להמשיך?

המבוגר הראשון שלי פרק 4

13/07/2015 773 צפיות 6 תגובות
להמשיך?

היא הגיעה לביתה מופתעת מכמה שהוא היה מאופק היא אומנם צעירה אבל חוותה כמה קשרים רומנטיים בחייה תמיד הם יזמו נשיקה מגע מיני על הדייט הראשון הוא אפילו לא ניסה לגעת בשום דבר חוץ מכף ידה שהייתה שלובה בכף ידו.
היא שלחה לו הודעה:"נהניתי מאוד תשמור על קשר זקן שלי"
הוא ענה בחזרה: "ילדונת זו היא רק ההתחלה"
היא ישבה ובהתה בקיר כול מה שהיא הצליחה לחשוב עליו זה איך היא מספרת לכולם איך לעזאזל היא תבוא לאבא, לאחים ותגיד להם תכירו זה הראל הוא גדול מימני ב16 שנה ואנחנו יוצאים ואני יודעת שהוא יותר גדול מימכם אבל התאהבתי.
היא החליטה לשמור על זה בסוד ביינתים אין שום דבר שאמור לעניין אף אחד, והיא בטוחה שגם הוא יעדיף לשמור על פרופיל נמוך.
יום שישי הגיע,היום הטוב ביותר בשבוע היום החופשי שלה ובאופן מקרי בהחלט גם שלו
הוא שאל אם היא מעוניינת לבוא אליו, ללא היסוס היא הסכימה הוא אסף אותה.
הם ישבו אצלו בבית,דירות רווקים לא טיפוסית בכלל מאוד חמימה,זוגית רואים שיד של אישה הייתה אחראית על כול זה, הם ישבו לצפות בסרט הדר הייתה ידועה באהבתה לצפייה בסרטים ובפרט בבית היא תמיד נהנתה מהפרטיות מהידיעה שהיא לא צריכה לחלוק את הסרט עם עוד ארבעים איש אם לא יותר הם ראו את סרט ההצעה עם סנדרה בולוק וראיין ריינדולס היא כול כך אהבה את הסרט הזה שהיא צפתה בו בערך בפעם הרביעית או החמישית כשנפגשה עם הראל.
הוא נשאר מאוופק מאוד עד שהסף הגיע הוא התקרב לאט לאט ובעוד שהיא קלטה את הרמזים נתלתה על צווארו ונשקה לו הוא הסמיק החיוך נמרח מאוזן לאוזן הוא התקרב רגע אז זה אומר שאת רוצה אותי? היא ענתה לו נראה לי שזה מובן מאליו
הוא צחק ונשק לה, הם התנשקו באינטנסיביות מתמשכת היא הרגישה את כול כולה בוערת והיא פחדה שמרוב שהיא נהנית מהנשיקה מה יקרה כאשר הדבר הרציני יגיע ?
היא הרגישה כול כך שלמה עם זה כמו שהיא לא הרגישה מעולם הידיים החלו לנדוד ברחבי גוף היא הרגישה את הדופק עולה היא ליטפה אותו,את הפנים שלו הוא היי בין היחידים שהסכים שהיא תגע לו בפרצוף.
הוא שאל אותה:"את רוצה להתקדם לשלב הבא או שנעצור כול עוד הדעת של שנינו שקולה"?
היא צעקה עמוק עמוק בתוך הלב אני רוצה אני כול כך רוצה להתמסר אבל ההיגיון לא הסכים היא אמרה לו:"עדיף לשנינו שנשמור על קצב איטי".
הוא הסכים,הם נשארו שניהם מכורבלים בתוך השמיכה וצפו בסרט עד לסופו לאחר מכן היא ביקשה מימנו לחזור הביתה בכול זאת יום שישי אירגונים וסידורים אחרונים לפני כניסת השבת.
הוא לקח אותה בדרך הוא השיט את היד לידה והחזיקה אותה היא חייכה,הם הגיעו לביתה היא נשקה לו נשיקה זריזה מהפחד שמא יתפסו אותה, היא עוד לא הספיקה לזוז מימנו והשכנה מהקומה התחתונה ראתה אותם ביחד הדר נכנסה לפאניקה ניסתה לכסות את פנייה אך ללא הצלחה השכנה איחלה לה שבת שלום ולבן זוג והמשיכה הלאה.
כשעלתה הדר לבית גילתה שאביה יושב קשוב לשכנה מלמטה מה יעלה בגורלה של הדר האם הסוד המפחיד יחשף?


תגובות (6)

כן תמשיכי

13/07/2015 00:07

אממממ כן ברורר!

13/07/2015 09:18

כמה דברים מפריעים לי, הסיפור לא מסופר מנקודת מבט של אחת הדמויות ולכן קשה לי להתחבר רגשית. הדבר השני, אם היא הייתה צריכה ללכת לסידורים לפני כניסת שבת אז הם ראו סרט בבוקר של יום שישי? לא רומנטי בעליל אבל שיהיה.. תמשיכי

13/07/2015 10:13

    רגע אז כאילו שאחת הדמויות תהיה המספר כאילו מספר גיבור כדי שכך תהיה אפשרות להתחבר רגשית?

    13/07/2015 13:27

כן שרק משהו אחד יספר ומידי פעם אפשר להחליף ןשהדמות השנייה תספר את מה שקורה מהצד שלה

13/07/2015 14:14

כן, כי במצב הנוכחי, גם לך ככותבת קשה לבטא את הדמות ואת מה שהיא מרגישה באותו הרגע: כאב, שמחה, מבוכה וכד' ולי בכל אופן כקוראת קשה להתחבר לרגש שהיא חשה באותו הרגע.
תראי את יכולה לעשות נקודת מבט אחת לאורך כל הסיפור שזה מה שאני הכי אוהבת ואת יכולה גם לעשות נקודות מבט משתנות, פעם ממנו פעם ממנה.
בהצלחה!

13/07/2015 20:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך