המחנה- הקדמה והרשמה
"ענבל! בואי הנה! האוטובוס פה!" אמא שלי צעקה
"מיד אימא!" צעקתי לה בחזרה
לקחתי את המזוודה הגדולה שלי, אני צריכה ללכת לבית ספר קיץ, אני יודעת שאני לא מושלמת בלימודים אבל אימא שלי רוצה שכך יהיה.
קפצתי על מעקה המדרגות והחלקתי, אימי סידרה את חולצת הטי השחורה וניערה את האבק מהגינס המלוכלך שלי.
"מתי תהיה אישה?" היא מלמלה אבל שמעתי אותה
"ביי אימא" אמרתי והיא נופפה לי לשלום.
היתישבתי במושב ליד החלון והפעלתי את המוזיקה בטלפון שלי בפול ווליום, שיחקתי מדי פעם בשיערי החום והיסתכלתי בהישתקפות של עיני הכחולות בחלון.
"הנה מגיע הקיץ הכי נורא בחיים שלי" מלמלתי
תגובות (4)
דין לוי.
15
ערס, לוקח מילדים שיעורים, בריון, רמת איי קייו נמוכה מחמישים.
שיער קצוץ עם בלורית שנצבעה בלונד, גוף גדול ושרירי, מלא שיערות רגליים.
הרביץ לתלמידים מורים ואורכי דין.
שם: ניקול אנז'לוב
גיל :15
אופי: שקטה, בישניית, מזלזלת, שופטת, ערמומית, לפעמים צבועה, יש לה זיכרון צילומי.
מראה: רזה, עורה חיוור, פניה בובתיות, שערה חום בהיר עם פסים בגוון טורקיז, עיניה גדולות וירוקות, היא מנומשת.
למה הגיע לבית הספר: היא עברה על החוק, היא פרצה חשבונות בנק וגילתה מקורות סודים של הצבא, רפואה וממשלה. (היא האקרית)
נ.ב: סמג', אתה יודע שאי.קיו במאה ה18 היה בממצוע 80-85? איך הדמות שלך הגיעה ל50?
שם: לוסי (היא לא מגלה לאף אחד את השם משפחה)
גיל: 13 (יותר נמוך – יותר טוב)
אופי: נחמדה, חברותית, קצת תמימה אבל גם יודעת להיות קשוחה. חכמה מאוד.
מראה: שיער חום מתולתל, עיניים חומות וחיוך.
למה הגיעה לבית הספר: הפלילו אותה. זה שישב לידה פעם אחת במבחן גרם שיראה כאילו היא מעתיקה ממנו למרות שהוא מעתיק ממנה והיא נכשלה.
אפשר גם?
מהמם אפשר אולי להצטרף?
שם דני
גיל כמו כולם
מראה: שיער ארוך חלק ובלונדי http://cache0101.mekusharim.co.il/data/Dynamic/151/75911/37955508_files_forum.jpg קישור שלה
מתאמנת בסייף ובכל ספורט אפשרי אוהבת לשחק בתיאטרון חכמה מחוננת חזקה
רקע: אבא שלה מכור לסמים ואימא שלה נפטרה עד שהמועצה לשלום הילד מוצאת אותה ושולחת אותה למשפחת אומנה בניגוד לרצונה (שהיא ישנה).
אפשר להיות החברה הכי טוב שלהדמות הראשית? או חברה טובה ? עם אפשר
אהה והיא מדברת בכל השפות שוטף שהיא מתעצבנת היא מדברת בצרפתית ומציירת
מה הגגיעה לביה"ס הי אנחשבת מחוננת אבל החברה שלה העתיקה ממנה במבחן והיא נכשלה
מדהים