הנערה החדשה ♥ פרק 4
רדו ל"רציתי להוסיף" תראו את הדמות של גייס:)(החדשה)
שהסתיים הסרט, יצאנו לכיוון התחנה "סרט יפה" אמרתי, "את יותר" אמר פול והחזיק לי את היד, הסמקתי והסתכלתי מולי בשביל לא להיפנט שוב בעיניו ואז צרחתי בחוזקה:
"האוטובוס!" והתחלנו לרוץ לכיוון ,הוא בדיוק יצא מהתחנה ונסע לא הצלחנו להגיע בזמן, "שיט" אמרתי "לא עוד יותר גרוע זה היה האוטובוס האחרון לתחנה שלנו היום! "עכשיו שעה אחד עשרה וחצי "הוסיף פול ,"מה עושים ?"שאלתי בזמן שבדקתי כמה כסף נשאר לי "שקל וחצי! "צרחתי ופול צחק, "אין לנו למונית לא נשאר לי כלום,לא הבאתי את הארנק שקל וחצי וכרטייסה לאוטובוס יופי!" הוספתי, "אני יוולה לך…טוב אם היה לי ,יש לי רק שש שקל… אה! ואגורה! לאוטובוס, " הוא צחק, "נתקענו!"
ישבנו בתחנה כי התעייפנו רצנו מלא מקודם,
"טוב לא יעזור לשבת פה ולחכות לאוטובוס שלא יבוא בואי נלך ברגל, " "אם הנעליים שלי לא ניראלי נצליח ללכת שני מטר" אמרתי, "אני ירים אותך" הוא צחק והתחלנו ללכת ,הלכנו באמצע צמחייה כי לא שמנו לב היה ממש חשוך ,"אוי מי גוד!" צרחתי, "אני רטובה"
"ממה מה הולך פה!?" שאל פול והסתכל. הוא הסתובב, "ממטרות!!!"
"ממתי ממטרות פועלות בלילה?" שאלתי בזמן שרצתי מכל הדשא שם,החלקתי בדרך ונפלתי על מלא בוץ ,פול אחריי..עלי, כל כך קרובים היינו הוא עזר לי לקום, מי היה מאמין שלכאן הדייט שלנו יתגלגל ,שנינו עייפים מהריצה רטובים מלאי בוץ, מבושמים בצואה של לא יודעת מה כמו הומלסים הולכים ברחוב, "איזה דייט "אמר לי פול וחייך ,"ממש כמו שדמיינתי "צחקתי בזמן שהוצאתי מפניי גושי בוץ ,"סוף סוף הגענו" אמר, הגענו למול הבניין שלי "תודה פול היה כיף היום…"
"כן למרות הכול" "אין רומנטי מזה" הוסיף, הוא התקרב אליי, ממש לא ציפתי לזה השפתיים שלנו היו כל כך קרובות עד ששמעתי קול שקורא לי מהמרפסת קומה 15 אמא שלי! הסתובבתי אלייה , היא השתגעה שאתה אותי ככה "אני יעלה עכשיו" אמרתי לפול, שנינו התחבקנו לא יוכלים לעשות משהו יותר מזה עדיין אמא שלי צופה בנו הוא הלך מנופנף לי לשלום וגמאני,
עלתי לבית וסיפרתי לאמא שלי על הדייט המשוגע, לא הפסקתי לחשוב על פול ושכמעט התנשקנו, הייתי מתה כבר שיהיה מחר לראות אותו שוב, וכמובן לספר לנעמי הכול ,הכרתי אותו רק היום וכבר הלב שלי לא יוכל בלעדיו כל כך כיף איתו טבעי ……..
תגובות (6)
משיכייי
יוואווו תמשיייכיייי אני רוצה כבר שיהיה לה קטעים עם גייס ואיתיי עם יהיה בכלל חחחח..
תמשיכייי דחוףףף!!! ^_______^
המשךךךךךךךךךך:)))))
איזה מושלם המשך דחוף!!!
ואיזה חתיך גייס עכשיו אני אומרת שגייס חתיך יותר מכולם!! חחח
ותמשיכי גם את הסיפור על וואן די!!…. :P ♥
תוודה:)
תמשיכי אני רוצה את ההמשך!!