המורה שלי זאוס ♥️ פרק 2
(היי אנשים הפעם זה יהיה מנקודת המבט של זאוס) היי קוראים לי זאוס אני בן 32 גרוש הייתי נשוי בשנות ה20 המוקדמות שלי האקסית שלי לילי נכנסה להריון בחודש הראשון שהיא גילתה שהיא בהריון הצעתי לה נישואים אבל לא זה לא בגלל שהיא הייתה בהריון זה מה שזירז את ההצעה כן אבל אני תיכננתי כבר המון זמן להציע לה היינו ביחד 3 שנים אז כשהיא סיפרה לי שהיא בהריון הייתי כל כך מאושר באותה תקופה המחשבה של לבנות סביבה חיים ושהיא והתינוק שלנו יהיה כל העולם שלי היה הדבר היחיד שבאמת רציתי הכל הלך ממש טוב בשבים הראשונים של ההריון עד שהיא הגיעה לחודש שלישי היא הייתה הולכת הרבה לרופא לבדיקות ואף פעם לא הייתה מספרת לי למה כל הזמן הייתי בחרדות שמשהו לא בסדר עם התינוק כל כך פחדתי והיא לא הסכימה לספר לי אז החלטתי לשחרר ולתת לה לספר לי בזמן שלה יום אחד היא חזרה מהעבודה וישבה איתי לארוחת ערב רציתי שזה יהיה ערב רומנטי אז הכנתי אוכל הדלקתי נרות שתיהיי אווירה וראיתי שהיא כל הזמן מתוחה היא לא איתי היא במחשבות במקום אחר ומשחקת עם האוכל שלה החלטתי לשבור את השקט ולשאול אותה זאוס-\\\\\\\"היי לילי\\\\\\\" -תשובה-\\\\\\\"כן זאוס?\\\\\\\" -זאוס-\\\\\\\" הכל בסדר ?אז נראת לי במקום אחר את מתנהגת לא כמו עצמך היום את רוצה לדבר על זה אולי? \\\\\\\" -לילי-\\\\\\\" אני צריכה לספר לך משהו אבל אני לא יודעת מאיפה להתחיל\\\\\\\"-זאוס-\\\\\\\"תתחילי מהתתחלה על מה את חושבת תוציאי את כל מה שיש לך על הלב אני פה איתך\\\\\\\" -לילי-\\\\\\\"הייתי היום אצל הרופא שוב פעם אני יודעת שאתה כל הזמן בלחץ שאני הולכת לרופא ודואג לי ולתינוק אני יודעת שאתה אוהב אותי ואני אוהבת אותך אבל בתקופה האחרונה אני לא מרגישה כמו פעם אני מרגישה שאנחנו הולכים ומתרחקים אחד מהשנייה זה לא כמו פעם שהיינו יוצאים לבלות הרבה ונשארים מחובקים במיטה והיינו מדברים על הכל כל פרט קטן גם אם הוא הכי מגוחך אני מתגעגעת לזה ויכול ליהיות בגלל שלא דיברנו על זה משהו השתנה פגשתי את הרופא שלי לפני שנכנסתי להריון הוא היה הרופא שלי הרבה לפני ההריון ויום אחד כשהלכתי התחלנו לדבר והשיחה הייתה כיפית והחלטנו להיפגש לקפה\\\\\\\" ראיתי שהיא עם הראש מורד ללמטה והיא עצרה את הדמעות שהיו לה בעיניים היא המשיכה \\\\\\\" הוא באמת הקשיב לי להכל והרגשתי כאילו אני מדברת עם מישהו שהכרתי כל החיים היה בינינו חיבור כל כך חזק והתחלנו להתקרב אחת לשני היינו בדירה שלו על הספה שלו והתנשקנו והנשיקה הפכה לנגיעות ומשם זה התגלגל….\\\\\\\" לא האמתי למה שאני שומע הייתי בשוק לא יכולתי להוציא מילה מהפה ישבתי שם בכיסא בשקט והקשבתי היא כבר התחילה לחרחר בגלל הדמעות שהיא מנסה לעצור אבל קשה לה להחזיק אותם ראיתי אותה על סף שבירה אבל הייתי חייב לדעת עוד אז יצאתי מהטרנס של השוק ואמרתי לה \\\\\\\"תמשיכי אני רוצה לשמוע הכל\\\\\\\"היא לקחה נשימה ארוכה והמשיכה\\\\\\\" המשכנו את הקשר ונשפגשו במשך חודשים לא רציתי לאבד אותך והייתי מבולבלת לא ישעתי מה אני עושה וגיליתי שאני בהריון חשבתי שהוא של….רציתי שהוא יהיה שלך…עשיתי את החישובים של הפעם האחרונה ששכבנו וזה לא הסתדר ונזכרתי שביום המשוער שנכנסתי להריון היה היום שאני והוא שכבנו…..התינוק שבבטן שלי…..הוא..הוא..שלו\\\\\\\" היא התחילה להתפרץ בבכי ואני הייתי בשוק התחלתי להריץ את המילים האלה בראש (התינוק שבבטן שלי הוא שלו) לא הכלתי את זה ישבתי שם והתחלתי להריץ את כל הזמן שלנו ביחד את החוויות שלנו הצחוק ששיתפנו השיחות העמוקות שלנו כל פרט ופרט מהשלוש שנים הנפלאות שהיו לנו ובשנייה הכל התרסק לי לרסיסים מול העיניים שלי האישה שאני אוהב אוהבת גבר אחר שכבה עם גבר האחר האישה שקראתי לה \\\\\\\"אשתי \\\\\\\" שברה את השבועה שלה כשהיא התחתנה איתי ליהיות לצידי בטוב וברע באושר ובעוני ברגעים קשים ושמחים כל המילים האלה יצאו לה מהפה כל כך קל הסתכלתי עליה והיא עדיין בכתה בשלב הזה העיניים שלה התחילה ליהיות אדומות מרוב הבכי וניהיה לה שקים מתחת לעיניים אבל כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה הילד הילד הזה התינוק הזה הוא לא שלי קמתי עמדתי שם והסתכלתי עליה בוכה בכיסא היא לא ידעה מה לעשות היא הסתכלה עליי וניסתה להושיט יד ולהחזיק אותי אבל זה היה מאוחר מידי לא יכולתי לגעת בה פשוט הרגשתי במצב טיסה כאילו אני בבועה והכל מסביבי רעש לבן הדבר היחיד שהצלחתי להוציא מהפה היה \\\\\\\"העורך דין שלי יהיה בקשר איתך לגבי מסמכי הגירושים\\\\\\\" ויצאתי מהבית הזה כל כך מהר לא יכולתי להישאר שם עוד שנייה עברו כבר יותר מ7 שנים מאז שזה קרה עכשיו אני מורה בבית הספר ( אומנות המקצוע) הכרתי את אנה כשהיא עברה בכיתה י היא הייתה ילדה כל כך מתוקה ראיתי ישר עד כמה היא בוגרת כשהציגו בפניי את הכיתה השתדלתי להכיר את כל התלמידים שלי אבל איתה אהבתי הכי לדבר אם לא היינו נפגשים שם לא הייתי מאמין שהיא כל כך צעירה יש לה חשיבה של אישה לא ילדה כמו כל האחרים עברה שנה וראיתי אותה גודלת ועברה עוד שנה עכשיו היא בכיתה יב ופאק משנה לשנה היא נהיית יותר יפה אני לא צריך לדבר ככה על התלמידה שלי אבל אני לא יכול לשלוט בזה אני לא חושב עליה כילדה כי היא אישה מכול הבחינות לא מעניין אותי הגיל שלה היא חכמה מצחיקה אשת שיחה כיפית בוגרת מתוחכמת ושלא נדבר על כמה סקסית שהיא היא לא רואה את עצמה ככה ברור אבל זה ישתנה כשהיא תגדל היום היא באה עם שמלה צמודה היא גם לא מתלבשת כמו ילדים בגילה יש לה הלגנטיות אבל גם סטייל היא טיפה מראה עור היא באה היום עם שמלה צמודה בצבע ירוק עם טיפה מחשוף ורואים לה את כל הכימורים שיש לה מתחת לשמלה הזאת היא יושבת עליה כל כך טוב ואפשר לראות את הצורה של הישבן הסקסי ברמות שלה אם לא הייתי שולט בעצמי כל כך הייתי מזמן קופץ עליה יש לה מותניים צרים ישבן גדול כמו שאני אוהב וחזה גדול אני לא מבין איך הילדים האחרים לא מתחילים איתה אבל אני רואה שהם כל הזמן מדברים עם הבנות הרזות עם הגוף היומיומי שרואים בכל מקום אל תבינו אותי לא נכון היא רזה הבטן שלה שטוחה הרגליים שלה רזות אבל יש לה ישבן גדול וחזה גדול והם לא מבינים כמה סקסי זה אני חושב שעד עכשיו היא אחת מהנשים היפות ביותר שפגשתי פנים מול פנים והפה הזה שלה יסבך אותי בצרות יום אחד כשהיא אמרה לי שהיא מעדיפה להישאר איתי כל היום בכיתה סגורה ידעתי למה היא התכוונה אבל מה שחשבתי באותו רגע בכלל לא היה בכיוון הזה אני יודע שאני לא צריך לחשוב על התלמידה שלי במובן הזה אבל אלוהים יעזור לי אני פשוט לא יכול שלא לדמיין איך היא נראת בלי השמלה הצמודה הזאת אחח מה הייתי עושה רק כדי לתת לה סטירה בתחת הגדול הזה שאני נהנה לראות זז מצד לצד כשהיא הולכת מממ מממ מממ הייתי כל כך שקועה במחשבות שלא שמתי לב שכבר כמה דקות הכיתה מחכה לי עד שילד אחד קוטע את המחשבות שלי תלמיד\\\\\\\"המורה אנחנו לומדים היום או מה\\\\\\\" זאוס-\\\\\\\" כן אני מצטער שלום כיתה בואו נתחיל בשיעור\\\\\\\" בזווית של העין ראיתי אותה מסמיקה הלחיים שלה ניו ורודות כל כך שאפשר היה לחשוב שהיא שמה סומק וזה היה כל כך סקסי אני צריך לשלוט בעצמי ולפני שאני יסבך בצרות כי אני מרגיש את עצמי ניהיה יותר ויותר נרגש והמצב שם למטה לא עוזר לי אני צריך להירבע ולחשוב על דברים אחרים …….
תגובות (0)