אנג'ל
המשך יבוא...

הקללה-פרק 24

אנג'ל 23/12/2011 732 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

לאחר ששרפו את התמונות,הם ישבו בסלון,בדירה היפה של מייקל.
הוא הביט בניקול.מוחה דימעה שזלגה מעיינה הימנית.היד שלו נאחזה בידה.מבטייהם נלכדו זה בזה.עינייו ריצדו.הוא הביט בה,לוקח נשימות עמוקות.המבט שלו חדר ישר אל תוך עינייה של ניקול,שהישירה מבטה בחזרה.כשהוא, נושך את שפתיו עד כי כמעט דיממו.
"את יפייפיה.."אמר בפנייה..מהופנט מהמבט שלה,שהמיס וחדר לו לתוך הלב.
"מייקל.."החלה לומר..כשהוא מעביר העדינות,אצבעו על שפתייה..היה נדמה כי לפתע,שכח את כאב הלב שלו.ניקול הביטה בו..עוצמת את עינייה,כשהוא נוגע בה,ברכות.זה היה לה נעים.
עד כי לפתע,חשה בשפתיו,נוגעות בשפתייה.הוא נישק אותה ברכות מדהימה.השפתיים שלו היו כה נעימות..נכנעת לתחושה הנעימה והמכשפת הזו..היא נישקה אותו בחזרה.
הם החלו מתנשקים..בדירתו של מייקל.כשמאוחר יותר,הם נרדמו,בחדר שלו.כשראשה של ניקול,מונח על חזהו החשוף,המוצק,השרירי והחם של מייקל.כשהיא שומעת את הלב שלו פועם.
קרן שמש מתוקה העירה אותם בבוקר.
"היית מדהים אתמול בלילה.."חייכה אליו.
"גם את."חייך אלייה..כשהם משנים תנוחה.
מייקל חיבק אותה מאחור.כשהיא חשה בחום הגוף שלו..קרוב קרוב אלייה.
"מה עשינו?"היא שאלה..
"מה שידידים קרובים עושים כשמתחילים להתקרב זה לזו."ליטף את ראשה.
"מייקל,"החלה לומר.
"מה מתוקה?"שאל,מחבק אותה חזק.
"..אל תתקרב אליי יותר מידיי."ביקשה ממנו..כשהוא שותק.היא פשוט לא רצתה שהוא ייפגע ממנה.לא רצתה שהוא יהיה מה שנקרא:חבר הריבאונד.זה שאוסף את השברים,וחוטף את הריקושטים של הבחור הקודם.
נראה כי היא עדיין,מלקקת את פצעייה מהפעם הקודמת.
היא עדיין חושבת על ריק,החבר הקודם שלה.עליו נאלצה לוותר.כן,לפעמים,נדמה לה שמייקל הוא אוליי,ריק.
היא החלה לחשוב כי אולי מייקל, מתאהב בה.לפחות כך,זה נראה בשלב זה.
כשברגעים שלאחר מיכן,החלה מתלבשת..מותירה אותו ללא מילים,במיטה שלו.
היא לא יכלה להאמין כי,בילתה עימו את הלילה.וייתרה מכך,שזה היה כל כך מדהים.
ניקול,לא יכל להפסיק לחשוב על זה,במשך כל אותו היום.מייקל נשאר במיטה,מתכסה בשמיכה.עדיין,מנסה לעכל את מה שקרה בניהם.שואף,את ריח הבושם שלה,שהיה בשמיכה.
ניקול הלכה לשיעור שלה,כשראשה מלא מחשבות.
היא לא הצליחה להפסיק לחשוב,עליו.על המגע שלו.
באותו היום,ישבה בקפיטריה אוכלת את ארוחת הצהריים שלה,מבחינה בו מדבר עם חבר מחייך את החיוך המקסים שלו.כשלפתע,החל להתקדם לעברה.
ליבה החל לפעום בקצב מהיר מין הרגיל.לא היה נעים לה להודות בזה אך,היא ממש התרגשה לראות אותו.


תגובות (1)

וואווו תמשיכי:)

24/12/2011 14:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך