אהבה אחת ❤️
לדעתי זה פרק די צולע, אבל לא היה לי כל כך הרבה השראה לכתוב את הפרק הזה, אבל אני מבטיחה שהפרק הבא הוא יותר טוב! ואגב, אני יודעת שהרעיון עם התחפושות התאומות הם עניין די קיטשי ומטומטם, אבל הייתי חייבת :) רומיאו ויוליה זה סיפור האהבה הכי אהוב עלי :) 'הנה הוא המזרח, ויוליה היא השמש'... אוח, זה המשפט הכי רומנטי שאי פעם המציאו (הרבה יותר טוב מ' הי, אבא שלך גנן?') . הלוואי שכל הגברים בעולם היו רומיאו... אז הנה, קיבלתם הצצה לפנטזיות שלי, אבל אל תתרגשו יותר מדי, זה כל מה שתקבלו ממני. בינתיים. אז קיצור, תגיבו, תדרגו, תעשו מה שעתן רוצות, מקווה שאהבתן :) אוהבת 3>

הסיפור של סינדרלה פרק 7

אהבה אחת ❤️ 08/04/2015 1666 צפיות 8 תגובות
לדעתי זה פרק די צולע, אבל לא היה לי כל כך הרבה השראה לכתוב את הפרק הזה, אבל אני מבטיחה שהפרק הבא הוא יותר טוב! ואגב, אני יודעת שהרעיון עם התחפושות התאומות הם עניין די קיטשי ומטומטם, אבל הייתי חייבת :) רומיאו ויוליה זה סיפור האהבה הכי אהוב עלי :) 'הנה הוא המזרח, ויוליה היא השמש'... אוח, זה המשפט הכי רומנטי שאי פעם המציאו (הרבה יותר טוב מ' הי, אבא שלך גנן?') . הלוואי שכל הגברים בעולם היו רומיאו... אז הנה, קיבלתם הצצה לפנטזיות שלי, אבל אל תתרגשו יותר מדי, זה כל מה שתקבלו ממני. בינתיים. אז קיצור, תגיבו, תדרגו, תעשו מה שעתן רוצות, מקווה שאהבתן :) אוהבת 3>

אני יודעת שחיכיתן לפרק הרבה זמן! תודה רבה על כל התגובות בפרק הקודם, הלוואי שזה היה ככה של פעם שאני מפרסמת פרק :) אוקי, אז אני עומדת לפרסם פרק של 'אהבה זו לא אגדה' בעוד כמה ימים, אז אני מקווה שתבדקו ותקראו.
אוקי, מספיק חפרתי לכם, תיהנו מהפרק :)

'את פנויה עכשיו?' הוא שלח לי.
'לזוגיות- כן. עיסוק- לא.' החזרתי לו תשובה.
'מה קרה?'
'הראיון לאוניברסיטה גם מצריך קטע כתיבה של עשר עמודים.' שלחתי לו.
'נו? אז מה הבעיה?'
'אני לא יודעת על מה לכתוב.' כתבתי והוספתי בסוף סמיילי עצוב.
'אה, הבנתי.' הוא שלח. 'אולי אם נדבר יבוא לך רעיון?'
'נשמע טוב.' עניתי.
חיכיתי כמה שניות מול המסך, מחכה שהוא יעלה נושא לשיחה.
'נו?'
'מה נו?' שלחתי לו מבולבלת.
'תעלי משהו! אני מתייבש כאן.'
צחקתי לעצמי, והמשכתי לכתוב. 'אוקי, אז בוא נראה…'
הוא שלח לי סימן שאלה בתור תשובה.
'איך אני ימצא אותך בנשף השבוע?' העליתי את הדבר הראשון שעלה לי לראש.
'אה… מקום מסוים?' הוא הציע.
'יש שם עוד איזה 300 תלמידי תיכון באותו אולם. תנסה אתה למצוא תלמיד אחד מסוים בין כולם.' ביטלתי את הרעיון שלו.
'שעה מסוימת?' הוא הציע משהו אחר.
'300 תלמידים.' חזרתי על אותם הדברים שוב.
'תחפושת תואמת?'
זה רעיון. 'כמו מה?' שלחתי.
"הלו, תנמיכי את המוזיקה שלך! אני מנסה לישון פה!" שמעתי את גלוריה צועקת מהעבר השני של הדלת.
הייתי כל כך מרוכזת בשיחה שלי איתו, ששכחתי אפילו מהמוזיקה הרועשת שניגנה ברקע. קמתי ממקומי ופתחתי לה את הדלת. היא נראתה כמו מישהי שהרגע קמה מהמתים: עיגולים שחורים מתחת לעניים, שיער מבולגן,והנורא מכל- פיג'מת דובוני אכפת לי שסבתא קנתה לה בגיל 16, ובמפתיע זה עדיין עולה עליה.
"שלום לך, זומבי יפיפייה שלי." בירכתי אותה בחיוך מתגרה.
"אני מנסה להשלים שעות שינה, תנמיכי את החרא הזה שאת קוראת לו 'מוזיקה'." היא התלוננה.
"לידיעתך, זאת מוזיקה נורא עמוקה." הגנתי על מוזיקת הרוק הרועשת שלי.
'זה מעניין לי את יודעת את מה." היא אמרה בטון ארסי. "עכשיו תנמיכי את זה ותני לי לישון!"
"עדיין לא." עניתי לה ותפסתי במפרק ידה. לפני שהיא הבינה מה קורה, משכתי אותה אל תוך חדרי וסגרתי את הדלת אחרי.
"מה עכשיו?" היא נאנחה.
"בואי." סימנתי לה לבוא אחרי והתיישבתי בכיסא מול המחשב.
'איפה את?' הוא שלח.
'מצטערת, אחותי משגעת אותי עם שנת היופי שלה.' שלחתי לו חזרה, וחטפתי מכה קטנה באחורי ראשי בחסותה של גלוריה.
"נו, מה את צריכה ממני עכשיו?"היא שאלה וגררה כיסא שתוכל לשבת עליו.
"הוא רוצה שנזהה זה את זה בנשף עם תחפושות תואמות."הסברתי לה את המקרה בקצרה.
"נו, מה הבעיה?" היא שאלה מבולבלת.
"למה להתחפש." עניתי לה כאילו היא ילדה מפגרת.
"מה יש ליפיוף שלנו להציע?" היא התעניינה.
'יש לך רעיונות לתחפושת?' שלחתי לו.
'סופרמן ווונדר-וומן?'
"הרבה יתחפשו לזה." גלוריה אמרה.
'לא אפשרות.' עניתי להצעה שלו.
"מייקל ג'קסון ואלביס?' הוא הציע.
'מה הקשר?' שלחתי.
'אז אני לוקח את זה כלא.' הוא ענה.
"יש לך רעיונות?" פניתי לגלוריה.
"אה…" היא חשבה לכמה רגעים. במקום לומר לי את הרעיון ישר ישר, גלוריה כתבה במקומי.
'מה דעתך על ברבי וקן?' היא שלחה.
עשיתי לה פרצוף. "באמת?"
"יש לך רעיון יותר טוב?" היא התלוננה. "תגידי תודה שאני בכלל וויתרתי על השינה שלי בשביל לעזור לך."
"אני זאת שגררה אותך לכאן."
היא ניסתה להשתיק אותי עם נפנוף יד.
אני פשוט גלגלתי עניים, וניסיתי לשבור את הראש בשביל למצוא תחפושת מתאימה.
'פקמן?' הוא הציע.
'לא תודה, אני לא רוצה להיות עיגול צהוב ערב שלם.' כתבתי לו חזרה עם סמיילי קורץ.
ופתאום, עלה לי רעיון.
'רומיאו ויוליה.' מיהרתי לכתוב לו.
"טוב!" גלוריה קראה.
'רומיאו ויוליה… זה לא קצת קלישאה?' הוא שלח.
'מה פתאום!' מיהרתי להגן על רומיאו ויוליה, אחד מסיפורי האהבה הכי מפורסמים ונוגעים ללב שאי פעם קראתי (או ראיתי, יותר נכון. זה מחזה בכל זאת).
'בטוח?' הוא ווידא.
'רומיאו ויוליה זה סיפור האהבה הכי רומנטי שאי פעם היה. הם מתו אחד בשביל השניה.' שלחתי עם סמיילי בוכה.
'אוקי, אז אם ככה: הנה המזרח, ואת השמש.' הוא שלח עם לב.
"אויש, זה רומנטיקן קטן." גלוריה אמרה בצורה שגרמה לי לתת לה חבטה קטנה בזרוע.
"לפחות הוא אומר משהו." הגנתי עליו, וחזרתי למקלדת.
'איזה מתוק.' שלחתי עם לב גם כן. 'אז זה הוחלט?'
'כן.' הוא ענה. 'ניפגש בשעה 9 באמצע רחבת הריקודים. את תהיה יוליה, ואני הרומיאו שלך.'
'זה נשמע מצוין.' שלחתי עם סמיילי על לבבות במקום עניים. ' לא יכולה לחכות…'
"לאחותי הקטנה יש דייט…" גלוריה דחקה כי והקפיצה את גבותיה, כמו כל פעם שהיא מנסה להחמיא לי בדרך הכי מוזרה שהיא יכולה.
"הבנו, סתמי." נזפתי בה, אבל עדיין לא יכולתי לשלוט בסומק שחמק ללחי.
"והיא אפילו מסמיקה!" גלוריה קראה בהתרגשות מזויפת והניחה יד על לבה.
"אוקי, הבנו! את לא צריכה למשוך את זה הרבה." שילבתי את ידיי והסתובבתי בכיסא, כך שגב הכיסא היה מופנה אליה והיא לא יכלה לראות את פני.
"טוב, אני חייבת לחזור לשנת היופי שלי." גלוריה קמה מהכיסא עם אנחה. "תנסי רק לא ללכת לאיבוד בחלומות בהקיץ." היא צחקקה.
פתאום נורה קטנה בהקה במוחי הרדום. "מה אמרת?" מיהרתי להסתובב אל גלוריה, אבל היא כבר יצאה מהחדר, וכמובן שהיא השאירה את הדלת פתוחה.
"למה את אף פעם לא סוגרת את הדלת אחרייך?!" קראתי בעצבים אחריה. סגרתי את הדלת, וידעתי שמצאתי על מה לכתוב בזכות אחותי הגדולה.

הצפצוף המוכר של השעון המעורר שלי נשמע באוזני, ומיהרתי לנסות לכבות אותו.
"איפה אתה?" מלמלתי לעצמי כשידי גיששה בעקבות שעוני המעורר, אבל לא מצאתי אותו. הזדקפתי במקומי, משפשפת את עניי בעצלנות. זה הסיוט של כל בן אדם: לקום בבוקר מהשעון המעורר שחופר לך במוח.
השעון המשיך לצפצף את הצפצוף המעצבן שלו, בזמן שאני כבר התעוררתי.
"הבנתי!" צעקתי על השעון. חבטי בו, והוא הפסיק לצפצף סוף כל סוף. כל כך רציתי להניח את הראש שוב ולנסות לישון עוד חמש דקות. יכולתי כבר להרגיש את עניי נעצמות, אבל הכרחתי את עצמי לא לישון. אם אני אירדם שוב, אני בחיים לא יתעורר כמו שצריך.
רק אחרי שכיביתי את השעון הבנתי שאני לא נמצאת במיטה שלי, אלה עדיין ישובה על הכיסא שליד המחשב. שמיכה נפלה לרגליי שקמתי, והנחתי שבטח אחד מההורים שלי או גלוריה (למרות שזה קורה רק פעמים נדירות) כיסה אותי אחרי שנרדמתי.
מתחתי את ידי הצידה, ומפהקת תוך כדי. לקחתי את הטלפון בידי, והלכתי בצעדים כושלים אל עבר חדר האמבטיה בהמשך המסדרון.
בזמן שצחצחתי שיניים, רציתי לבדוק אם יש כמה התראות שפספסתי בזמן שישנתי. בדקתי אימיילים, והצצתי בשעה בזריזות וכמעט נחנקתי מהמשחה. מיהרתי לירוק אותה מפי ולשטוף אותו, ולחזור לחדר ולהחליף בגדים.
לקחתי סווטשר פשוט וחולצת טריקו של להקה שאני נורא אוהבת ומכנסי ג'ינס ישנים ששכבו לי בארון. פשטי את בגדיי במהירות וכמעט וקרעתי אותם. שמתי את חולצת הטריקו בזריזות, ואז הסתבכתי עם הסווטשר. אחרי כמה קללות ונשיפות, משכתי אותו מעל ראשי וזרקתי אותו לפינת החדר. ניסיתי להיכנס למכנסי הג'ינס הצמודים, ואחרי כמה קפיצות במקום סגרתי את הרוכסן. שמתי על עצמי ז'קט ג'ינס שתליתי על הוו שהיה מוצמד לדלת וחטפתי את התיק בדרך.

רצתי במורד המדרגות עם אחד מכתפיות התיק על אחת מכתפיי ברישול. נכנסתי למטבח מתנשפת, רואה את אחותי יושבת לה בנחת בשולחן האוכל ולוגמת קפה מהספל החביב עליה. היא ישבה רגועה ונינוחה מול הלפטופ שלה, מקלידה ומדי פעם עוצרת לקרוא.
"למה לא הערת אותי?!" צעקתי עליה, וגרמתי לה לקפוץ במקום בבהלה.
"בוקר טוב גם לך." היא אמרה בחיוך עקום.
"אני כבר מאחרת!" התלוננתי וחיפשתי את המגפיים שלי. אני יודעת שהשארתי אותם כאן אתמול…
"אל תדאגי," גלוריה ניסתה להרגיע אותי ולגמה שוב מהקפה שלה.
"אני לא צריכה ריתוק, תודה רבה לך!" בסופו של דבר מצאתי את זוג המגפיים מתחת לרגלי הכיסא של גלוריה.
"הוואן בחוץ, אם את רוצה לדעת."
הרמתי את ראשי אליה במהירות. "מה?"
"האוסטרלי החביב שלך כאן בחוץ." היא הסבירה והצביעה מאחורי כתפה לבחוץ.
"למה הוא לא אמר לי?" שאלתי את עצמי יותר מאשר את גלוריה. אחרי שהכנסתי את רגליי אל תוך המגפיים, בדקתי את הטלפון שלי. ראיתי מספר הודעות מאנדי וסופי.
"טוב, אני חייבת כבר לזוז." אמרתי בזמן שחטפתי מאפין מהשיש.
"ביי." גלוריה אמרה באדישות בזמן שהקלידה משהו במחשב שלה.
"ביי." החזרתי לה במהירות שיצאתי מהבית.


תגובות (8)

אני חושבת שזה לא הוגן שאין לנו יותר פרקים! סיפור מושלם את יודעת מה אני חושבת בעניין של לעלות פרקים מהסיפור המושלם הזה!! תעלי מהר ויותר!

08/04/2015 12:10

    חחחחחח כן, אני יודעת שאת רוצה שאני יפרסם בכל רגע שאני יכולה, אבל אין לי הרבה השראה לכתוב, מה לעשות :(

    08/04/2015 12:58

רומיאו ויוליה זה באמת אחד המחזות היפים..
יש לך כתיבה מעולה, ודווקא יצא פרק ממש יפה, תמשיכי =]

08/04/2015 12:13

    באמת? תודה :) ואני מבטיחה שאני ימשיך הכי מהר שאני יכולה :)

    08/04/2015 12:59
Bar Bar

בגחדעמגכךענמעלנמכע כמה חיכיתי להמשך
גלוריה מקסימה רצח הלוואי שלי הייתה אחות כזאת :<
והתחפושת (הרבה אימוגים של לבבות)
שיפגשו כבר
וחתונה
יאללה
ועוד פרק לאהבה זו לא אגדה!!!! השארת אותי בוכה פרק שעבר ואני דורשת המשך!!!!

08/04/2015 22:56

וואו, פשוט וואו. ישלי כלכך הרבה דברים לכתוב ולהגיד על הפרק הזה ואני מקווה שאני אכתוב את כולם ולא אפספס משהו.
בכל מקרה, הרעיון הכללי של תחפושות תואמות ממש ממש מתוק. אני רצינית, בחיים לא הייתי חושבת על זה. זה נשמע ממש קיטשי, אבל זה מקורי תוך כדי. ראיתי תחפושות תואמות של זוגות וכאלה, אבל לעשות תחפושת תואמות עוד מלפני שנפגשתם? זה נשמע ממש מתוק ורומנטי, כיאלו שהם לא מפחדים שמשהו יהרוס את זה. זה גם לא קרה בסרט וזה משהו מרענן וממש חמוד.
בכל מקרה, משהו ממש מעניין אותי. בסרט היא עם מסיכה והוא לא מגלה מי היא. ככה זה תכלס גם בכל הסרטי סינדרלה, שהיא כיאלו מיסתורית וכל הקטע שלו זה לחפש אותה. כן, זה לא אותו דבר כמו סינדרלה, כי בכל זאת אין לה אמא חורגת או דברים כאלה. אבל זה מעניין אותי אם היא תלבש מסכה או משהו. האם היא תגלה שהוא הוא, והוא לא ידע שזאת היא? לא יודעת, זה ממש מעניין אותי.
בכל מקרה, בקשר לרומיאו וג'ולייט. אני כל כך אוהבת את המחזה הזה, הוא יפיפיה. גם קראתי את המחזה (כן, אני נשמעת כזאת חנונית ומוזרה, אבל אני מאוד אוהבת ספרות ואני מעריכה ספרות ישנה ואיכותית), וגם ראיתי את הסרטים. אהבתי יותר את הסרט של 2013, כיאלו, הזה של לאונרדיו דקפריו היה נחמד (ואני מתה עלייו, הוא כל כך חתיך, כיאלו, גאד*-*), אבל זה הרגיש לי שהם שינו אותו כדי לגרום לזה להיות יותר מקורי והרסו את כל הקונספט של הסרט. החדש שיצא הוא פשוט מספר את מה שקרה במחזה, ולדעתי זה מה שיפה. זה פשוט כמו שיעלו לך את המחזה, רק עם יותר תקציב ושתוכלי לראות בבית. (אני אוהבת את זה. זה כמו סרט סינדרלה החדש, חברה שלי התלוננה אחרי שיצאנו שהיא ידעה כל מה שהולך לקרות, אבל לדעתי זה יפה שהם פשוט לקחו את הסיפור שכולם מכירים והפכו אותו ככה שתראה אותו)
בכל מקרה, התחלתי לדבר על רומיאו וג'ולייט ונסחפתי. אני חושבת שזה מחזה יפיפיה. הרבה לא אוהבים אותו כי חושבים שהוא מטומטם. הם אומרים שבגלל שג'ולייט הייתה רק בת 13 ורומיאו 15 והם היו צעירים ובעצם התאבדו אחד בשביל השני והרסו את החיים שלהם זה מטומטם. אבל זה ממש לא.
לדעתי זה מראה אהבה אמיתית. אולי הרבה אנשים מעבירים ביקורת על זה שהם ממש צעירים אבל לדעתי מה ששייקספיר ניסה להראות בזה שגם אם אתה צעיר ותמים, זה עדיין יכול לעבוד. שגם אם אתה לא בטוח במה שאתה עושה, זה יכול לעבוד. שאם באמת אוהבים אחד את השני, תהיו מוכנים להתאבד אחד בשביל השני. כמובן שהוא לקח את זה לאופן מאוד קיצוני, התאבדות, כי זה כל הקטע במחזה בסך הכל, אבל אם מפשטים אותו ורואים אותו בצורה יותר פשוטה הוא באמת משהו שיכול להתחבר לכולנו. הוא הפך את זה לסיפור אהבה סופר רומנטי וקיטשי שלא כולם יכולים להתחבר אליו, אבל לכולם תהיה בסופו של דבר את ההרגשה הנעימה בתוכך כשהם גם ימצאו מישהו שהם יהיו מוכנים לעשות משהו כזה בעבורו.
חוץ מזה, בתקופה של שייקספיר בני אדם לא היו כל כך עצלנים ומודרנים. זאת אחת הסיבות שהכל יצא כל כך קיטשי. ולפעמיים אני מרגישה שרומיאו ויוליה הם אובר רייטד וכולם אוהבים את זה רק בגלל השם שיצא לזה, בזמן שהם לא אשכרה מבינים את המשמעות וסתם חושבים שזה משהו מאוד רומנטי.
בכל מקרה, אני ממש מצטערת על החפירה. אני יודעת דיברתי על דברים בתוך הסיפור מאשר איך הפרק נראה לי, אבל אם זה לא היה מובן מאליו, אהבתי את הפרק בצורה יוצאת דופן. כיאלו, כשאני כל כך מתעמקת במשהו שקורה בעלילה זה אומר שאני באמת בתוכה ורוצה לדבר על מה שקורה.
מקווה שאת מבינה מה אני רוצה להגיד^^
אני ממש מחכה להמשך, וגם להמשך של 'אהבה זו לא אגדה'. מרגיש לי שאת מפרסמת פרקים לעיתים קצת רחוקות. כיאלו, חיים פרטיים והכל ואני מבינה, אבל נגיד בחופשות אצל הרוב יש יותר זמן חופשי ואולי תנסי לפרסם יותר פרקים? אני אשמח לראות איזה 2-3 פרקים בשבוע במקום אחד, כי אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך!

09/04/2015 02:44

    רק עכשיו הבנתי כמה אני חופרת בתגובות.
    הו גאד, אם זה מעצבן, סליחה. ><"

    09/04/2015 02:45

    חחחחחחחחח וואו כמה את כותבת! לקח לי שיר שלם (אני מקשיבה לשירים של הזמן, אל תתיחסי) לקרוא את כל התגובה שלך (או קצת פחות בעצם, כי המחשב שלי נתקע כל איזה חמש שניות וזה מעצבן בטירוף), ויש לך הרבה מה לומר על רומיאו ויוליה. האמת שיוליה אמורה להיות בת 12, אבל מה זה משנה? אהבה זאת אהבה, לא משנה באיזה גיל. וכן, להתאבד לשני זה די קיצוני, אבל ממש רומנטי באותו הזמן, אפילו שהם לא חיים בשביל לחוות את זה.
    ולגבי הפרסום פרקים, אין לי כל כך הרבה השראה לכתיבה בזמן החארון, אז שיש לי השראה אני מנסה לכתוב מכה שאני יכולה. וגם עם החופשה והכל, אני יודעת שיש לי עוד זמן פנוי לכתוב, אבל פשוט אין לי הרבה השראה. זה נורא מבאס, אבל זה מה יש. ואני גם לא אוהבת לגרום לקוראים שלי לחכות לפרק כל כך הרבה, אבל זה מה יש. אני גם משתדלת לכתוב פרקים ארוכים בשביל לפצות על ההמתנה, אבל לא תמיד זה עובד. טוב, אני חפרתי פחות ממך, אבל אני מקווה שהבנת כמה דברים עכשיו :)

    09/04/2015 17:22
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך