‘במגע שלך יש אמונה’ הכרת דמויות חלק ג’
מיכל אוחנה:
מאוהבת בעצמי?בלשון המעטה אני אוהבת בעצמי הכול מזה הכול? המוח,המראה,ההתנהגות,היחס לאנשים.
אני לא סנובית אבל יש ילד אחד שפסלתי את הדיבור איתו מהרגע שנכנסתי לפנמיית ״כלניות״ אליאב הוא למד איתי בכיתה שנה שעברה וכנראה גם השנה למה פסלתי אותו? הוא לא מדבר עם אף אחד לא מתקרב לאף אחד אפשר להגדיר אתזה בהמון דרכים הרבה מגדירים המסתורי אני מגדירה כסנוב.
שהתחלנו את הלימודים כאן בכיתה י' ניסיתי לדבר איתו כי הוא ניראה ממש חמוד חשבתי שנהיה חברים טובים והוא? התרחק ממני בכול פעם שניסיתי להתקרב מאז אין בינונו קשר פרט לחברים לספסל הלימודים.
בת 16 וחצי עולה לכיתה יא'.
אורי כהן:
בת לאבא ואמא שאוהבים אותי הכי בעולם.
אוהבת את כולם וחברותית מאוד. אבל יש מישהו אחד שאותו אני הכי אוהבת רז הוא לומד איתי בשכבה אנחנו ידידים ממש טובים מבחינתו לפחות מבחינתי זה יותר מזה אני רואה בן אדם מדהים עם אישיות כל כך מדהימה. נולדתי בטבריה יש לי אחות קטנה אור כשמה כן היא, היא הביאה אור למשפחה אני מאוהבת בילדה זאת למה באתי לפנמיה? לא היו לי הרבה חברים בבית הספר הקודם אז החלטתי לעבור למקום אחר וחיפשתי ומצאתי את מה שרציתי אני אוהבת את הפנמיה הזאת הכול הכול הכול.
עד כאן אלה הדמויות שתראו הכי הרבה מכאן זה דמויות שטוחות שהם כמו כאלה ניצבים:
מתן אטיאס:
בן 16 ו9 חודשים, יליד יהוד, שני אחים אביחי ומיטל אחים תאומים, בן להורים אוהבים, ערס.
לומד בפנמיית ״כלניות״
רועי אלקיים:
בן 15 וחצי,יליד ירושלים , שלושה אחים יהב
אביב ואיה שלושתם קטנים ממני, ההורים גרושים.
לומד בפנמיית״כלניות״ עולה לכיתה י'.
עידן ביטון:
בת 17 וחצי, יליד סביון,עשיר,ערס, אחות קטנה אחת סיוון בת 12 הורים מאלינים.
לומד בפנמיית ״כלניות״ עולה ליא'.
בקשה תגיבו ותגידו לי אם צריך לתקן משהו פליז זה ממש יעזור.
מחר אני יתחיל את הסיפור.
אוהבת ;))
תגובות (1)
זה מושלם!!!:)
קוראת חדשה;)