אנג'ל
המשך יבוא...

הקללה-פרק 43

אנג'ל 10/03/2012 938 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

קירה ישבה שוב,כל הלילה מנסה למצוא כישוף החזרה לחיים.
"לא מצאת דבר,נכון?"שוב שאל אותה מייקל,נואש.
כשהוא מעיין בספר בעצמו,כשלפתע הבחין במין דף מקופל..
"ניתן להשיב אהוב/ה לחיים בתנאי שהאהוב השני אשר נותר בחיים,ייתן מדם ליבו.."הם קראו ביחד.
"אני מוכן לכל דבר,קירה.אני אוהב אותה.זה לא משנה."קרא בנחישות.
"זה אומר שאתה תמות,מייקל."אמרה קירה,מבינה את הקונספט של הטקסט.
"לא איכפת לי!"קרא,"אני רוצה שניקול תחייה.אני מוכן לתת לה את החיים שלי!"
"זה לא ייעשה מייקל.אתה תחיה.ותילחם בסיליה."פקדה עליו,"צר לי על ניקול."
"לא איכפת לך מניקול!"הוא קרא בדמעות,"אכפת לך רק מהנקמה שלך באחותך.."
"לא,מתוק שלי.."אמרה,היא בדמעות.."אני לא רוצה שאתה תמות!"
כשהוא פורץ לתוך זרועותיה והיא מחבקת אותו חזק.חיבוק אימהי.זה הרגיש לו כמו מין חלום בלהות נוראי שאי אפשר להתעורר ממנו.כשדמעות פורצות מעיניו.דמעות של כאב.
"ניקול היא החיים שלי."אמר,"הלב שלי.אני לא מסוגל יותר,קירה."
בעוד גופה של ניקול הולך ונרקב,מתחת לאדמה.בתוך הקבר.
לילותיו של מייקל הפכו נוראיים ובלתי נסבלים בלעדייה.הוא קיווה שכשיקבל את כוחותיו ויהיה כל יכול הוא יוכל לעשות הכל.בעוד קירה,חששה שהוא יאבד את נשמתו ויהפוך לשליט כוחות האופל.שכן,כוח הוא דבר בלתי מעורער.קירה פחדה שמייקל ישחרר את כל השדים הכי נוראיים מתוך הגיהנום.וכשזה יקרה,סוף העולם עלול להגיע.העולם ייחרב.בעוד שהוא,חושב על מוות.על מותו שלו.
מביט בחרב הגדולה שמונחת על הקיר.
"הרבה דם יישפך הלילה,קירה."הוא אמר כעבור מספר דקות לבוש מדיי אביר המוכן לצאת אל הקרב והלחם עד מוות. כשאש הנקמה בוערת בעיניו.כשהחרב בנדנה,בחגורה שלו.המבט בעיניו היה מאיים.הרגישות והכאב העז שחש בליבו לבשה מגן ושינתה צורה לאומץ לב חזק ויוצא דופן.מייקל ניחן בלב חזק ורב עוצמה,שהתמלא ברגש נקמה.
"לאן אתה הולך?"שאלה קירה,כשהוא תוחב לכיסו שלושה בקבוקונים שבאחד מהם,רעל.
"להלחם במכשפה האיומה הזו ולהחזיר אליי את אהובתי!"קרא,הוא היה בטוח במאת האחוזים כי סיליה מחזיקה בנשמתה של ניקול,כלואה הייכן שהוא.כשהוא יחזיר את נשמתה,ניקול תשוב לחיים.
קירה הביטה בו כשאמר את דבריו מלא ביטחון.היא לא ראתה אותו כל כך בטוח בעצמו, מעולם.שכן,יהיה זה מעשה אמיץ ונואש של גבר מאוהב אשר רוצה להשיב אליו את נערתו.
"איזה גבר!"חשבה לעצמה,מעודדת אותו אך מעט חוששת לחייו.למרות שהבינה,שהוא יודע מה הוא עושה.
לפתע,היא ראתה בו,אביר אמיתי.למרות שהאבירות כבר סרה מין העולם.אביר חדש נולד.
כעת היה עליהם להכנס לתוך מראת הזמן בכדי להגיע לטירתה של סיליה.


תגובות (1)

יששששששש אני המגיבה הראשונה מקסים

אנג'ל יקירתי הסיפור מדהים תמשיכי דחוף תודה רבה ממני בקי ♥♥

10/03/2012 04:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך