זה לא הכי טוב בעולם אבל לא נורא...תכתבו הצעות לשיפור... :)
3 תגובות ממשיכה :)

הערס שכבש אותי-פרק 2

18/08/2013 984 צפיות 3 תגובות
זה לא הכי טוב בעולם אבל לא נורא...תכתבו הצעות לשיפור... :)
3 תגובות ממשיכה :)

"רוני קומי!!!"אמא צעקה לי מלמטה…אני:"בסדר בסדר אני קמה…"קמתי נכנסתי למקלחת עשיתי את ארגוני הבוקר שלי החלפתי מפיג'מה לשורט כחול גבוה וגופייה כחולה רגילה כזאת וירדתי למטה…
"בוקר טוב"אמרתי לרון שישב ואכל…..רון:"בוקר"
אמא הביאה לי חביתה ושוקו כולם סיימו לאכול ואמא אמרה:"יאלה חברה הולכים תיפרדו מהבית וניסע…"
עליתי לחדר התיישבתי על הרצפה והתחלתי לדמיין את כל מה שעברתי פה…"רוני הולכים!!"
שמעתי את אבא צועק לי מלמטה…העברתי מבט אחרון על החדר ויצאתי…ירדתי למטה נכנסנו לאוטו ויצאנו..אחרי בערך חצי שעה הגענו לבית החדש שלנו…אני ורון יצא עמדנו מולו עם פה פעור שלא יכולנו לסגור…אמא:"יפה אה?!"אני ורון קפצנו עליה ועל אבא ואמרנו להם תודה …טוב אז הבית שתי קומות ומרתף פשוט ענק נכנסנו והלכנו לחדרים…הגעתי לחדר שלי שהיה כבר מסודר עפ המיטה שלי והארון וזה
והוא היה פשוט חדר ענק עם שירותים ואמבטיה צמודים והלכתי לחדר של רון שנראה אותו גודל רק עם הדברים שלו, ירדנו למטה ויצאנו החוצה פתאום קלטנו בריכה ענקית ולידה ג'קוזי!!!הלכנו לדבר עם ההורים ולהגיד להם תודה ואז דיברתי עם רון.
אני:"אולי נצא לבחוץ לבדוק מה יש פה באיזור?"
רון:"סבבה בואי נלך"
אני:"דקה אני מחליפה בגדים"
החלפתי ושורט לבן וחולצה סגולה נופלת ויצאנו..התחלנו ללכת והגענו לפארק מוזר כזה והייתה שם חבורת בנות שרון שם עליהן עין מקרוב…הן התקרבו ואמרו לנו שלום ואחת מהן שאלה:"אתם מפה?"
אני:"כרגע עברנו לפה"
היא:"אה היי אני מאי וזאת שובל, נועם, אלי, וליה "והצביעה אל כל אחת, "איזה כיתה אתם?"
רון:"אני עולה ליא' היא לי'" והצביע עליי…אז מאי אמרה:"אה אנחנו גם עולות לי' אז אולי ניהיה באותה כיתה"וחייכה אלי…אני:"אה נחמד טוב…אנחנו צריכים ללכת נתראה :)" אמרתי ואני ורון חזרנו הבייתה…
.היה כבר ערב אז אכלנו ארוחת ערב וכל אחד הלך לחדר שלו…פתחתי את המחשב שלי ונכנסתי לפייסבוק…קיבלתי הצעות חברות ממאי לנציאנו ומלירון זגורי…
את מאי הכרתי אז אישרתי אותה ואז נכנסתי לפרופיל של לירון הזה. הסתכלתי על התמונות שלו וואלה הוא נראה דיי טוב אבל מן ערס כזה לא יודעת…אישרתי אותו ושלחתי הודעה,
רוני מדהלה:
מכירים?
לירון זגורי:
את עולה לי' בבית ספר דה שליט?
רוני מדהלה:
כן… ו…?
לירון זגורי:
אני יהיה ביא' בדה שליט אז אנחנו ניהיה באותו בית ספר…
רוני מדהלה:
טוב…
התנתקתי מהפייסבוק והלכתי לישון…


תגובות (3)

תמשיכי

18/08/2013 09:03

חחחח אין הרבה מה לשפר (:
תנסי לשלב הומור, רגשות, פה ושם גם געגועיים לבית ולסביבה הישנה ובקיצור קצת יותר לפרט (-: אבל בסך הכול, מעעווולללהההה !!

18/08/2013 09:06

יפה

18/08/2013 11:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך