הרשמה לסיפור ערסים :)
סיפור ערסים, כמו שזה נשמע סיפור אהבה.
השם של הסיפור יהיה "מאמי".
בנות – ההרשמה:
*שם + ש. משפחה (של הדמות ^^)
*תחביבים
*תכונות אופי
*מראה חיצוני
*סיפור מהילדות \ טראומה כלשהי…
*התחברות ל…
*הערצה
*אוכל אהוב
ואם יש משהו שאפשר עוד להוסיף בבקשה!
אל תחשבו שבגלל שאני בן אני לא יכול לכתוב זיפורי אהבה – אני יכול ועוד,
זה הולך להיות סיפור מדהים!
תגובות (9)
אוקיי
שם: אמילי כהנה
גיל: כמו כולם
מראה: שיער בלונדיני חלק עיני ספיר כחולות שנראות כמו יהלום היא נמוכה 1.52 ואנורקסית
מאוד אבל מאוד רזה.
טראומה- אביה היה מכה אותה כל לילה כי היה שיכור ואימא שלה הייתה מכורה לסמים אך נפטרה
היא מאוד שקטה והיא כאילו זו בחבורה שלא מדברת הרבה ושלא שמים לב אליה אבל יש לה את הכריזות שלה. היא אוהבת לאכול סלט ואלרגית לחלב ולאבקני פרחים. היא תלמידה מחוננת מצטיינת ולא נפתחת לאנשים בקלות
יא איזה כיףף חחח אני כותבת תיאור ;)
שם :נופר בן חמו תחביבים: לשחק כדורסל ,מחשב, חברות, תכונות אופי:מצחיקה,מתחברת מהר ,אוהבת לדאוג לכולם ותמיד כאן בשביל כולם :) מראה חיצוני: עיניים חומות שיער שחור גלים עד אמצע הגב . סיפור מהילדות: שהייתיי יותר קטנה והייתי בארצות הברית בטיול נאבדתי ולא מצאתי את המישפחה שלי ולא ידעתי אנגלית עד שאבא שלי מצא אותי ^_^ . התחברות לה: אמא . הערצה : אמא ודמי לובאטווו . אוכל אהוב : אוכל של אמא :)
ויש עוד התחברות: גם אמא וגם לחברה שלי שממש טובה:) מעיין
ולעוד חברה נועה שחכתי ^_^
אהה וגם הנה היא
http://www.nrg.co.il/images/archive/408×153/124/635.jpg
והיא גם משחקת טניס מאוד טובה אבל בחשאי והיא מתחברת רק ליומן שלה.
על תקפוץ למסקנות נשמה היה כבר בן שכתב סיפור ערסים והרבה אהבו אותו לי זה לא משנה אם בן או בת כותבים העיקר שזה יפה אני רוצה דמיות ראשיות אז הנה:
ליאן בן זקן בת 16 (אם זה לא טוב תשנה) ישלי שיער שחור חלק חלק עד אמצע הגב עם פוני על הצד ועיניים כחולות אפורות מושלמות אני נמוכה יחסית אבל אין מה לעשות בשביל זה יש עקבים אני פצצה ואני לא מגזימה ברוך השם ביטחון עצמי יש בשפע אני משוגעת אל מה לעשות מרוקאית שלמה כפרה עליי חחחחח
אני אוהב לנגן בגיטרה ולרקוד היפ הופ וברייקדנס בעיקר אבל הכל ואני סוואגית!!!! הכי שווה אהבה שלי כובעי סוואג ^-^ ישלי אח גדול הוא כל החיים שלי ליתר דיוק אני חייבת לו את כל החיים שלי שהייתי בת 15 וחצי הלכתי לבד חזרתי הביתה מאוחר מחברה שלי הגעתי לפארק עברתי לידו והרגשתי יד מושכת אותי היה שם בחור שהכרתי טוב מאוד הוא שנא אותי חצי שנה לפני זה הוא אנס אותי היתלוננתי עליו הוא הלך לכלא ולפני זה אח שלי הרביץ לו.
הוא בא אליי אם סכין וניסה לדקור אותי אבל הוא לא הספיק כי אח שלי בא והסכין פגעה בו בחזה ממש עמוק. למזלי הוא בסדר עד היום יש לו צלקת אבל הוא לא מדבר על זה הוא יודע כמה זה כואב לי במיוחד שהבחור בן קראו לו הוא היה האהבה הראשונה שלי יצאנו והוא הרס אותי..
אני חולה על פול ווקר שחקן מדהים אה כן אני אוהבת לשחק זה וריקוד זה מה שמשחרר אותי .
אוכל אהוב: פיצההה
יש לי קעקוע של השם של אח שלי על העורף.
לירן בן זקן בן 17 (לא טוב לך תשנה פשוט שיהיה בינהם הבדל של שנה) שיער שחור עיינים כחולות אפורות עגיל בגבה ומארניס דומה לאחותי רצחחח חולה מסיבות מעשן ושותה מה לעשות התמכרות…
חולה על מרוצי אופנועים האדרנלין שיש וואו אני סטציונר ג א ה תתמודדו אותי היא כל העולם שלי בן הבזונה שהצלתי אותה ממנו פגע בי כבר הייתי לי חברה הוא גנב אותה ושבר לה תלב אני שונא אותו כל כך שונא אותו אז התנקמתי בוא שיתרחק מכל מי שחשוב לי עם לא אני אפחלץ אותו ישלי קעקוע על ההעורף של השם של אחותי חולה על בשר שווארמה זה האהבה שלי אחרי אחותי והסיגריות ;)
שם : תהל בוארון
גיל : כמו כולם
תיאור : שיער חום חלק פוני לצד , רזה , די נמוכה , גומה בצד שמאל , יש לה חולשה לדומות בכללי , ויש לה עיניים חומות עמוקות כאלו .
היא חברותית , מצחיקה , אוהבת את החיים , היא מלא פעמים מתחילה להתפקע מצחוק , יש לה חיוך מיוחד ;) חחח , היא בכלל לא פרחה אבל היא אוהבת לדבר ככה בצחוק , היא בחבורה שלה השתוטניקית , היא יכולה להתחצף למורות אבל יש לה צינים ממש גבוהים , היא לא אוהבת ללמוד , היא מתאפרת בקטנה , וחולה על אקססוריז יותר מבגדים והכל למרות שהיא גם אוהבת את זה .
מאז שהיא זוכרת את עצמה היא רוקדת , היא הרקדנית הראשית בלהקת ריקוד שלה , לא מפחדת מהרבה דברים , אבל שהיא נילחצת היא דרמה קווין חח
אבא שלה , ברח מהבית שהיא היתה תינוקת והיא ממש רוצה לפגוש ולשאול אותו למה הוא עזב … למרות זה היא מנסה להסתיר את זה כל הזמן כי היא רוצה להיות שמחה כל הזמן אבל שהיא נזכרת בזה זה ממש כואב לה …
היא תמיד חלמה על חבר שיהיה תמיד לצידה ויאמר לה כל הזמן שהוא אוהב אותה ויקנה לה מתנות … אחרי כמה פעמים שניסתה לצאת עם בנים , היא הבינה שאולי אין אחד כזה , אמא שלה מחא מלא לא בבית אלא רק בלילות ולא ממש מתייחסת אליה , בגלל זה יש לה בית ענקי עם בריכה ויש לה כסף … אבל היא שונאת להשוויץ … היא לא מעריצה מישהו מיוחד אבל היא חולה על שירים באנגלית ;)
*שם + ש. משפחה : מור רוסו (הפלצתי שם חיחי ^^ )
*תחביבים: לשחק כדורגל, אוהבת מאוד ספורט, שאנת מאוד לקרוא!! (היא לא קראה מהגן דברים) היא אוהבת לעשות רעש! הרבה מאוד רעש!!! אבל בכל זאת יש לה רק חברה אחת. (אם אפשר אחת מהדמויות שאחת מהבנות רשמוו, או שפשוט תמציא או שאני ימציא חוחוחו) היא ממש לא מקובלת, וגם היא לא רוצה להיות מקובלת…
*גיל: מה שצריך…
*תכונות אופי: היא בחיים לא עוזבת את האנשים שהיא אוהבת! ובחיים לא מוותרת! היא ממש עקשנית ואוהבת מאוד לנצחח!! אם היא לא מנצחת היא בדיכי של החיים!
*מראה חיצוני: עיניים כחולות גדולות (כמו של פרי אדוארדס) הגוון עור שלה הוא לבן לבן!!! השיער שלה הוא חום (חלש חלש חלש) עם גוונים בלונדיניים והוא עובר כבר את הישבן! והוא חלק! היא רזה מאוד כי היא עושה הרבה ספורט, יש לה מלא אליקסים! ומשקפיים אבל אף פעם היא לא שמה אותם בסיבבת אנשים, היא פשוט לא רוצה שידעו שיש לה משקפיים!
*סיפור מהילדות: היא מאומצת, אין לה מושג מה קרה להורים שלה, ולמה הם לא איתה עכשיו… אבל זה כבר לא מעניין אותה! (יש לה אח חורג מעצבן שקוראים לו שליו והוא גם ערס, הוא גדול ממנה בשנה!! והוא בדיוק ההפך ממנה- עיניים ירוקות קטנות כאלה, שיער שחור אבל עם בלורית, ועגיל בגבה…)
*התחברות ל: חברה היחידה שלה (?)
*הערצה: את להקת 5sos
*אוכל אהוב: מלפפון ^^
מקווה שזה טוב… :)