קטן של ציפור הקפיץ אותי, כל רשרוש עלה גרם לי להסתובב במהירות אחורה. הייתי פשוט פרנואידית.
"איפה ההפתעה?" שאלתי בעצבנות. הלחץ הרג אותי.
"עוד מעט היא באה." אמר בנחת. סת' הסתכל עליי בחיוף. מבחינתו, גארט היה הבנאדם הכי נחמד בעולם. מבחינתי, גארט היה אויב פוטנציאלי לעתיד.
לאחר כמה דקות, כמו שגארט הבטיח, ההפתעה הגיעה. בצעדים מתואמים נכנסו אל קרחת היער האנשים שאת גורלי הם יקבעו בשעות הקרובות.
אלה היו האלמס, משפחת המלוכה של עולם הערפדים.


תגובות (7)

חנוכה שמח:)
וואוווו דחוף המשך!! אני לא מאמינה האמלס גראנט הזבל הזה שיחנק אמן!!
תמשיכי דחוף:)

20/12/2011 12:40

גררררררררררררררררר+גררררררררררררררררררר= תמשיכיייי

לא מכירה מתמטיקה?! גם כן! גארט??!? מה הוא קשור?!
שייתן לסת' ולואיז לחיות בשקט ובאושר! יש לו בעיה?! שימות!!!

המשךךךך

20/12/2011 12:48

מה???????????????????
לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/12/2011 15:00

בקר טוב להדר המתוקה

אכן הצלחת לבנות מתח והסיפור שלך כתוב יפה וממתנים להמשכו. חנוכה שמח ממני בקי ♥♥♥♥

20/12/2011 22:34

חג שמח להדר החביבה אני הגבתי כבר אתמול לסיפור שלך אך לצערי המערכת טרם אישרה את התגובה כך שתדעי כי אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך, מקווה שבקרוב תקראי את התגובה שלי אלייך ממני בקי ♥♥

21/12/2011 07:05

מאיפה הגארט הזה בא ?
הלוואי שהם יהו בסדר ! יש לי הרגשה שהאלמנס או איך שלא קוראים להם
יעשו בעיות ולא יסכימו לסת' ולואיז להיות ביחד …
תמשיכי !

22/12/2011 01:17

הההההההההההההאאאאאאאאאאאאאא!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??! איזה מין סוג של אבא הוא!? איזה חצוף! מה הוא רוצה שהיא תמות!?!?!?!?!?!?!?? מההה!?!?!
תמשיכי מהההררר!!!!!!

22/12/2011 02:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך