הצילוו אני מאוהבת – פרק 61
״הוא האבא המפגר שלך.״ הוסיף גל..
״ טוב מאמי.. אז אתה בא אלי עכשיו ?״ צעקתי כדי להתחמק מלראות אותו..
״ לא יפה שלי נלך להסתובב או פה או במקום אחר..״ צעק גל..
-נקודת המבט של דור 20 דקות לפני-
אני בן זונה. זהו זה מה שאני. הבטחתי להיות איתה ורק איתה הכנסתי אותה להריון וככה פגעתי בה.. אני לא יכול בלי זה ועדי באה אלי להציע כל הזמן.. לא הצלחתי להתאפק המשכנו לעשות את זה.. אחרי 5 דקות היא קמה התלבשה ויצאה..
רוי ראה אתזה וישר בא אלי לצעוק עלי.. לא הקשבתי פשוט התלבשתי ויצאתי למרפסת..
ראיתי את קים ועוד מישהו לא מוכר.. אבל היא נראת טוב כרגיל.. את הרגע הזה אני לא ישכח.. היא המשיכה למה אני לא מצליח להמשיך ?
-נקודת המבט של קים-
אני:״ גל אני חושבת שאני לא יגדל אותו..״
גל:״ בואי אני יעזור לך.. אל תעשי הפלה או אותו.. איזה חודש את ?״
אני:״ מחר שלישי.. הזמן טס..״
״ טוב יאלה הביתה תחליפי לבגדים יפים ונצא להסתובב.״ גל אמר וחייך.. שמתי אתזה: http://www.polyvore.com/m/set?.embedder=9755869&.svc=copypaste&id=123242342 וירדתי..
שון היה שם לא התייחסתי אליו והלכתי אל גל..
גל:״ אין לך בטן..״
אני:״ אבל השמנתי..״
״ את תמיד תיהי יפה..״ שמעתי את שון אומר מאחורינו לא התייחסתי והתחלתי ללכת מהר יותר.. נכנסנו לאוטו של גל והוא התחיל לסוע לאיזה קניון.. קניתי שתי חולצות ושני שורטים לא היה לי חשק ללכת לקניות..
גל:״ את לא כמו אביגל.. עם הייתי לוקח אותה היא הייתה קונה אפילו אותי עם הכסף שלי.״
אני:״ חחח אני לא כל כך גרועה אבל הייתי קונה לפחות חצי מהקניון..״
גל:״ בואי נקנה לך בגדים שיתאימו לך להריון.. כשהבטן תגדל..״ אמילי הייתה לידי ולא ידעה מה להגיד לי.. ויתרתי עליו..
״ אני לא רציתי לסכסך אז סתמתי..״ אמרה אמילי ולא התייחסתי הרמתי את הכתפיים טיפה ואמרתי ממש בשקט ״ לא אכפת לי ממנו..״
גל:״ ממי ?״
אני:״ מדור.״
גל:״ אבל אני עדיין לא מבין מה קרה..״
אני:״ הוא בגד בי..״
״ בני זונות!!!״ הוא צעק וקם מהשולחן וכמעט העיף אותו..
הסתכלתי אחורה וזה היה הוא.. ה׳אבא׳ הזה. ומהצד את דור עם עוד כמה בנים..
אני:״ כן אולי כדאי שנלך..״
קמנו והלכנו בדרך יצא שהתנגשתי באחד החברים של דור הילד התחיל להגיד משהו ואז דור עצר אותו ואמר ״ עזוב היא לא שווה את העצבים שלך״ התקדמתי לכיוון דור ואמרתי ״ ואתה לא שווה דמעה אחת שלי. סורי שיש לי אח תומך ועוזר משהו שאתה לא יודע לעשות. אגואיסט מניאק״ שניה אחרי גם הסטירה באה.. הלכתי אל גל בחזרה.. שמעתי את כולם עוזרים לו והוא פשוט הסתכל עלי ועל גל הולכים..
אני:״ גל תודה על הכל.. אממ איך אני נכנסת ככה הביתה עכשיו ?״
גל:״ חחחח אני ירגיע את אביגל ושון תיכנסי בינתיים לחדר שלך כדי שיהיה לך שקט מהפיגור שרץ בבית הזה״
אני:״ תגיד למה אביגל שונאת אותי ?״
גל:״ בגלל שלפני היא הייתה בת יחידה והכי מפונקת אז עכשיו מישהי באה והיא פוחדת שתגנבי לה את הפינוקים.. ילדה שרוטה.״
תגובות (1)
דור הבן זונה אבל אני די בטוחה שהם יחזרו מתישהו