אנג'ל
המשך יבוא..

הקללה-פרק 35

אנג'ל 04/01/2012 693 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

שקט השתרר בחדר.דממת מוות.
"אינך יכולה לעשות משהו בשביל להשיב אותו אל החיים?"שאלה ניקול,שכן קירה הייתה תקוותה היחידה והאחרונה.שכן,אם זה לא יצליח,תאלץ להפרד ממנו,לנצח.למרות,שרצתה ניקול לחיות חיים שקטים נורמליים ללא יצורים קסומים וכוחות קסם,היא הייתה זקוקה להם כעת,בכדי להציל את אהובה.
"אני אנסה."הבטיחה,"איני בטוחה שאצליח."
אמרה מניחה את כפות ידיה על החזה של מייקל,במטרה לגרום ללב שלו לשוב לפעום.קירה עצמה את עינייה,מתרכזת.דבר לא קרה.ניקול הבינה כבר,שאין לה ברירה אלה לשלוח אותו אל מעמקי האדמה.לקבור אותו.היא הרכינה ראשה בצער ושוב פרצה בבכי עז.כבר לא היה ניתן לעשות דבר.
"אני מצטערת.."נאנחה קירה בעצב.היא לא הצליחה בניסיונה להחיות אותו.
"הוא מת בגללי.."האשימה את עצמה,"הוא מת מצער.עם לב שבור."
"את איינך אשמה במותו."אמרה קירה.
"הוא אהב אותי ואני זלזלתי בזה.."קראה.."זה לא הוגן,"
כשקירה חוזרת שוב לנסות,להחיות את מייקל המת.אך,היא לא מצליחה לעשות זאת.
כשאור חזק נפלט לפתע ומכסה את כל כולו..אור יקרות כה בוהק וחזק מסנוור.
כשברגע לאחר מיכן חיבקה אותו חזק מצמידה את ראשה אל החזה שלו,לפתע היא שומעת,פעימות לב,תקינות ובריאות ומשב רוח שהרגיש כנשימה.אט אט,דם החל לזרום בעורקיו.כף ידו,נגעה בראשה בשערה..ידו של מייקל ליטפה אותה..
"ניקול..?"הוא פתח אט אט את עיניו הבהירות.מביט בה.כשהיא מרגישה במגע ידו,שליטפה אותה באהבה.
"מייקל?"הביטה בו,מרימה את ראשה ומביטה בעיניים שלו..
"מה..מה קרה לי?"שאל,לא מבין מדוע הוא בבית חולים.
"אתה מתת."אמרה,מוחה דמעה מעינייה.
" אני לא זוכר כלום. פרט ליצור אפל ונוראי שרדף אחריי וירה בי חץ.."נזכר.
"מדוע הוא ניסה להרוג אותך?"שאלה.
"איין לי מושג."אמר,מביט בה.."העיקר שאת כאן איתי,מתוקה שלי..מדהימה שלי."הוסיף לומר מנשק את כפות ידייה.הוא היה כה מאושר לראות אותה שוב.כן,הוא אהב אותה,מאוד.
"מצבך התדרדר במהירות.."אמרה נסערת.."מתת."
"לא וויתרת עליי.."נאנח,"למה?"
"למה?..אוליי מעולם לא אמרתי לך את זה במפורש אבל..אני אוהבת אותך,מייקל.חיי לא שווים דבר אם אין לי אותך.הבנתי את זה בדרך הקשה.אחריי שאיבדתי אותך."הצהירה בפניו.
"הלכתי בכיוון האור..אלייך."אמר..
"אני כל כך שמחה שחזרת אליי,מתוק שלי."נישקה את שפתיו.
"ומה בקשר להצעת הנישואין שלי?"הוא שאל.
ניקול הראתה לו את כף ידה כשהטבעת על אצבעה.
"זה אומר לך משהו?"שאלה..
"זה כן?"שאל.
"זה כן חלק וברור!"קראה.
"אני אוהב אותך.."שוב אמר,וברגע לאחר מיכן נישק אותה.
פצעיו החלימו כלא היו.לאחר בדיקות רפואיות,הוא שוחרר מבית החולים.בריא ושלם.
כשביימים לאחר מיכן,הם התפנו,לאירגון החתונה שלהם…לא ידוע את מי יזמינו,אך,ברור למדיי כי הם מאושרים ומאוהבים.


תגובות (2)

מדהים מדהים מדהים :)

06/01/2012 00:34

וואו מדהים!! אין מילים … תמשיכי

06/01/2012 05:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך