הצילוו אני מאוהבת – עונה 2 פרק 5
קים באה אלי לישון אצלי.. היא הייתה ממש עצובה.. דור.. היא עדיין אוהבת אותו.. והוא בן זונה הוא לא מתאים לה.. היא ממש עדינה ויפה.. לרוב גם רגועה.. רגע ? היא עד עכשיו דיברה ? ״ מעיין ?״ קים שאלה בבכי.. ״ מה קרה יפה שלי ?״ שאלתי בדאגה ״ אני מסבירה לך כבר שעה ואת לא מבינה עדיין ?״ היא אמרה בוכה עוד יותר.. ים שהיה פה לידנו התחיל לבכות.. קמתי אליו והרמתי אותו.. וביחד איתו את המצב רוח של קים.. ״ תרגעי יפה שלי הכל יעבור הוא יכול ללכת לזיין עוד הרבה בחורות אבל אחת כמוך הוא לא ימצא.. את תיהי בסוף חסרה לו.. ותגידי מה אמרת לאור בוואטסאפ בדרך לפה ?״ שאלתי ״ שזה היה טעות ושאני רוצה שנהיה רק ידידים״ הייתי בשוק.. גור, אח שלי נכנס לחדר.. קים הייתה פתאום עם חיוך וצחקה.. זאת הייתה הצגה יפה אני חייבת להודות.. ״ מעיין איפה אמא ?״ שאל גור ״ הלכה עם האלעד הזה שלה..״ עניתי. ההורים שלנו גרושים ואמא שלי תקועה עם איזה אלעד אחד. הבנאדם מפגר. הוא לא מבין ששונאים אותו.. הוא חושב שכל העולם של האבא העשיר שלו.. ״ ילדיםםםםם בואו לארוחת ערב המשפחה של אלעדוש גם באו..״ צעקה אמא.. אני גור שביט וקים ישבנו בשולחן אחד. בקושי היה בו אוכל. בשולחן השני היו אמא שלי והמשפחה של ׳אלעדוש׳ והיה שם מלא אוכל.. קים עלתה לחדר שלי והאכילה את ים.. כן. שולחן ריק.. היא ירדה עם ים בידיים וקראה לי לעזור לה.. היא לא ידעה איך לתת לו לשתות מהבקבוק.. בכל מקרה.. היא עדיין ילדה.. היא בוכה הרבה פחות..
אלעד נכנס לחדר בלי שום בושה ואומר ״ צאו מפה מיד !!! ההורים שלי ישנים פה !!״ קים התעצבנה וצעקה ״ זין !!! שישנו בבית !!! זה החדר של מעיין אתה לא יכול לבוא ולהוציא אותה מפה !!״ היא צודקת בתכלס.. החלטתי לעזור לה בקטע הזה וצעקתי ״
תגובות (1)
שימותו גם דור וגם אלעד מה נראה להם????????? בני זונותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי