העבר תמיד קשור בעתיד פרק 7

06/07/2012 853 צפיות 2 תגובות

טווב אז כשאני ורועי היינו ממש קטנים היינו מדברים בווקי טוקי כזה שההורים קנו לנו..ולא דיברנו בו איזה עשר שנים משו כזה אבל לא יודעת למה תמיד הוא נשאר על המדף שלי.
"רועי?" דיברתי איתו בווקי טוקי.והלכתי לשבת במרפסת וראיתי אותו מתחרפן ולא מבין מאיפה אני מדברת איתו. "חחחח רועי קח את הווקי טוקי וצא למרפסת"
ישבנו כל אחד במרפסת שלו,והסתכלנו אחד על השני."טוב תקשייבי זה לא נוח לי בואי נעבור לפלאפון"
רועי אמר וחייג אליי.
"נרגעת?" שאלתי אותו,"נרגעתי ממה?" רועי שאל בחזרה,"לא יודעת,תגיד לי אתה,מקודם הרבצת לשק איגרוף כמו לא יודעת מה."
"אור?את באמת חושבת שאני מסוגל להרים עלייך יד?",רועי שאל,"אני יודעת שלא,אבל אתה צריך להבין ההתנהגות שלך ממש מוזרה בזמן האחרון,אני מרגישה שאני כבר לא מכירה אותך,אתה עצבני בצורה מפחידה,אתה מרביץ לאנשים,כאילו מה..מה קרה לך?אם לא הייתי אוהבת אותך כבר הייתי הולכת,תפסיק לחשוב שאני לא אוהבת אותך."עניתי לו,"אוקי אז אם את אוהבת אותי ואני אוהב אותך,למה אנחנו לא ביחד עכשיו?" הוא שאל," כי זה לא מספיק שאני אוהבת אותך ואתה אותי,אתה צריך להתנהג כמו בנאדם,אני לא אהיה עם מישהו כל כך עצבני,אתה לא מבין שבאיזשהו מקום זה כן מפחיד אותי." רועי לא ענה,הסתכל עלייי ניתק ונכנס לחדר שלו.
ביום שלמחרת,בהפסקה,רועי נעמד והתנשק עם נטלי,ואני באמת שלא ידעתי מה לעשות,והוא לא היה שיכור.אז כאילו מה הקטע??? הסתכלתי עליו הוא הסתכל עליי והמשיך,לא רציתי להראות לו שזה מפריע לי יותר מדי אז פשוט חייכתי חיוך קטן ויצאתי משם.
עידו הסתכל עליי ויצא אחרי,"אור את בסדר?" ואני לא יודעת למה,אבל באמת זה לא הפריע לי כמו שחשבתי שזה יפריע לי."כן,אני חושבת." עניתי לו עידו חיבק אותי חיבוק גדול כזה שבאמת הרגשתי טוב איתו,אבל לא רציתי לעשות משהו שאני אתחרט עליו אחרי זה..אז לא התנשקנו,אחרי זה נכנסנו לשיעור כימיה,היינו צריכים לעשות ניסוי וכמובן שרועי יושב לידי,התחלתי את הניסוי ורק נתתי לו הוראות מה לעשות וכאלה,"את רצינית שאת ממשיכה כרגיל,אני עכשיו התנשקתי עם מישהי!" הוא אמר לי,"אוקיי וכנראה שזה יותר מפריע לך מאשר לי,אז למה עשית את זה?"אמרתי לו,"אהה אור ורועי אני מבקשת להמשיך בניסוי,אם לא שניכם עפים מהכיתה שלי,"אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו תסיים את הניסוי. הלכתי למורה אמרתי לה שאני לא מרגישה טוב,יצאתי מהכיתה,הלכתי לחפש את עידו,וכמובן שהוא לא היה בשיעור,סימנתי לו כזה לבוא…וכשהוא בא פשוט נישקתי אותו..אחרי הנשיקה עידו הסתכל עליי כלא מאמין,ופשוט חיבק אותי….מסתבר שרועי היה כל הזמן הזה מאחוריי…


תגובות (2)

אהה ? לא הבנתיי למה הווא עשה את זה ולמהה הייא עשתה את זה O_O

07/07/2012 10:36

תמשיכי!!!

07/07/2012 11:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך