אנונימית ^~^
סורי שזה קצר.. ישלי שעה וחצי פנויות בשביל לרשום לכם עוד סיפורים

הצילו אני מאוהבת – פרק 22

אנונימית ^~^ 25/04/2014 1180 צפיות 3 תגובות
סורי שזה קצר.. ישלי שעה וחצי פנויות בשביל לרשום לכם עוד סיפורים

אבא:״ קים בואי איתי רגע..״ הלכתי אחריו לחדר שלו ושל אמא (כשהיא עוד הייתה בחיים)
אבא:״ שני לא היה לי אומץ להכנס לחדר הזה.. תכנסי את ותעברי לחדר שלה.. אנחנו לא יודעים מה אמא רצתה בגלל שלא נכנסנו לשם אף פעם..״ אבא הלך והשאיר אותי תקועה מול החדר הישן שלהם.. פתחתי לאט לאט את הדלת ונכנסתי.. הוא היה בצבע כחול והוילונות בצבע סגול.. החלונות היו סגורים היה חשוך המנורות היו שרופות חוץ מאחת.. ניסיתי להתקדם לשם הרצפה הייתה מרופדת.. וגם הקירות..? ואו.. זה חדר מוקע..
ירדתי להביא מנורות כדי להחליף עליתי והחלפתי בערך 2 מנורות כי אחת הייתה טובה.. הכל היה מלא באבק וקורי עכביש וכל זה.. אז לקח לי כמה שעות לסדר הכל..
התחלתי לחטט לה בדברים.. ראיתי מלא תכשתים היה שם גם את הטבעת נישואים שלה.. היה שרשרת עם השם שלה ׳מאי׳ כל הזמן הזה בכיתי.. ראיתי שם גם משהו שנראה כמו מחברת.. רציתי לפתוח אותה אבל היא הייתה נעולה.. אחרי כמה שעות של חיפושים וחיטוטים מצאתי את המפתח.. התחלתי לקרוא..
׳יומני היקר!
אני פגשתי היום את אהבת חיי.. פגשתי את אביאל ! הוא ממש מתוק והוא אומר שאני ממש יפה ושהוא כלום ושאני יכולה להשיג מישהו יותר יפה ממנו.. אבל אני לא צריכה יותר הוא מושלם בשבילי !׳ נעצרתי כשהדלת נפתחה.. ראיתי שם את..


תגובות (3)

תמשכייי

25/04/2014 18:47

תמשיכיייייי

26/04/2014 10:11

תמשיכיי

27/04/2014 18:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך