♥ Dandi ♥
התגובות שלכם פשוט מחממות לי את הלב! תודה רבה לכולם וכולן ♥ נו אז.. מה זאק יעשה עכשיו ? ואתן חושבות שאליס תתחבר עם ג'ייק? ~תגובות תגובות תגובות ♥~

הפחד להתאהב 2 – פרק 2 – להזמין מים?

♥ Dandi ♥ 09/10/2014 1063 צפיות 4 תגובות
התגובות שלכם פשוט מחממות לי את הלב! תודה רבה לכולם וכולן ♥ נו אז.. מה זאק יעשה עכשיו ? ואתן חושבות שאליס תתחבר עם ג'ייק? ~תגובות תגובות תגובות ♥~

ירדתי למטה, וטיילתי בשאר הקומות. מקום מדהים! זה נראה ממש מקצועי ו… חופשי.
כאילו עברתי ליד חדרים, שכנראה היו חדרי חזרות, ראיתי כל כך הרבה קבוצות, כל אחת שרה בסגנון שונה, ואני כל כך כל כך… אהבתי את זה! זה שכל אחד יכול להתעסק במה שהלב שלו אומר לו להתעסק בו זה העלה לי את הביטחון העצמי לשמיים. למרות שלא ממש התביישתי מאף אחד. גם ידעתי שאין לי פה אף אחד לשמח ולרצות חוץ ממייק.
החלטתי לנסות לראות את המעונות מבפנים, והתקדמתי לכיוון דלת לבנה, עם ידית עגולה מזהב.
שמעתי קולות, ונצמדתי לדלת כדי לשמוע: "נו אבל אתה לא בסולם הנכון! מההתחלה!" שמעתי קול צווחני של בחורה, כנראה עצבנית או משהו. המשכתי לשמוע "its in his dna, dna, and he just takes my breath away…. DNA…" וואו.. שרה יפה הבחורה. "נו די ג'ייק! אני לא מסוגלת! אתה שר גרוע!" שמעתי קולות מתקרבים, והדלת נפתחה וקיבלתי מכה חזקה בבטן ובהיתי בילדה שיצאה. ילדה עם שיער שטני, ועיניים אפורות וקרות, והיא הבחינה בי "מה את מסתכלת?!" היא צרחה עליי.
"נו ליסה!" בחור יצא מהחדר "חכי!" ולפתע תשומת ליבו הוסבה אליי כאשר אני מתפתלת מכאבים צמודה לקיר.
"היי!" הוא התכופף אליי "את בסדר?"
"כנראה שכן.." נאנחתי.
"וואי באמת סליחה, בואי לחדר, אני אתקשר לקבלה מהחדר ואזמין לך כוס מים." הוא משך אותי לקום. קבלה? להזמין מים? וואו זה ממש כמו בית מלון פה עם שהייה לאורך זמן! מדהים!
~
"אז אני מבין שאת חדשה פה?" הוא התיישב על מיטה שממול.
"כן." חייכתי אליו. ורק אז שמתי לב שהוא בחור נורא נאה.. בחור עם שיער חום וקצת בלונדיני שנראה טבעי, עם עיניים כחולות בהירות.
"נעים להכיר. ג'ייק." הוא חייך אליי.
"אליס." החזרתי לו חיוך.
"איזה חדר את?" הוא שאל בהתעניינות.
"האמת שאני לא במעונות פה בכלל. גילו אותי באקס פאקטור אחרי שנכשלתי באודישן, והציעו לי מלגה פה ומממנים לי פה הכול. כולל דירה." משכתי בכתפיי.
"וואו. כזה מקרה עוד לא פגשתי.." הוא הביט בי במבט מופתע ופלט ציחקוק קטן.
"תגיד.. למה ליסה הזאת כל כך התעצבנה עליך?" שאלתי בהתעניינות.
"סתם.. היא הכריחה אותי לנסות לשיר, ואני ממש לא טוב בשירה, ואני פה בכלל כי אני טוב בניגון בגיטרה." הוא נאנח.
"זה בסדר.." חייכתי חיוך קטן "אגב… היא… חברה שלך?" שאלתי בלי שליטה על הפה שלי.
"נראה שכן." הוא משך בכתפיו "ולך? יש לך חבר?" הוא שאל.
"כן." חייכתי בגאווה "הוא מושלם.." יכול להיות שהרגע ניסיתי לגרום לו לרצות אותי?
"יופי לך." הוא צחקק.
"כן." חייכתי וצחקתי "באמת באמת יופי."
"טוב אז אני אלך? אם את רוצה תשאירי את הדברים שלך פה ואת יכולה להישאר פה עד הערב. ביי." הוא חייך ונופף לי.
"ביי." חייכתי חיוך קטן.
וואו. בחור נחמד. או יותר נכון חתיך.. אבל לא משתווה לזאק שלי!
לפתע שמעתי קול מחדר האמבטיה שהיה סגור.
"מי שם?" שאלתי בבהלה.

-נקודת מבט זאק-
"היי גבר!" שמעתי את הבנים מהכיתה קוראים לי.
"מה?" הסתובבתי בכבדות לכיוונם.
"שמעתי אתה כבר תפוס." הם צחקו.
"נו ו…?" לא הבנתי.
"תגיד.. סתם בשביל הכיף, אתה ואליס כבר.. אתה יודע נו!"
"מה פתאום!" נבהלתי "אנחנו רק שבוע ביחד! וחוץ מזה אתה יודע.. אליס היא בחורה עדינה! לא כמו כל הזונות שאתם דופקים וזורקים!" הטחתי בהם.
"חבל אח יקר.." אחד מהם נאנח ושם את ידו על עורפי "רק התחלתם וכבר לסיים? טוב בחירה שלך!" הוא הוריד את היד והם התחילו להתקדם.
לא רציתי להאמין להם.. אליס היא לא כזאת.. לא?


תגובות (4)

פרק מהמם!
אני כבר רואה שהעונה השנייה הולכת להיות פצצה.
תמשיכי מיד!
נ.ב הצצתי בפרופיל שלך ומאוד שמחתי לקרוא שאת לוקחת ממני השראה לסיפורים שלך.
אוהבת אותך<3

10/10/2014 09:25

    שמחה שראית :)
    אני באמת מתרגשת מהסיפורים שלך! מקווה שתמשיכי לרגש אותי ואת כל האתר הזה!
    ~מאוהבת בך♥~

    10/10/2014 09:32

קוראת חדשה ;-) ממש אהבתי את הסיפור.. את כותבת מהמם. מחכה לפרק הבא <3

10/10/2014 11:32

    תודה נסיכה <3
    מחכה לראות כבר סיפורים שלך!

    10/10/2014 14:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך