הצילוו אני מאוהבת – פרק 4

אנונימית ^~^ 06/04/2014 1437 צפיות תגובה אחת

אחרי הנשיקה שלו הוא התחיח לגעת בי ולנסות להפשיט אותי צרחתי והוא סתם לי את הפה אחרי כמה דקות שון עלה לקומה של הבנים הוא ראה שהוא נעול וצעק לדור לפתוח לו.. דור לחש לי "ישלך הרבה מזל נמשיך מחר עם כל הסיפור הזה" שדרך אגב מחר זה יום ראשון בבצפר אז..
הוא פתח את הדלת וזרק אותי החוצה שון נכנס ללחץ ושאל אותי מה קרה.. לא עניתי רק בכיתי..
שון:" בבקשה ? טוב בואי נעלה לקומה שלך או לשלי ונדבר עלזה.." עלינו לחדר של שון כי הוא היה הכי קרוב אל הקומה של השלישיה..
שון:" עכשיו תספרי לי מה קרה ?"
אני:" הוא.. הוא ניסה.. ל..לא.."
שון:" מה ? מה הוא עשה לך ?!" שון כבר היה עצבני
אני:" כלום אני בסדר.."
שון:" אל תשקרי לי קים"
אני:" אפשר להגיד שאני כבר לא בתולת שפתיים.. ו.." שון התעצבן הרבה יותר ממה שהוא היה הוא לא נתן לאפחד לנשק אותי או להיות חבר שלי..
שון:" ו..?"
אני:" כלום.."
שון:" קים.. תעני לי.. אל תדאגי אני לא יעשה לו כלום.."
אני:" הוא ניסה לאנ.."
אוראל:" מה מי ?!"
אני:" מה כלום אפחד מה קרה ?"
שון:" הבן זונה הזה הבן של גלית"
אוראל:" לטפל בו ?"
שון:" לא זה בסדר אני יתמודד עם זה.. קים ?"
אני:" מה ?"
שון:" את מרשה לי ?"
אני:" מה ?"
שון:" לטפל בו ?"
אני:" במי ולמה" הקטעים האלה תציד הצחיקו אותי היחתי חייבת לעשות לו אתזה..
שון:" חחח עוד פעם התחלת ? בזה שניסה לאנוס אותך"
אני:" מה ניסו לאנוס אותי ?:0"
שון:" נוו רציני עכשיו"
אני:" אמרתי לך שלא.." צחקתי והוספתי "אבל עם אתה רוצה אז כן."
~נקודת המבט של שון~
הוא איתי בשכבה הוא בכל מקרה לא יתחבר שם אז אני ידאג גם שהוא יחטוף מכות..
שמתי לב שקים נרדמה לי במיטה אז פשוט ישנתי איתה.. אני לא הולך להעיר אותה..
~בבוקר~
התקלחתי סידרתי את השיער (וכן יש לי מה לסדר בו) התארגנתי ואז יצאתי לשים בושם כי הוא בחדר והתארגנתי במקלחת..
ראיתי שקים קמה
קים:" שון אני לא מרגישה טוב.."


תגובות (1)

תמשיכיי ואיך באלי להרוג את דור (ככה קוראים לו) הוא פשוט בן זונה והמשךךך

07/04/2014 07:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך