דמיונית
אני רוצה להגיד תודה לבנות שמחמיאות לי על הסיפור, זה לא מובן מאליו ואני שמחה שאתן אוהבות את הסיפור.

העיניים של אפריקה- פרק 5 חלק ב׳

דמיונית 10/08/2015 1224 צפיות 3 תגובות
אני רוצה להגיד תודה לבנות שמחמיאות לי על הסיפור, זה לא מובן מאליו ואני שמחה שאתן אוהבות את הסיפור.

השעון המעורר של נעמה צעק בכל רחבי החדר, אומר לנו לקום בצעקות מחרישות אוזניים.
קמתי עייפה ותשושה מהמיטה שהתעקשה שאשאר עוד קצת, פתחתי את הארון בעיניים חצי עצומות, לקחתי גינס קצר בצבע גינס בהיר וחולצה לבנה צמודה מכופתרת.
נכנסתי להתקלח, צחצחתי שיניים, התארגנתי ויצאתי מהחדר.
ראיתי עדיין את השעון המעורר זועק לנעמה לקום אך היא הייתה שוקעה בחלומתיה.
ניסיתי להעיר אותה וכאשר פקחה את עיניה,
אמרתי לה: ״נעמה, עוד מעט שבע ויש ארוחת אוכל״
״בסדר, בסדר תלכי אבוא עוד שנייה״ וחזרה לתנוחת השינה.
ארגנתי את התיק החום שלי והלכתי לחדר האוכל,
ראיתי את יסמין מצביעה לי לבוא, ישבו שם תומר, רז ו..גיא.
ישבתי מולו והתחלתי לאכול,
״אז איך היה הלילה הראשון?״ תומר אמר,
״בסדר״ בפה מלא אמרתי,
כולם צחקו צחוק מתגלגל.
״אז אופיר, את יודעת מה גיליתי?״ המשיך, ״את נעמה ואני באותה כיתה״ גיא אמר.
משהו שימח אותי באיזשהו מקום, הרגשתי לידו בטוחה כמו שקופאנו נתן לי להרגיש ככה.
״אוקיי, יופי אני שמחה״ חייכתי חיוך מנומס.
צלצול הפנימייה השתרר בכל רחבי החדרים, כולם קמו כמו רובוטים והלכו לכיתות, אני לא רגילה למסגרת כזאת.
ישבתי ליד גיא בשולחן, האמת שזה קרה במקרה, הוא ישב שם וזה היה המקום האחרון.
ישבנו בשורה אחרונה של הכיתה.
״שלום, תלמידים״ נכנסה מורה בלונדינית חטובה,
״אני יפית, המחנכת שלכם השנה״ חייכה ״נבלה המון ביחד״.
כל הבנים בכיתה הזילו ריר, היא הייתה חשופה למדי כאילו ידעה שהם נמשכים אליה.
באמצע השיעור הראשון, הדלת נפתחה בפתאומיות וראיתי את נעמה עייפה כאילו רק עכשיו קמה משנתה, ״סליחה על האיחור, המורה״ אמרה וצחקוקים מהכיתה נשמעו.
״יש לך מזל שקמתי במצב רוח טוב״ אמרה ״שבי, ליד אמיר״
השיעור עבר בקלות, לא ראיתי משהו שיכולתי להתקשות בו.
אחר כך עברנו לנושא אחר עם אותו מורה, אבל שם כבר לא התרכזתי,
אני וגיא דיברנו בלי סף במחברתו, עליו ועליי,
זה היה כיף, הרגשתי אליו משיכה, סיקרן אתי להרגיש את חום גופו.
בסיום הלימודים, הוא חייך אליי, עיניו הכחולות חדרו לעיניי ופעימות ליבי הכפילו את עצמם.
״אז נתראה היום בחדר של יסמין״ אמר וקרץ לי.
״נתראה״ אמרתי


תגובות (3)

הסיפור ממכר איך לא נאהב אותו?

10/08/2015 18:29

פשוט כיף לקרוא

29/05/2016 02:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך