" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 11
פרק – 11 :
" את לא יוצאת אם אף חבר שלי , את לא זוכרת מה קרה בפעם שעברה ? " המשיך ואמר ברצינות . " ברור שאני זוכרת ….. " עניתי לו , ירד לי כל המצב רוח ..
גיא .. זה היה השם שלו , אהבתי אותו כל כך .. הוא פגע בי , התנשק על מישהי אחרת .. הוא היה החבר הכי טוב של עמית , ברגע שעמית שמע על מה שקרה .. והו .. עדיף שלא תדעו .
לקח לי המון זמן להתאושש מי זה , לא צריכה אהבה חדשה !
עמית שם לב איך הפנים שלי השתנו בשנייה .. " אחותי , אל תדאגי .. א ף – א ח ד לא יפגע בך , בהבטחה ! "
" אוהבתתת אותך " חיבקתי אותי . לא יכלתי לבקש אח יותר דואג אוהב ושומר ממנו !
– " שמעי שנייה יצור , הבנתי מעידן שיש היום מסיבה אצל אחד הח'ברה " נוי התקשרה אליי ,
– " זורם לי (; " עניתי לה , אני אוהבת מסיבות , לרקוד להנות .. זה הקטע שלי ((:
– " סבבה בשעה 10:00 עידן ולידור באים לאסוף אותנו " היא אמרה לי בהתלהבות .
– " 8:30 את אצלי ! " כמו שאמרתי כבר , רק אצלי מתארגנים למסיבות !!
– " סגרנו . אוהבתת אותך ! " ענתה לי נוי .
– " גם אני יצור שליייי " החזרתי לה וניתקתי את השיחה .
" אז גם את באה למסיבה ? " שאל אותי עמית , כנראה הוא שמע את השיחה שלנו ..
" כן למה גם אתה בא ? " עניתי לו , בטח כל המסיבה הוא ישמור עלי .. " כן " הוא אמר לי וחייך חיוך שאומר : תזהרי . " סבבה " חייכתי , ועליתי למעלה .
* מנקודת המבט של לידור –
" נו יהומו הן באות ?? " שאלתי את עידן , אנחנו אצלו .
" כן כן סתום תפה כבר יחופר " ענה לי , ישש עוד פעם לראות את נטלי , עוד חיוך שלה , עוד מבט שלה … היא מושלמת .. היא כל מה שיכולתי לבקש , היא כל כך הטעם שלי !! דבר אחד בטוח .. היא עוד תהיה שלי (;
" אחי נראלך יש לי סיכוי עם נוי ? " אמר לי עידן אחרי כמה דקות שהיה בפייסבוק .
" ברור ימכוער היא כבר התאהבה בך " עניתי לו , " אפילו נטלי אמרה ש .. " באתי להמשיך את המשפט ..
" נטלי אה ? מה איתכם ? " הוא קטע אותי ואמר .. תאמת ? לא יודע מה איתנו .. לפעמים נדמה לי שהיא מתחמקת ממני קצת .. אני בקטע .. לא יודע מה איתה .
" נראה כבר אחי " אמרתי לו " יאלה זזתי להתקלח , ביי הומו " המשכתי .
" ביי הומו " החזיר לי ויצאתי לדרכי הביתה .
תגובות וממשיכה ! ♥
תגובות (9)
כתבתי לך תגובה בפרק הקודם, בבקשה תקראי אותה.
תמשיכייייייייייייי
תמשיכייייי
תמשיכייייייייי
ובכן- אני ממש שמחה! אני לא חושבת שאני מייחסת לסמיילים יותר מידי חשיבות, בכל זאת, עוד לא קראתי ספר עם סמיילים, אבל אני חושבת שהבנת את העיקרון.
והשפה שבה אני כותבת- זה עניין של הרגל, השפה שבה את כתבת לי הייתה בסדר גמור, משום מה, השפה בסיפור פחות טובה מאשר זו שכתבת לי בה.
וואי מושלםם!! תמשיכייי!! ואשמח אם תקראו את הסיפור שכתבתי ותגיבו ;) תודהה ;)
~קוראת חדשה~
אני מוכורה לסיפור שלך ובנוסף את מעריצה של איזי אז בכלל..
בקיצור סיפור מושלם תמשיכייי מהר!
נ.ב.
איזי הוציא שיר חדש שמעת כבר??
♥♥♥לין
~קוראת חדשה~
אני מוכורה לסיפור שלך ובנוסף את מעריצה של איזי אז בכלל..
בקיצור סיפור מושלם תמשיכייי מהר!
נ.ב.
איזי הוציא שיר חדש שמעת כבר??
♥♥♥לין
רציתי להוסיף, אני לא מעריצה של איזי , אבל אני אוהבת את השירים שלו ..
המשכתי ♥